TANITIMLAR VE ÖN OKUMALAR: Volume 7


Herkese güzel bir cumartesi gününden merhaba :)

Uzun süredir aklımda olan ama bir türlü yapamadığım kitap alışverişini nihayet dün gerçekleştirebildim. Dün gerçekleştirdiğim alışverişten 4 kitap aldım, diğerleri ise daha önce aldım, hediye edildi ya da geldi :) 

Sözü uzatmadan hemen kitaplarımıza bakalım biz ;)


Daha önce "Her Son Bir Başlangıçtır" kitabına yaptığımız tur ile tanıştığım sevgili yazarımız Duygu Özlem Yücel'i çok sevdim :) Aklımda diğer kitaplarını almak vardı ve fırsatını bulunca da kaçırmadım ve hemen aldım :) Umarım kısa zamanda okur ve yorumlarım...

"Her Son Bir Başlangıçtır by Duygu Özlem Yücel" kitabının yorumu için buraya ve karakter söyleşisi için de şuraya tıklayınız... :)

Tanıtım #1

"Zamane Aşkları by Duygu Özlem Yücel"

Onun İyi bir işi, düzgün giden bir ilişkisi ve sıradan ama güzel bir hayatı vardı. 30una yaklaşırken tek beklentisi sevgilisinden gelecek evlenme teklifiydi.

Üstelik O, aşkların hala eski Türk filmlerindeki gibi yaşandığını zannediyordu…Ta ki beklediği o romantik teklifi alana dek.

Peki zamane aşkları kaça ayrılır sizce?
kaçak bir aşk, tek gecelik bir aşk, gerçek bir aşk;

Bir sevgili, bir yüzük, bir Yunan heykeli, bir playboy ve Aylin

Aşk bir kumardı ve Aylin ya kaybedecek ya kazanacaktı…

Genç bir kadının ayrılık sonrası yaşadığı duygusal karmaşa, hayata yeniden tutunma çabaları, mantığının ve duygularının savaşı, hayata dair tabularının yıkılışı ve aşka olan inancının yeniden kazanılma süreci, esprili bir dille anlatılmaktadır.

Tanıtım #2

"Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi by Duygu Özlem Yücel"

Gülümsediğini görür gibiyim. Onu hiç kaybetme olur mu?
Gülümsemekten asla vazgeçme...
Gözlerimi kapıyorum ve derin bir nefes alıyorum.
O güzel gülümsemenin bana hayat veren mucizevi ışığı doluyor içime...Acılar kayboluyor sanki."

İki Aşık ve İmkansız Bir Aşk Hikâyesi

Kaderleri onları hiç ummadıkları anda bir araya getirdi ve beklenmeyen bir girdap onları fırtınalı aşk denizinin içine sürükledi.

Bir aşk hem bu kadar gerçek hem bu kadar sırlarla dolu olabilir mi?
Bir aşk hem bu kadar yakın hem bu kadar mesafeli yaşanabilir mi?
Heyecan, mutluluk, karmaşa, bilinmezlik, sessizlik, kahkaha ve gözyaşı...

Çünkü bir vardı, bir yoktu aşk ve...
Tesadüflerin gizemi onları fırtınasına katarken onlar, korkutucu bir bilinmezliğin içine savruldular!

Kalplere iz bırakacak modern bir aşk masalı...
Unutulmayacak bir ikili delilikler hikayesi...

"...Çünkü oydu her nefesim!
Ve ben nefes aldıkça..."


Bu seriyi yani Ayın Kızkardeşleri Serisi'ni gerçekten çok seviyorum ama ne yazık ki yayınevi kitapları yılda bir çıkarıyor T.T Bu nedenle kitap her çıktığında bir sevinç dansı yapmam garip değil :) Aslında çıkalı oldu ama almam şimdiyi buldu ne yazık ki :( Neyse, artık elimde ya bu bana yeter... yani umarım bir sene yeter :/

Ait olduğu serinin 9. kitabıdır.

Tanıtım:

Seattleda ardı ardına işlenen kadın cinayetleri, DArtigo kardeşleri tehlikeli bir yolculuğun içine sürükler. Dedektif Chase ile cinayetleri aydınlatmak için var gücüyle çalışan yarı insan yarı peri Menolly DArtigo'yu tüm ipuçları vampirlerin dünyasına götürür. Ancak büyük bir yanılgı içindedirler; olayların arkasında şeytanın ve tüyler ürpertici bir iktidar savaşının izleri yer almaktadır.


Ejderhaları kim sevmez ki?! Herkes gibi ben de onlara bayılıyorum ve onlarla ilgili kitaplar okumaktan zevk alıyorum. İşte bu sebeple gördüğümde kaçırmamak için hemen aldım "Serephina by Rachel Hartman" kitabını :)

Tanıtım:

Tek bir genç kız iki dünyayı bir araya getirebilir mi?

Goredd Krallığı'nda kırk yıllık barış, insanlar ve ejderhalar arasındaki güvensizliği hafifletmekte çok başarılı olmamıştı. İnsan kılığına girerek ejderhalar, elçiler olarak saray meclisine katılıyor, âlimler ve öğretmenler olarak da rasyonel ve matematiksel zekâlarını üniversitelere ödünç veriyorlardı. Anlaşmanın yıl dönümü yaklaşırken ise sinirler gergindi.

Seraphina Dombegh'in iki taraftan da korkmak için sebepleri var. Olağan dışı bir şekilde yetenekli bir müzisyen olan Seraphina, tam da kraliyet ailesi üyelerinden biri, ejderhalara yaraşır bir tarzda öldürülmüşken saraya katılır. Soruşturmanın içine düşünce, Kraliçenin Muhafızları'nın algıları tehlikeli bir şekilde kuvvetli komutanı Prens Lucian Kiggs ile birlikte çalışır. Barışı yok etmeye yönelik meşum bir plana dair ipuçlarını ortaya çıkarırken Seraphina, kendi sırrını, müzikal yeteneğinin ardındaki sırrı korumaya çalışır; öyle kötü bir sır ki ortaya çıkması hayatı anlamına gelebilir.


Umutsuz kitabı bizim aynı zamanda şu anda turunu yaptığımız, Epsilon Yayınevi'nden çıkan kitabımızdır. Bu sebeple onu tanıtmayacağım. Tur kapsamında hem kitabımız hakkında birçok bilgiye ulaşmak ve hem de kitabımızı kazanacak 3 kişiden biri olmak isterseniz de Konuşan Kitaplar ile Blog Turları olarak bizi facebook sayfamızdan (tıktık*) ya da benim blogumdan -akşam ön okuma ve çekiliş var ;)- takip edebilirsiniz :D

Şimdi de bir diğer kitabımıza yani "Sen De Yanarsın by Julie Garwood" kitabımıza gelelim :) Sanırım bu ilk Garwood romanım olacak benim -şaşırmayın ve kızmayın lütfen. Kendilerini eski bir kitapçıda Küçük Kız ile gezerken gördüm ve aldım :) Heyecanlı bir şekilde okunmayı bekliyor şimdi de :D

Tanıtım:

" Cesaret... Biraz cesaret..."

Bombalı saldırıdan uyandığında söylediği ilk sözler bunlardı... İki kere ölümden dönen bir kadın ve hala inadına hayatta kalma çabası...

Cesaret korkusuzluk değildi; korkuya rağmen mücadele edebilmekti. Kate'i özel kılan en güçlü yanı da buydu zaten.

Kanserden kaybettiği annesinin acısı bir yana iki kız kardeşiyle de ilgilenmek zorunda kalan Kate Mackenna, hem maddi hem de manevi anlamda oldukça güç bir kadındır. Daha lise öğrencisiyken sadece harçlık çıkarabilmek için mum yapımına merak saran Kate'in ileride büyük bir yatırımcı olacağı kimsenin aklına gelmezken, bu güzel kadın, büyük bir mirasa konarak da kötü niyetli akrabalarının hedefi olur.

Aşktan yana cesareti yoksa da işte ve mücadelede risk almayı seven Kate, insanlara fazla güvenerek birtakım ayrıntıları gözden kaçırır ve işler kötüye gitmeye başlar. İşte tam burada onu karşılıksız sevmeye razı olan Dylan, Kate'in cesaretini aşkıyla güçlendirir ve sonunun nereye varacağı bilinmeyen bir çıkmazın içine girerler...


Ahhhh... *.*

Daha önce, teee senenin başlarında sizlere Tuğçe'nin Kitaplığı ile ortaklaşa olarak alıntılar yazısı oluşturmuştuk kitabımız için. Kısmetmiş ki şimdi de kitabımızın turunu yapacağız :D 

Kitabımızın tanıtımını yapmayacağım çünkü daha önce sizlere hem kapağı hem kitabı hem de yazarımızı tanıtmıştım :) O posta ulaşmak için buraya tıklayınız...

Turumuzu bekleyiniz ve sakın kaçırmayınız! ;)


Sevgili yazarımız bir süpriz yapmış ve kitabını göndermiş. Kendisine bu hoş süprizi için teşekkür ederim :)

Kısa zamanda göz atmayı umduğum kitaplardan ama umduğumla kalacağım gibi. Yine okumam gerekenler listesi azdı çünkü T.T


Böyle hem sevdiğim türde hem de eski olunca kitapları daha bir seviyorum. Sanırım biraz da zaafım var buna :D

Kuzenime gittiğimde şans eseri kitap çıktı ve ben de hemen sahiplendim tabe görür görmez :) O da kitap okuyan biri olsa da verdi bana kitabı. Bu nedenle bu hediye sayılır değil mi? ;)

Tanıtım:

Jacob Ludwig Cari Grimm (1785 - 18839 ve Wilhelm Cari Grimm (1786 - 1859) adlarını taşıyan Grimm Kardeşler kendi ülkeleri olan Almanya'dan başka çeşitli Avrupa ülkelerindeki sözlü halk edebiyatı ürünlerini derleyerek sözlü kaynaklara dayalı iki yüzden fazla masalı yazıya döküp yayınladılar. Bu masallar yetmişten fazla dile çevrilip tüm dünyaya yayıldı. Böylelikle bu iki kardeşin emekleri birçok masalm unutulup gitmesini önlemiş oldu.

İnsanları umutlarının acılarının sevinçlerinin düşlerinin korkularının hayalgüçlerinin sonsuzluğunu gördüğümüz bu masalları okuyabilmek tüm çocuklar için başlı başına bir sevinçtir. Nihal Yeğinobalı'nın Grimm Masalları'ndan seçip titizlikle Türkçeye kazandırdığı bu yapıt her çocuğun mutlaka okuması gereken evrensel masallardan oluşmaktadır.


Yessss! Karşınızda Percy Jackson! <3

Ne yazık ki henüz daha tam okunmadı, daha doğrusu okumak istemedim. Kendimi nasıl zor tutuyorum bir bilseniz T.T Ama öncesindeki 3 kitabı okumam lazım tekrardan :( Kardeşim olacak şahıs ise bitirdi ve yerinde duramıyor -.-

Hem kapak hem kitap hem de yazar tanıtımı yapmıştım kendilerine :) Ve yzarımızın kitaplarını seri seri ayırarak da yazmıştım. Bu nedenle tanıtımını yapmayacağım tekrardan ama sizlerle resmini paylaşmak bile ayrı bir zevk ;) Tanıtım postu içinse buraya tıklayınız...

Bu arada kitabımız için bir de çekiliş düzenledim, eğer katılmak isterseniz tıktık*


Geldik postumuzun son kitabına... 

Sevgili DEX kitabımızı böyle muhteşem bir şekilde göndereli bayaaa oluyor aslında. Hatta okudum ve post-it'ler ile işaretledim bile ama yorum yazmadım daha ne yazık ki ^^' Bu ince düşünce için DEX'e teşekkürler! :D

Tanıtım:

Joss geçmişte yaşadığı acıları bir kutuya kilitleyip her şeyi unutmak için Amerika'dan İskoçya'ya yerleşmişti ve şimdi yeni bir ev arıyordu.

Bulduğu ev Dublin Caddesindeki havalı binalardan birindeydi.

Yolda bir adamla karşılaştı.

Takım elbiseli, bronz tenli, çıldırtıcı İskoç aksanlı, maço tavırlı, seksi bakışlı Bradenla.

Joss, Bradenın her zaman kolunda taşıdığı Barbşe kılıklı kızlardan biri değildi, olmaya da hiç niyeti yoktu.

Ama insan arzularına nereye kadar gem vurabilir?
Kalbiniz başka, beyniniz başka şey söylüyorsa, hangisinin sözünü dinlesiniz?

Trajedi. Seks. Tutku. Kahkaha. Kıskançlık.


Ön okumamızı göremeyenler buraya tıklayarak... rahatça okuyabilirler :)

Herkese iyi haftasonları...
Kitaplarınıza ve kendinize iyi bakın :)
Akşam görüşmek üzere!

Yorum Gönder