IDOL by KRISTEN CALLIHAN | VIP #1

Herkese güzel bir akşamdan merhabalar :)

Dün uzun bir aradan sonra sizlerle yorum paylaşmışken ve yorumlama isteğim tekrar gelmişken arayı uzatmayayım ve mümkünse her güne bir yorum girmeye çalışayım dedim ^^ Aslında şimdi ve daha sonrasında yorumunu gireceğim birkaç kitaba bakarak hep aynı türde okuduğumu düşünebilirsiniz, doğal olarak. Ama inanın arada tonla yeni tür kitaplar da denedim. Sadece bana uygun değillerdi :( Sıradaki kitabımız da aslında müzik kategorisinde gözükse de harmanlandığı hikaye onu aynı zamanda oldukça hoş bir aşk hikayesi de yapıyıor *.* Ki ben bu durumu oldukça sevdim! Eğer fırsatını bulursanız siz de muhakkak okuyun :)

Şimdi, hazırsanız, kitabımızın yorumuna başlayalım:

INSIDER ve OUTSIDER by OLIVIA CUNNING | EXODUS END #1 & #2

Herkese oldukça uzun bir aradan sonra merhabalar :)

Aslında uzun süredir yazmadığım için yazmak konusunda hala tereddütlerim olsa da açıkçası blogumu, sizleri ve paylaşmayı özlediğimden artık dayanamadım, sonunda da Ağustos  ayından beri okuduğum kitapların bir kısmını yavaş yavaş paylaşmaya karar verdim ;) Bir kısmı diyorum çünkü bu 2,5 - 3 aylık süreç içerisinde okuduğum kitapları ya tamamen konusuna kapıldığım için ya Goodreads  'teki arkadaşlarımın yorumlarına göre ya da takip ettiğim serilerin devamı olduğundan okudum. Dolayısıyla da bu süreç içerisinde okuduğum 30-40 küsür kitabın ve 50 küsür çizgi romanın/manganın hepsini sevemedim. O nedenle de sizlerle genel olarak sevdiğim kitapları ya da okumanızı istediğim şeylerin yorumlarını paylaşacağım. Bu bağlamda da sizlerle ilk olarak Ağustos'un ilk kitabı ve yorumuyla başlayacağım. Hem hazır onu yazıyorken aynı seride olduğundan devam kitabının yorumunu da sizlerle paylaşacağım ;)

Eğer hazırsanız başlayalım:

BURADAYIM (JE SUIS LA) by CLELIE AVIT | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese haftanın yeni gününden merhabalar :)

Bugün sizlerle hem Go Kitap!'tan çıkacak yeni kitabımızı tanıtmaya hem de geçen ayki kitap durumum hakkında bilgi vermeye geldim ^^ Geçen ay, sadece İngilizce kitaplar olmak üzere 15 kitap okumuşum! *.* Sanırım bayadır okumayınca büyük bir açlık çekmiş olmalıyım. Hepsini sevdim diyemem ama çoğunluğunu okurken gerçekten büyük keyif aldım ;) Bunlar dışında bir Türkçe, iki de dergi okudum geçen ay. Yani uzun süreli dinlenmem oldukça karlı bir şekilde oldu diyebilirim :) Sorun şu ki... hala yine tam gaz okumaya devam ediyorum ve yorumlar konusunda ne yapacağımı cidden bilmiyorum :D Hayırlısı diyelim şimdilik...

Geçen ayın kısacık raporundan sonra gelelim Go'nun yeni süprizine ;) Eğer siz de hazırsanız kitabımıza bakalım:

ÖLÜM ADASI (PHOENIX ISLAND) by JOHN DIXON | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese güzel bir cuma gününden merhabalar :) 

Birkaç gündür havaların dengesiz olması nedeniyle bozulan morallerinizi düzeltmeye geldim ;) Go Kitap!  kesinlikle kazandığı hızı hiç bırakmıyor ve bizleri birbirinden güzel kitaplarla muhteşem bir şekilde, ve hızla, buluşturmaya devam ediyor *.* Bugün tanıtacağımız kitabımız yayınevimizden çıkan diğer kitaplar gibi çeşitli kategorilere sahip bir kitap, Go 'yu sevmek için başka bir nedene ihtiyacımız var mıydı? ;) Ve tam da bu nedenlerle ve tabi ki heyecanlandıran tanıtımıyla kitabımız için oldukça heyecanlıyım :D

Hazırsanız başlayalım:

İHTİYAÇ (NEED) by CARRIE JONES | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese merhabalar :)

Bir süredir, yaklaşık üç hafta olacak, sosyal medyada pek yoktum ne yazık ki :( Daha öncesinde olacağını bildiğim ama zamanı belirsiz ufak operasyonum vardı, üç hafta önce bir boşluk bulduğumda o ufak problemi hallettim. Sonrasında da uzun bir dinlenme süreci geçirdim, ki hala da o sürecin içerisindeyim aslında ;) Bu nedenle belki bir süre daha göremeyebilirsiniz beni pek bir yerde. Bu arada dinlenme süreci dedim ama ben bu dinlenme sürecinde hiç boş durmadım, bol bol kitap okudum. Ki uzun bir aradan sonra böyle hunharca bir açlıkla kitap okumak kesinlikle çok çok iyi geldi *.* Özellikle de kendi zevkime ya da sadece merak ettiğim için okuyor olmak ^^ Sanırım tek kötü yanı yorumların fena birikmiş olması :D O konuda da okuduklarım için belki topluca tek bir post yaparım ya da ilgimi cidden çekenler için ayrı bir inceleme... Sanırım ona da daha iyi olduğumda karar vereceğim ;)

Uzun sürelik yokluğum konusunda içimi dökebildiğime göre sıra geldi favori yayınevlerimden olan Go Kitap!  'ın yeni kitabını tanıtmaya :) Go'yu cidden seviyorum, hele de her türden kitapları muhteşem kapaklarla bizlerle buluşturmalarını... <3 Bu yeni kitabımız da Go'dan bu ay içerisinde çıkan ve sabah itibariyle elime geçen en yeni kitapları. Ki konusunu okuduğumda her Go kitabında olduğu gibi bir kez daha okumak konusunda oldukça sabırsızlandım ;)

Eğer siz de hazırsanız kitabımızı ve yazarımızı tanıyalım:

YABANCI (ALIENATED) SERİSİ by MELISSA LANDERS | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese merhabalar :)

Bugün sizlere Go Kitap 'tan bu ay serinin üçüncü ve son kitabı çıkan, konusu oldukça ilgi çekici serimizin kitaplarını ve yazarımızı tanıtacağım. Ama tanıtıma geçmeden önce, bu serinin kapaklarına ve Go Kitap 'ın da orjinal kapak kullanıyor olmasına bayıldığımı bir kez daha söylemek istiyorum *.* Buna rağmen fiyatlarının uygun olması da kesinlikle muhteşem bir şey <3 Love you GO!

Eğer hazırsanız başlayalım:

KISA KISA YORUMLAR #2 | KİTAPLAR ve ÇİZGİ ROMANLAR

Herkese güzel bir cumartesi gününden merhabalar :) 

Daha öncesinde, taa 9 Ocak'ta, yine bir cumartesi günü yaptığım Kısa Kısa Yorumlar  köşeme yazma zamanım gelmiş ben fark etmeden ;) Bu köşeyi seviyorum aslında, çünkü birkaç ay boyunca okuyup da kısa olduğu için ya da başka sebeplerden uzun uzun yorum yapamayacağım her şeyi bu köşe sayesinde sizlerle toplu bir şekilde paylaşabiliyorum *.*

Bugün de sizlerle uzun zamandan sonra okuyup burada paylaşmadığım her şeyi paylaşmaya geldim :) Ki zaten bunların birçoğunu aslında instagram hesabımı takip edenler biliyor. Zira orada kısa da olsa yorumluyorum çoğunlukla okuduklarımı ^^


Bilmeyenler için instagram  hesabım:
Kullanıcı Adı:  kordugumhayaller
 
 Eğer hazırsanız başlayalım:
 

PARÇALANMIŞ DÜNYAM by AMIE KAUFMAN & MEAGAN SPOONER | KİTAP ve YAZAR TANITIM

Herkese nefes almanın ve rüzgarın bile sıcak estiği yaz günlerinden selamlar :)

Uzun bir süredir gerek kişisel gerekse de sınavlar nedeniyle blogu boşlamıştım :( Ki uzun süredir de kitap okuyamadığımdan sanırım yazacak bir şeyim olamaması da normal T.T Ama artık tatile girdiğime göre ufaktan, eğer sıcaklar da izin verirse, eski tempoma yavaş yavaş dönmeyi planlıyorum. O zaman kadar da sizler için ilk kitabının kapak tasarımı ve aldığı övgüleriyle ilgimi çeken kitabımızın devam haberini vermeye geldim :)

Eğer hazırsanız daha fazla uzatmadan kitabımız ve yazarlarımızın tanıtımı sizlerle:

THE ORIGINALS: DÜŞÜŞ by JULIE PLEC | YORUM


Herkese merhabalar :)

Bugün sizlerle ilkini de keyifle okuduğum kitabımızın yorumunu paylaşacağım. Ama öncesinde isterseniz hem ilk kitabımızın tanıtımına ve yorumuna hem dizi kitap karşılaştırmasına hem de dizimizle ilgili inceleme aşağıdaki linklerden göz atabilrisiniz ;) Ayrıca aşağıdaki linkler yardımıyla kitabımızın tanıtımına da bakabilirsiniz ^^



  

*****

Yine çok güzeldi ya *.* Tamam, kitap dizisi gibi bir tat vermiyor ama o dönemi ve o dönemdeki kardeşlerin durumu da düşünülünce kesinlikle verdiği tat yeterli. Hatta artıyor bile :D Seviyorum ya ben bu seriyi, ki dizisindeki bağımlılığım da bunu anlatmaya yetiyor bile ;) Tek sorunum kitapların çok kısa gelmesi, yine tek oturuşta biten bir kitap oldu. Ve devam kitabı elimde olmadığından deli gibi bir özlem içindeyim T.T Umarım Go! Kitap  diğer kitabı da yine hızlı bir şekilde çıkarır da kısa sürede bu müptelası olduğum dünyaya geri dönebilirim :) Kökenler... özellikle de Klaus'm ve onun deliliği... Gerçi bu kitapta ilkinden, hatta onu tanıdığımdan beri daha da bir aşık Klaus okudum ama bu haliyle de her halinde olduğu gibi muhteşemdi <3 Ama, sanırım bu kitabın asıl olayı... bir dakika, yine heyecanlanıp spoiler vermeye başlayacaktım O.O Demek istediğim şu ki, eğer siz de bu paranormal dünyayı özlediyseniz bir an bile tereddüt etmeden elinize alıp okumaya başlayın. Ve eğer henüz tanışmadıysanız da ilk kitabını bir an önce alıp okumanızı tavsiye ederim. İkisi de kısa sürede biteceğinden o hızla bir de dizisine muhakkak başlamalısınız ;)

Tamam, yine hızımı alamayıp da yoruma devam etmeden önce hazırsanız konumuzdan bahsedelim biraz da:

AŞKIN KOKUSUNU ALDIM by MERAL KIR | KAPAK TANITIM (COVER REVEAL)


Herkese yağmurlu ve bahara göre oldukça kasvetli bir günden merhabalar :)

Bu hafta sizlere ikinci sefer oldukça güzel bir haberle geldim! :D Bugün sizlerle, çok yakında raflarda olacak olan, Sancaktarlar Ailesi Serisi 'nin dördüncü kitabı olan kardeşlerden Serra 'nın kitabının kapak tanıtımını paylaşacağım *.* Aslında sadece kapak değil, kitabımızın konusu, yazarımızın tanıtımı ve hepsinden sonra da ön okumamız ve süpriz bir iç tasarımla karşınızda olacağım ;) Ama öncesinde, dilerseniz, serimizin diğer kitapları hakkında bilgi almak açısından aşağıya yazarımızın ve serimizin diğer kitaplarının linklerini bıracağım ^^



Linklerimizi de verdikten sonra sıra geldi kapağımızın ve kitabımızın tanıtımına. Başlamadan önce, kapağımızın tam da ilkbahar havasında olduğunu ve içimi açtığını söylemeden edemeyeceğim ;)

Hazırsanız başlıyoruz:

TATLI CAZİBE (SWEET TEMPTATION) by WENDY HIGGINS | KİTAP ve YAZAR TANITIM

Herkese, havaların bile nasıl olacağını şaşırdığı günlerden merhabalar :)

Bugün sizlerle, tam da böyle havaların üstüne duymaktan zevk alacağınız bir haberi paylaşmak için geldim *.* Bildiğiniz gibi, sevgili Go Kitap!  muhteşem finalinden sonra Sweet Trilogy Serisi 'nin biricik Kaidan 'in ağzından yazılan son kitabını da çıkaracağını söylemişti. Ve biz serinin hayranları da kitabımızın çıkması için aylardır heyecanla bekliyorduk. Evet, evet! Doğru bildiniz, sonunda kitabımız çıkıyor ve biz de hikayeye bir de Kai 'ciğimin gözünden bakabileceğiz böylece <3


 

 
 
 
Kitabımızın kapağı ve tanıtımına geçmeden önce, yukarıdaki linklerden eğer isterseniz serimizin diğer kitaplarının tanıtım ve yorumlarına ulaşabilirsiniz ;) Bir de, eğer hala bu seriye başlamadıysanız... muhakkak okumanızı öneririm :* 

Hazırsanız, yakışıklı Nefil'imiz Kai'yi daha iyi tanımaya başlayalım:

KARANLIK SEVGİLİ (DARK LOVER) by J. R. WARD

https://www.goodreads.com/book/show/42899.Dark_Lover

Tanıtım:
Vampirler aramızda mı? Daha yakından bakmaya ne dersin?.. New York'un suçun kol gezdiği karanlık gecelerinde, insanların farkında olmadığı bir savaş daha sürüyor: Vampirlerle Kırıcılar eski, kadim bir nefretin kıskacında birbirlerini yok etmeye yeminli… Altı savaşçı vampirden oluşan gizli bir kardeşlik örgütü, ırklarını savunmak için tüm varlığını ortaya koyuyor. Kırıcılar, bu Kara Hançer Kardeşliği'nin lideri, dünyadaki tek safkan vampir olan Wrath'ı yok etmek için tüm güçleriyle savaşıyor. Yüzyıllar önce Kırıcıların tüm ailesini katlettiği Wrath'ın onlarla görülecek bir hesabı var. Tüm hayatını bu hedefi n üstüne kurmuş olsa da en yakın arkadaşı Darius'un öldürülüp de melez kızını ona emanet etmesiyle işler sarpa sarıyor.

*****

Bu rekoru kesinlikle birileri bir kenara yazmalı, çünkü 24 satten oldukça kısa bir sürede 540 sayfalık muhteşem bir kitabı bitirdim! Hatta buna bu durumda bitirmek demek oldukça hafif kalır, resmen kitabı yedim :O Amanın, amanın, amanın! Sen nasıl muhteşem bir kitaptın böyle *tears* Keşke, keşke elimde tüm devam kitapları olsaydı. Eminim serinin 14-15 kitabını daha hafta dolmadan bitirir, ortalarda yeni kitap için büyük bir açlıkla dolaşırdım. Muhteşem! *.* Bilmiyorum belki uzun zamandır sadece vampirler ile ilgili iyi bir kitap okumadığımdan mı yoksa tam da ihtiyacım olan kitabı bulmamdan mı ya da kadının ve serinin aldıkları tüm övgüleri çokça haketmelerinden mi bilinmez ama resmen müptelası oldum serinin <3 Hele Wrath'ın... ;) Ahh bebeğim ya, hiç de böylesi çarpacağını tahmin etmemiştim. Hele de başlardaki o sinir bozucu haline rağmen. Ama okudukça fena çarptı. Üstelik o da değil, Kardeşlik'in tüm üyerlerine -evet Z'ye bile- fena kapıldım. Ahhh, kadın cidden bu işi biliyor. Hem de yazıldığı zamana rağmen *.* Damn! Umarım devam kitaplarının dili çok ağır değildir, çünkü tek istediğim şey tüm seriyi bir anda yalayıp yutmak :) Ki şunu da söylemem gerek, herkes seri için ilk iki ya da üç kitaptan sonra açılıyor diyor. OMG! Eğer açılıp daha iyi olmamış hali buysa kesinlikle devam kitaplarında ölürüm ben *heartattack*

Tamam, şimdi derin derin nefesler alıp uykusuz gecemin ve heyecanımın yatışması için sizlere kitabımızın konusundan biraz bahsedeceğim. Daha sonrasında ise kaldığımız yerden dedikodumuza devam edeceğim: