DEITY (COVENANT #3) by JENNIFER L. ARMENTROUT

 Melez Sözleşmeleri Serisi 3. kitabıdır!

Evet, aslında çıkalı biraz oldu, şimdi aklıma gelmişken ve benim gibi merakla bekleyenler varsa size biraz konusundan bahsetmek ve kapağını paylaşmak istiyorum.

"Tarih tekrar ediyor ve işler son seferinde iyi gitmedi" ile başlıyor kapak arkası ve böylece bize, karakterlerimizin başlarının yine beladan kurtulmayacağını haber veriyor. Üstelik kızımızın doğum günü diye bir derdi var ve Uyanınca neler olacak biz de o da bilmiyor. Ahhh, Aiden denen kasıntıyı da unutmamak gerek -evet, ben sevemedim bu çocuğu ya, tamam eri bit de ne bileyim uyuşamadık. Alın sizin olsun, benim Seth'm var- Aiden derken bir sevimsizler de aklıma geldi: Apollyon'lar... Yani ne kızımıza, dolayısıyla yahşu Seth'me (Seth'mize değil dikkat!) huzur yok. Sanki önceden çok varmış gibi. Neredeyse gözükmeyen ama varlıklarıyla asla huzur buldurmayan Tanrıları unutuyordum. "Leave us alone!" dedim ve rahatladım. Umarım bir an önce çıkar da okuyabiliriz. Son sözünü paylaşmadan olmaz:

"Eğer aşk gerçekten kaderden büyükse, bunu sonunda keşfedeceksiniz..."

Goodreads'da bir çok kişinin kitabı çok beğendiğini söylemedim mi ya da "Team Seth" diye gezdiklerini. Aslında bunu duydukça kıskansam mı sevinsem mi bilemedim sankim?

Neyse, sözün kısası Dex, duy sesimizi!!!!

6 Kasım'da çıktı.

Yorum Gönder