CUMARTESİ İLK 10: 2015 Kışında Okumayı Planladığım Kitaplar


Herkese iyi akşamlar :)

Bugün sizlerle uzun zamandır katılmak istediğim ama bir türlü fırsatını bulamadığım, yaparken keyif aldığım Cumartesi İlk 10 etkinliğini paylaşacağım. Etkinliğimizin bu haftaki konusu ise "
2015 Kışında Okumayı Planladığım Kitaplar"

Etkinliğimize geçmeden önce, etkinlik sahibi Optik'in Kitap Blogu'nu buradan ziyaret edebilir ve etkinliğinizi yaptıktan sonra postun en altında bulunan formdan etkinliğe/mime katılabilirsiniz ;)

Şimdi hazırsanız sizlerle, sınavlarım el verdiğince, bu kış okumayı planladığım kitapları paylaşacağım. Muhtemelen bazıları yeni kitaplarla değişebilir ya da kış bahara sarkabilir ama şu anlık listem, sadece kütüphanemde bulunan kitaplarımla, şu şekilde:

1. Sahra by Burcu Demet

Kitabı aslında geçen aydan okumaya başladım ama malum önümüz finaller ve belki bütler, o nedenle bitmesi uzun sürecek gibi :( Ama zaten okuduğum kitap olduğundan onu listenin başına alıyorum ;)

Ayrıca kitabımızın konusu ve yazar tanıtımına buradan bakabilirsiniz.


2. Telapati by Leonardo Patrignani #1

Geçen yıl Pegasus Yayınları katologundan görmüş ve çıkması için beklemiştim. Hatta Tüyap'a kesin çıkar gözüyle bakmıştım ama çıkmamıştı o zaman :( Yine de sağolsun yayınevi Tüyap'tan sonra bizi çok bekletmedi ve kısa zaman sonra çıkardı. Ben de o zaman hemen gidip aldım, hatta instagram hesabımda da paylaşmıştım *.*


3. Aşkı Seçtim by Meral Kır #2

Alıntıları ve yorumlarıyla okumak için can attığım, önceki kitabı ve Doruk nedeniyle de okumaya bir o kadar korktuğum bir kitap. Belki de bu nedenle hala okumadım ama artık zamanı geldi. Malum üçüncü kitabımız ve Ahmet alıntıları geldikçe beklemek istemiyor insan ;)

Bu arada kitabımızın konusu, yazar tanıtımı ve ön okuması için buraya tıklayabilirsiniz...


4. Yabancı by Melissa Landers #1

Yine hakkında oldukça güzel yorumlar okuduğum bir kitap kendileri :) Tüyap zamanında almıştım ve daha çıkmadan merak etmeye başlamıştım bile. Yayınevi şimdiye kadar kitaplar konusunda oldukça iyi gidiyor, umarım hep böyle devam eder ;)


5. İntikamın Sırrı by Öykü Odabaş Kanneci #1

Aslında Wattpad'de okumuş hatta serinin üçüncü kitabının bir kısmına kadar gelmiştim. Ama hem aradan zaman geçmesi hem de yorum yazmak istemem sebebiyle tekrar okuyup yorumlamayı planlıyorum :) 

Bu arada güncelde değilim, bölüm biriktiriyorum, sakın spoiler vermeyin T.T Sizi seviyorum :*

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim, kapağına ilk gördüğümden beri vuruldum <3


6. Efsane by Marie Lu #1

Herkesin överek bahsettiği kitabımızı dayanamadım ben de aldım. Hem yorumlara hem de ciltli olmasına kapıldığımı söyleyebilirim ;) Genelde distopya ile barışık olamasam da umarım Efsane'yi severim ^^


7. Kraliçe by Maxime Chattam #2

Daha önce ilkini okumuş ve yorumlamıştım. Buradan göz atabilirsiniz... Ve ikincisinin çıkmasını uzun bir süredir bekliyordum. Nihayet DEX bu seriyi hatırladı ve ikinci kitabını çıkardı :) Canım kardeşim de içimden geçenleri okumuş ve benden önce o almış *havalıbakış*


8. Olimpos'un Kanı by Rick Riordan #5

Hem seriye veda etmek istemediğimden hem de benden önce okuyan kardeşim yüzünden okumaya korkuyorum. Yine de artık okumanın ve ne kadar üzse de vedalaşmanın zamanı geldi :( Bu serinin ve özellikle de Percy'nin -Yosun Kafa- her daim ben de ayrı bir yerleri olacak <3


9. Demir Kral by Julie Kagawa #1

Serinin çıkmasını bekledim ve sonrasında tüm kitaplarını aldım. Ama bir türlü okumaya fırsatım olmadı :( Artık başlamam gerek sanırım ;)


10. İki Kere İkimsin by Nursel Calap

Geldik listemizin son kitabına. Bu sene roman dışında bir şeyler de okumak istediğimden ve İki Kere İkimsin de oldukça dikkatimi çektiğinden kısa zamanda okurum umarım :) Ve umarım bu sene, tekrar ilgi duymaya başladığım şiir kitapları da okuyabilirim. Üstelik eski şiir defterimi de buldum ki! *.*

Yorum Gönder