LOVE, TINK: The COMPLETE SET by ELLE STRAUS | KAPAK TANITIM (COVER REVEAL)

Merhabalar! :D Sanırım yayın hayatımın ilk Kapak Tanıtımı olacak bu. Biraz heyecan da var. O nedenle, hem de bekleyenleri daha da sabırsızlandırmadan tanıtıma geçeyim :)

Kapağımız genel olarak hoşuma gitse de, uzun süredir turuncu-sarı renk tonlarıyla uyuşamıyoruz -.- Buna rağmen kabul etmek gerekirse oldukça güzel bir kapak ve ilgi çekici bir konu. İşte kapağımız ve kitap-yazar tanıtımımız:

Love, Tink: 'The Complete Set' by Elle Strauss
Kapak Tasarım: Steven Novak
Yayın Tarihi : 10 Temmuz 2013
Tür: Genç Yetişkin Fantazi

Kitap Tanıtımı:

Tink, Kaybolmuş Oğlanların lideri olan ve iki yıl önce gizemli bir şekilde Neverland’a gelen Peter’a umutsuzca tutulmuştur. Ne yazık ki, Peter maceralardan bıkmıştır ama aslında kafasının içinde habire ortaya çıkan Kaptan Hook’tan bıkmıştır. Aslında o, New York City’e geri dönmek istiyor ve 15 yaşındaki normal hayatını yaşamak istiyordur.

Peter’ın geri dönmesine yardım eden tek kişi Tink’tir. Ama bu yaptığı Tink’in kalbini paramparça etmiştir. O, sadece Peter’ın mutlu olmasını istiyordur bu yüzden düşünülemez bir şey yapmış ve Peri kralına ihanet etmiştir. Şimdi ise kalbi pişmanlıkla doludur. Peter’ın peşinden gitmeli midir? Onun New York’una kadar onu takip etmeli midir?

Yazar Tanıtım:
YA kurgularının alt dalları olan zamam yolculukları ve fantezi yazarken çok eğleniyorum. Lindt’s Sea’nin bitter çikolatasına ve güzel havalarda çayırlarda yürümeye bayılıyorum. Evliyim ve dört çocuğum var. Zamanımı British Columbia, Kanada ve Almanya arasında bölüyorum. Ayrıca Less Strauss olarak YA üst seviyeleri olan historical ve bilim-kurgu kitapları da yazıyorum.


Çeviriler Kördüğüm Hayaller ve Yorum Durağım'a aittir.
İzinsiz kullanmayınız.
Keyifli okumalar :)

Yorum Gönder