SAHRA by BURCU DEMET | KİTAP ve YAZAR TANITIM

Herkese selamlar :)

Bugün sizlerle okumaya yeni başladığım kitabımı ve yazarını tanıtacağım... Aslında Hissiz'den önce okumayı planlıyordum. Nedense daha kitapların hiçbirini almadan çıkış sırasına göre okuyayım diye düşünmüştüm. Ama evdeki hesap çarşıya uymadı, çünkü gittiğim yerde ne yazık ki Sahra'yı bulamamıştım ama Hissiz zaferiyle ayrılabilmiştim. Ki Hissiz'de de bu şanssızlığımı gördüm. Çünkü sevgili yazarımız Sahra karakterine güzel bir gönderme yapmıştı son anda ;)

Kitabımız benim için oldukça şaşırtıcı ilerliyor ama nedenini ve daha fazlasını yoruma saklıyorum :D Siz de hazırsanız kitabımızı ve yazarımızı tanıyalım:

Sahra by Burcu Demet
Yayın Tarihi: Ağustos 2014
Yayınevi: Postiga Yayınları
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu

Konusu:

Umutsuz ve başkalarına çözülmez bağlarla bağlı bir aşk onlarınki…

Mirza ve Sahra, imkânsız ve çok büyük bir aşkın birbirini inkâr eden iki fatihi.

Sevgi yok, aşk yok Sahra'nın dünyasında… Yanılsamalar dünyasındaki, aptalca hayaller onlar sadece. Umutsa… şekil değiştiriyor kalbinde. Beğenilmek yeter ona. Mirza, onun büyüdüğünü görsün, yeter. Onunla birkaç saat… sadece birkaç saat. Başka dileği yok.

Beni sevdiğini düşündüğüm herkesin beni terk ettiği dünyamda, sevilmek istemiyorum ben artık… Hoyrat ellerime her alışımda kırılan, camdan narin bir oyuncak sevgi.

Sevgi, hayatımdan koparılarak çıkarılan insanlar demek benim için, sevgi terk edilişin ilk işareti.
"Seni seviyorum…" söyleyenin vedası bana.

"Başlangıcı, sonu sadece ben olayım. Sadece benim tenime karışsın teni… Sadece benim olsun Sahra'm. Tüm gizemlerini bana açsın, ruhunda girmediğim tek kapalı oda kalmasın istiyorum."

"Artık ilk adımları atıldı geceyi teslim alan dansın…

Çalılıkların arasından çıktım çoktan. Özenli bir çabayla kurulmuş kapanımın tam ortasında Sahra... Kozasından sıyrıldığında kelebeğin güzelliğinin de ötesi olduğunu kefşediyor gözlerim. Bana açılan sayfanın okunmuş olduğu gerçeği ilk defa canımı yakıyor hayatımda."

Yazar Tanıtım:
 1979 yılında Diyarbakır'da doğan Burcu Demet Peker, ilk ve ortaöğretimini Trabzon'da tamamladıktan sonra 1997 yılında Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde okudu. Önce Acil Servis Hekimliği yapan, sonra da İş Sağlığı ve Güvenliği alanında çalışan yazar, şimdi yaşadığı İzmir'de 2009 yılından bu yana hikâye forumları ve sitelerinde yazıyor. Yazarın yayınladığı ilk kitabı olan Sahra dışında birçok forum ve online okuma sitesinde yayınlanan ve çok okunan romanları, duygusal okurları etkilemeye devam ediyor.


Ayrıca kitabımızın daha öncesinde turu yapılmış ve bu bağlamda ön okuması da yayınlanmıştır. Eğer ön okumayı okumadıysanız buraya tıklayarak... okuyabilirsiniz ;)

Bir dahaki görüşmemize kadar kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın! Yorum için de bekleyin, umuyorum kısa zamanda gelecek :) İyi günler... 

Yorum Gönder