SEN BUNU OKUDUĞUNDA BEN ÖLMÜŞ OLACAĞIM by JULIE ANNE PETERS | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese kasvetli ve soğuk bir günden merhabalar :)

Bugün sizlerle bu kasvetli ve soğuk havayı dağıtacak güzel bir haber paylaşmaya geldim ^^ Daha öncesinde Tüyap Kitap Fuarı 'nda tüyosunu aldığım ve aynı yayınevinden çıkan diğer iki kitabı gibi gençlerin problemlerini işleyecek, aynı zamanda umuyorum ki Konuş Benimle  ve Komik Bir Hikaye  gibi favorilerim arasına girecek, yeni bir kitap hazırlığındaydı Go Kitap. Aslında ben kitabımızı gelecek ay çıkacak diye bekliyordum ama bu sabah aldığım haberle sizin de gününüzü aydınlatmak istedim :) Aslında böyle kitapları okumak çoğunlukla beni üzse de okuyan bir kişinin bile bu konuda bilinçleniyor olduğunu düşünmek ve bir gün böyle sorunların ortadan kalkacağını ummaktan başka elden bir şey gelmiyor...

Sizler de hazırsanız sözü daha fazla uzatmadan kitabımızı sizlere takdim edeyim. Umarım sizlerle de diğer iki kitabımızı okumadıysanız okur ve çevrenizi de böyle konular hakkında bilinçlendirmek için elinizden geleni yaparsınız:

https://www.goodreads.com/book/show/6609549-by-the-time-you-read-this-i-ll-be-dead?ac=1&from_search=true
Sen Bunu Okuduğunda Ben Ölmüş Olacağım by Julie Anne Peters
By the Time You Read This, I'll Be Dead
Tür: Genç-Yetişkin Gerçekçi Kurgu
Çevirmen: Duygu Yücel
Editör: Nurten Hatırnaz
Sayfa Sayısı: 268
Yayınevi: Go Kitap!
Yayın Tarihi: Aralık 2016
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com
 
Konusu:

KELİMELER ÖLDÜRÜR

Anaokulundan beri diğer çocukların, hatta yetişkinlerin zorbalıklarına maruz kalan ve birkaç kez intihar girişiminde bulunan on beş yaşındaki Daelyn Rice için durum yeni kaydolduğu lisede de pek iç açıcı değildir. Kendini öldürmeye kararlı olan Daelyn, hayatlarını sonlandırmak isteyen insanlar için tasarlanmış, Işığın-İçinden isimli bir internet sitesini keşfeder ve siteye kaydolarak, intihar etmek için 23 günlük geri sayımı başlatır. Derken Santana adındaki genç bir çocuk okul çıkışında onunla birlikte bahçede oturmaya ve onunla konuşmaya başlar. Ama daha önce pek çok kez aynı şekilde kandırılıp alay edilen, hor görülen Daelyn’in insanlara güvenmesi için artık çok geçtir… Öyle değil mi?

Ulusal Kitap Ödülü finalisti Julie Anne Peters bu sarsıcı kitapla, zorbalığın gençleri nasıl uçurumun kenarına itebileceğine ışık tutuyor.

Yazar Tanıtım:
Julie Anne Peters, New York Jamestown'da doğdu. O beş yaşındayken, ailesi Colorado içindeki Denver banliyölerine taşındı. Liseyken ebevenyleri boşandı. Üç kardeşi var: Erkek kardeşi John ve iki küçük kızkardeşi Jeanne ile Susan. 

Genç yetişkin kurguları sıklıkla lezbiyen karakterlere ve LGBT sorunlarını çözmeye önem verir. Yazmaktan emekliye ayrıldığını duyurdu ve Lies My Girlfriend Told Me (Kız Arkadaşımın Bana Söylediği Yalanlar)  onun son romanı olacak. O şimdi tam zamanlı Colorado Okuma Topluluğu için çalışıyor.


****

Şu sıralar The Originals  serimizin son kitabını okumakla meşgulüm ve oldukça akıcı bir şekilde gidiyor *.* Umuyorum ki kısa zamanda yorumu sizlerle olacak ;)

Bir dahaki görüşmemize kadar her geçen gün daha da soğuyan bu günlerde kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın...

Yorum Gönder