KISA KISA YORUMLAR #4 | KİTAPLAR, ÇİZGİ ROMANLAR ve KİTAP ALIŞVERİŞİM

Bu başlıkta yazdığım yazılardan biri ilk kez Cumartesi gününe denk gelmedi sanırım ^^ Herkese havaların yine dengesiz olduğu günlerden merhabalar :)

Bugün sizlerle instagram hesabımda yorumunu yazdığım ama kitapların kısalığı ya da türleri sebebiyle uzun yorumlar olmadığından bloga ayrı olarak yorum girmediğim kitapları paylaşacağım yine. Yorumların sonrasında da sizlerle Mart ayında okuduğum 28 kitabı paylaşacağım son olarak ;) Ve evet, üç tanesi çizgi roman olsa da geri kalan sayı da oldukça iyi bence *.* Uzun zamandır böylesine hızlı ve çok fazla kitap okuyamıyordum. Bu nedenle Mart ayı benim için oldukça verimli bir ay oldu <3


Bilmeyenler için instagram  hesabım:

Kullanıcı Adım:  kordugumhayaller


Şimdi sizler de eğer hazırsanız başlayalım:

SONSUZ SEVGİLİ (LOVER ETERNAL) by J. R. WARD

https://www.goodreads.com/book/show/33309392-sonsuz-sevgili

Tanıtım:

Kara Hançer Kardeşliği serisi devam ediyor!

Caldwell, New York'ta gecenin gölgeleri arasında, vampirler ve kırıcılar arasında korkunç bir savaş sürüp gidiyor. Altı savaşçı vampir kardeş, kendi ırklarını savunmak için gizli bir grup kurdular. Ölümcül bir canavar tarafından ele geçirilmiş olan Rhage, Kara Hançer Kardeşlerin en tehlikelisi. En hızlısı ve en iştahlı olanı. Yazıcı Bakire'nin en yakıcı savaşçısı. Rhage bir tek içindeki canavarın canlanmasından korkuyor, özellikle de o kız etrafındayken...

Pek çok zorlukla baş etmiş Mary kendini birden vampirlerin dünyasında bulduğunda ve Rhage'in korumasına muhtaç olduğunu fark ettiğinde ne yapacağını şaşırır. Çünkü lanetiyle uğraşırken çoktan kendini aşka kapamış, yıllar önce mucizelere olan inancını kaybetmiştir. Ama Rhage'in güçlü hayvani cazibesi içindeki ateşi yaktığında, Mary aşkını sonsuz kılmak için her şeyi yapacaktır.

*****

Serimizin ilk kitabı olan Karanlık Sevgili ( Dark Lover ) by J. R. Ward kitabımızın yorumunu okumak için buraya tıklayınız....

*****

İlk kitaptan tanıdığımız ve Kardeşlikte, hatta tüm vampir dünyasında, bir efsane olan Hollywood lakaplı savaşçı Rhage ile elinden geldiğince herkese yardım etmek isteyen ve kendisi de birçok kötü şey atlatmış, Rhage için huzur veren sesiyle insan kızımız Mary arasında geçen kitabımıza bayıldım *.* Ben bu seriyi zaten seviyorum ya, hele de yazarın o sert tavırlı anlatımı yok mu? Ahhh, tam da kick ass sever yanıma yanıma konuşuyor cidden. Ama normalden daha sert ve tam bir polisiye havasında <3 Bu tarzı yetmezmiş gibi bir de en merak ettiğim ve sıradaki kitabımızın karakteri olan Zsadist'e dair ipucular vermesine ne demeli? Kesinlikle soluksuz okuduğum ve 500 sayfa değil de adeta 100 küsür sayfaymışcasına hunharca yediğim kitabımız yine tadını damağımda bıraktı. Bu seriyi seviyorum, bayılıyorum ve okuduklarımdan sonra hem çiftimizin bir sonraki kitapta gelişimlerini dışardan bir gözle okumak hem de en merak ettiğim kardeşi/savaşçıyı görmek için adeta yanıp tutuşuyorum T.T Umarım DEX bizi, neredeyse gördüğüm her yerde serinin en iyi kitaplarından biri olarak geçen Zsadist'in hikayesi için çok bekletmez. Zira dediğim gibi, kitabımız okurken bitmeyecek gibi sizi kandırsa da o kadar kısa sürede bitiyor ve tadını damağınızda bırakıyor ki siz de bir sonraki kitabımız için anında yanıp tutuşmaya başlıyorsunuz -üstüne bir de Z için heyecandan kalp bırakmayacak şekilde olaylar oluyor ki... ;)

Tamam, yine çok fazla spoiler vermek istemediğim ama mükemmelliğini anlatmaya kelimeleri yeterli bulmadığım bir giriş oldu. En iyisi serimizin bu kitabında neler oluyormuş bir bakalım da anlatırken bir soluklanırız:

IMMORTALS AFTER DARK SERİSİ by KRESLEY COLE | İLK DOKUZ KİTAP YORUMU


Herkese güzel bir Cumartesi gününden merhabalar :)

Öncelikle şunu söylemem gerekir ki, eğer aranızda hala bu seriyi okumamış olanlarınız varsa kesinlikle çok şey kaybediyor. Çünkü yazar paranormal türün içine öyle bir giriyor ve öyle bir yazıyor ki, kendi kulvarındaki birkaç yazarın dışında, diğer bu türde okuduklarınızdan keyif almanız imkansız oluyor. Bir insan her kitapta mı çıtayı yükseltir, her kitapta mı aynı tatta ama bir öncekinden daha farklı daha başarılı ve bir o kadar da eve duyulan özlemi giderir. Valla yazarımız hem bunu hem de çok daha fazlasını oldukça rahatlıkla yapıyor, üstüne devam kitapları için sizi sabırsız ve soluksuz bırakıyor. Bu seri uykuyu, yemeği ve diğer her şeyi unutturacak kadar bağımlılık yapıcı ve bir kez elinize alınca bitirine kadar bırakamıyorsunuz da. Yani, en azından bana böyle oldu. Hatta elimde çıkan sekiz kitapta olduğu için bir haftadan daha kısa bir sürede sekiz kitabı da soluksuz bir şekilde okudum ama daha fazlasına da kesinlikle oldukça açım ;)

Pekala, daha öncesinde hiç bir seri yorumu yazmamıştım. Yani ardarda okuyup yorum girdiğim oldu ama ayrı ayrı! Ama bu sefer kendimi yorum yazmak için bile serimizden ayıramadığımdan hepsini tek bir yazıda toplamaya karar verdim. Hem böylece kitaplarımız hakkında çok uzun yorum yapmamış olurum, çünkü saatlerce bu seriyi konuşmak ve tartışmak istiyorum. Kısacası spoiler yok! Kısa ama oldukça doyurucu bir şekilde kitaplarımızı tanıtacağım. Ama öncesinde isterseniz kitaplarımızın geçtiği evren hakkında genel bir bilgi vereyim ki kitaplarımızı yorumlarken daha yardımcı olsun ^^

Serimizin geçtiği Dünya içinde sadece insanları barındıran ya da tek düzlemli bir yer değil. Dünya içerisinde İrfan adı verilen, aklınıza gelebilecek her türlü mitolojik ve fantastik yaratığı barındıran bir topluluğa sahip. Bu topluk içinde vampirler, cadılar, kurtadamlar, iblisler, büyücüler, periler, furialar ve valkyrielar gibi binlerce farklı türü barındırıyor. Ve bu türlerin birçoğu Dünya üzerinde yaşasa da farklı boyut düzlemlerinde/alemlerinde yaşayanlar da var. Ama en önemlisi de, İrfan topluluğu ölümsüz olduğundan ya da gerçekten ama gerçekten çok zor bir şekilde öldürülebildiğinden dolayı onların doğal nüfus kontrol mekanizması olan Tahta Çıkış zamanının geliyor olması. En azından birçok kişi her beş yüz yılda bir belli nedenlerden dolayı ölümsüzler arasında çıkan ve çok sayıda ölüme yol açan savaşı bu şekilde tanımlıyor. Doğal olarak da savaş sonunda en çok ayakta kalan kişiye sahip olan ırk kazanıyor. Ve durum birkaç savaş zamanıdır iyiler için hiç de iyi olmamış :/ Ama sanırım bu değişmek üzere, çünkü üç bin yaşındaki kaçık Valkyrie kahini Nix bu duruma el atmakta kararlı görünüyor :)

Genel olarak bunları bilseniz yeter. Daha fazla bilgi verip de sizi spoilera boğmak istemiyorum hem ^^ O nedenle hazırsanız şimdi kitaplarımıza, kimlerden bahsettiğine ve konularına bakalım:

ÖLÜM DEFTERİ (The BUNKER DIARY) by KEVIN BROOKS | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese yağmurlu bir günden merhabalar :)

Uzun zamandır blogta aktif değilim biliyorum ama inanın instagramda göreniniz varsa tam gaz okumaya devam ediyorum. Buraya yorum girmememin tek nedeni, okuduğum kitapların kısa kitaplar ya da şiir kitapları olması. Ama onları da biriktiklerinde buraya toplu olarak yine ekleyeceğim ;) Bu arada, instagram hesabımı süpriz hediyeler için de takip etmeyi unutmayın ^^


Bilmeyenler için instagram  hesabım:

Kullanıcı Adım:  kordugumhayaller
 
 
 Bugün sizlerle çıkması için sabırsızlıkla beklediğim bir kitabı tanıtacağım *.* Go'nun fantastik, bilimkurgu ve popüler kültürün yanında böyle okunulması gereken konuları da basmalarına bayılıyorum <3 
 
Hazırsanız, hem kitabımızı hem de yazarımızı tanıyalım:

KISA KISA YORUMLAR #3 | KİTAPLAR, ÇİZGİ ROMANLAR, KİTAP ALIŞVERİŞİM ve ÇEKİLİŞ

İnanın her seferinde nasıl denk geliyor bilmiyorum ama bu başlıktaki yazımız bir kez daha Cumartesi gününe denk geldi :) Hem de yine havanın güzel olduğu bir zamana... ^^

Herkese güzel bir Cumartesi'nden merhabalar ;)

Bugün sizlerle uzun süredir yazmadığım ama bu sürede biriktirdiklerimin yine oldukça çok olduğu, belli sebeplerden uzun yorumlar giremediğim okuduklarımı paylaşacağım ^^ Ve tabi bir de uzun süredir aklımda bulunan ve nihayet gerçekleştirebildiğim bir çekilişle geldim ;) Ama öncesinde sizlerle, okuyup da blogumda değil de instagramda paylaştığım kitaplarımı yorumlayacağım. Ve yazımızın sonunda da çekilişimizi paylaşacağım...


Bilmeyenler için instagram  hesabım:

Kullanıcı Adım:  kordugumhayaller


 Eğer hazırsanız başlayalım:

SEN BUNU OKUDUĞUNDA BEN ÖLMÜŞ OLACAĞIM by JULIE ANNE PETERS | YORUM


Herkese merhabalar :)

Kitabımızın yorumuna geçmeden önce, isterseniz daha öncesinde hem kitabımızı hem de yazarımızı tanıttığım yazıma aşağıdaki linkten uğrayabilirsiniz, keyifli okumalar...




Açıkçası ikinci okuyuşumdan sonra bile kitaba yorum yazma konusunda oldukça isteksizim. Çünkü böylesine üzücü, kalp kırıcı ve dehşet bir olayın anlatılmasını bırak yorumunu yazmak bile biliyorum ki olayın kendisini tarif etmek ve farkındalık uyandırmak için yetersiz olacak bir şey ne yazık ki :( Genelde kitaplara yorum yazmam için tek solukta okumam ve hemen ardından da klavyenin başıma geçmem yeter ama bu sefer öyle olmadı. Zira kızımızın ve onun gibi daha sayısını bilemeyeceğim çoğu kişinin yaşadıklarını okumak öyle ağır geldi ki uzun süre kendime gelemedim. Sonrasında da moralmen o kadar çöktüm ki üstüne herhangi bir şey yazmak istemedim. Sonunda elime almaya cesaret edebildiğim ikinci seferinde de ilkinden daha bir farkındalıkla okumak aslında tekrar ağır geldi. Tabi üstüne duygusal bir anımda olmam ve kızımızın her itirafında gözlerimin tekrar tekrar dolmasını saymıyorum bile T.T "İlk okuduğumdaki ağırlık sonunu bildiğimden ikincisinde olmaz" diyor insan ama tekrar okurken bile insanı böyle dağıtabiliyorsa varın o anları hatta daha kötülerini gerçekten yaşayan insanların halini siz düşünün. Ve gerçekten düşünün, zira kesinlikle farkında olmamız ve bir şeyler yapmamız gereken olaylar karşısında gözlerimizi kapayıp da görmemiş gibi yaparsak ya da kafamızı diğer tarafa çevirdiğimiz olayları daha fazla bilmemezlikten gelirsek ileride ne yaparsak yapalım kaçamayacağımız kadar böylesi iğrenç bir dünyaya hapis olacağız! Bu nedenle lütfen, bunun türle ilgisi yok, böyle kitaplara da zaman ayırın ve oturup düşünün. Hatta sadece siz değil, çevrenizdeki insanların da okuyup düşünmesinde yardımcı olun. Hem bu kitapları okumak için illa o kötü davranışlarda bulunan ya da böylesi kötü olaylara maruz kalan kişiler olmanıza gerek yok, keşke kimse olmasa, okuyup bilinçlenmek ve ileride oluşabilecek bir durumda ya da olayda bilgi sahibi olmak, o kötü olayın getirilerini ya da olmasını engelleyebilecek olabilmemiz bile kesinlikle önemli. Diyeceğim o ki, kitabımız kesinlikle okumasını önerdiğim dört önemli kitap arasında yerini aldı, sizlere de kesinlikle tavsiye ederim ^^

Şimdi isterseniz bir soluklanalım ve birikte kitabımızın konusuna bir göz atalım:

YILDIZ GEMİSİ ( STARFLIGHT ) by MELISSA LANDERS | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar :)

Bugün sizlerle yayınevimizin bizi heyecanla beklettiği ve kapağına ayrı bir hayran kaldığım kitabımızın tanıtımını paylaşacağım ^^ Ayrıca yazarımızın yine aynı yayınevinden çıkan diğer kitaplarının tanıtımlarına göz atmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz... Son olarak, biriken yorumlarımı en kısa zamanda sizlerle buluşturacağım ;)

Hazırsanız yazarımızın bizim için kurguladığı uzaydaki bir başka muhteşem yolculuğumuza başlayalım:

SEN BUNU OKUDUĞUNDA BEN ÖLMÜŞ OLACAĞIM by JULIE ANNE PETERS | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese kasvetli ve soğuk bir günden merhabalar :)

Bugün sizlerle bu kasvetli ve soğuk havayı dağıtacak güzel bir haber paylaşmaya geldim ^^ Daha öncesinde Tüyap Kitap Fuarı 'nda tüyosunu aldığım ve aynı yayınevinden çıkan diğer iki kitabı gibi gençlerin problemlerini işleyecek, aynı zamanda umuyorum ki Konuş Benimle  ve Komik Bir Hikaye  gibi favorilerim arasına girecek, yeni bir kitap hazırlığındaydı Go Kitap. Aslında ben kitabımızı gelecek ay çıkacak diye bekliyordum ama bu sabah aldığım haberle sizin de gününüzü aydınlatmak istedim :) Aslında böyle kitapları okumak çoğunlukla beni üzse de okuyan bir kişinin bile bu konuda bilinçleniyor olduğunu düşünmek ve bir gün böyle sorunların ortadan kalkacağını ummaktan başka elden bir şey gelmiyor...

Sizler de hazırsanız sözü daha fazla uzatmadan kitabımızı sizlere takdim edeyim. Umarım sizlerle de diğer iki kitabımızı okumadıysanız okur ve çevrenizi de böyle konular hakkında bilinçlendirmek için elinizden geleni yaparsınız:

IDOL by KRISTEN CALLIHAN | VIP #1

Herkese güzel bir akşamdan merhabalar :)

Dün uzun bir aradan sonra sizlerle yorum paylaşmışken ve yorumlama isteğim tekrar gelmişken arayı uzatmayayım ve mümkünse her güne bir yorum girmeye çalışayım dedim ^^ Aslında şimdi ve daha sonrasında yorumunu gireceğim birkaç kitaba bakarak hep aynı türde okuduğumu düşünebilirsiniz, doğal olarak. Ama inanın arada tonla yeni tür kitaplar da denedim. Sadece bana uygun değillerdi :( Sıradaki kitabımız da aslında müzik kategorisinde gözükse de harmanlandığı hikaye onu aynı zamanda oldukça hoş bir aşk hikayesi de yapıyıor *.* Ki ben bu durumu oldukça sevdim! Eğer fırsatını bulursanız siz de muhakkak okuyun :)

Şimdi, hazırsanız, kitabımızın yorumuna başlayalım:

INSIDER ve OUTSIDER by OLIVIA CUNNING | EXODUS END #1 & #2

Herkese oldukça uzun bir aradan sonra merhabalar :)

Aslında uzun süredir yazmadığım için yazmak konusunda hala tereddütlerim olsa da açıkçası blogumu, sizleri ve paylaşmayı özlediğimden artık dayanamadım, sonunda da Ağustos  ayından beri okuduğum kitapların bir kısmını yavaş yavaş paylaşmaya karar verdim ;) Bir kısmı diyorum çünkü bu 2,5 - 3 aylık süreç içerisinde okuduğum kitapları ya tamamen konusuna kapıldığım için ya Goodreads  'teki arkadaşlarımın yorumlarına göre ya da takip ettiğim serilerin devamı olduğundan okudum. Dolayısıyla da bu süreç içerisinde okuduğum 30-40 küsür kitabın ve 50 küsür çizgi romanın/manganın hepsini sevemedim. O nedenle de sizlerle genel olarak sevdiğim kitapları ya da okumanızı istediğim şeylerin yorumlarını paylaşacağım. Bu bağlamda da sizlerle ilk olarak Ağustos'un ilk kitabı ve yorumuyla başlayacağım. Hem hazır onu yazıyorken aynı seride olduğundan devam kitabının yorumunu da sizlerle paylaşacağım ;)

Eğer hazırsanız başlayalım:

BURADAYIM (JE SUIS LA) by CLELIE AVIT | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese haftanın yeni gününden merhabalar :)

Bugün sizlerle hem Go Kitap!'tan çıkacak yeni kitabımızı tanıtmaya hem de geçen ayki kitap durumum hakkında bilgi vermeye geldim ^^ Geçen ay, sadece İngilizce kitaplar olmak üzere 15 kitap okumuşum! *.* Sanırım bayadır okumayınca büyük bir açlık çekmiş olmalıyım. Hepsini sevdim diyemem ama çoğunluğunu okurken gerçekten büyük keyif aldım ;) Bunlar dışında bir Türkçe, iki de dergi okudum geçen ay. Yani uzun süreli dinlenmem oldukça karlı bir şekilde oldu diyebilirim :) Sorun şu ki... hala yine tam gaz okumaya devam ediyorum ve yorumlar konusunda ne yapacağımı cidden bilmiyorum :D Hayırlısı diyelim şimdilik...

Geçen ayın kısacık raporundan sonra gelelim Go'nun yeni süprizine ;) Eğer siz de hazırsanız kitabımıza bakalım:

ÖLÜM ADASI (PHOENIX ISLAND) by JOHN DIXON | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese güzel bir cuma gününden merhabalar :) 

Birkaç gündür havaların dengesiz olması nedeniyle bozulan morallerinizi düzeltmeye geldim ;) Go Kitap!  kesinlikle kazandığı hızı hiç bırakmıyor ve bizleri birbirinden güzel kitaplarla muhteşem bir şekilde, ve hızla, buluşturmaya devam ediyor *.* Bugün tanıtacağımız kitabımız yayınevimizden çıkan diğer kitaplar gibi çeşitli kategorilere sahip bir kitap, Go 'yu sevmek için başka bir nedene ihtiyacımız var mıydı? ;) Ve tam da bu nedenlerle ve tabi ki heyecanlandıran tanıtımıyla kitabımız için oldukça heyecanlıyım :D

Hazırsanız başlayalım: