YENİ BİR KARGO | GÜNÜN İKİNCİ KARGOSU

Geçen seferden ağzım yandığı için -bir haftada getirmişlerdi kargomu- dedim ki bu sefer ben gidip alayım. Hem zaten kargom cumartesi gelmeliydi aslen. Ben böyle kendi kendime planlar yapıp, tüm sinirimi toplamaya karar vermişken o da ne??? Sabah sabah kargo geldi ve kitabımı getirdi. Bir de ekstra kibardı sanki. "Hayırdır" diyorum ve böyle daha nice erken teslimatlar diliyorum :D

Şimdi gelelim kargodan ne çıktığına:

Ölümcül Marhamet by Robin LaFevers - DEX

Kendileri Ölümün Hizmetkarları Serisi'nin birinci kitabı olurlar. Ayrıca orjinal kapaktır, sadece üzerinde birkaç ufak tefek oynamalar var. Ve bunu halini orjinalinden daha çok beğendim. Yazıların yerleri ve stilleri orjinalinden daha iyi durmuş. Ama özellikle beğendiğim kısmı, kızın uzun eteğinin duruşu ve elinde tuttuğu arbalet -ok yay değil. benim cahilliğime düşmeyin ;)  

Kitap için DEX Yayınları'na teşekkür ediyorum. Okumam belki uzun sürecek ama okumak için sabırsızlanıyorum :D


Tanıtım:

Genç, güzel ve ölümcül.
On yedi yaşındaki Ismae, babasının onun için yaptığı
anlaşmalı evlilik dehşetinden, gizemli bir keşiş tarafından kaçırılır.
Götürüldüğü manastır, Ölüm Tanrısı Aziz Mortain için eğitilen,kendisininki gibi garip yara izleri taşıyan kızlarla doludur.
Burada, Ölüm Tanrısının onu tehlikeli hediyelerve korkunç bir kaderle kutsadığını öğrenecektir.Manastırda kalmayı seçerse rahibeler tarafından bir suikastçı olarak yetiştirilecek ve Ölüm Tanrısının intikamını alacaktır.
Ismae çok önemli bir görev için Breton sarayına gönderilir;
hem entrika ve ihanetin ölümcül oyunlarınahem de yapması imkânsız seçimlere karsı savunmasızdır:Ismae, Tanrısına mı yoksa kalbine mi hizmet edecek?

Siz kapağını beğendiniz mi ve almayı düşünüyor musunuz???

Bir dahaki buluşmamıza kadar kendinize iyi bakın!
 Belki bugün DEX-Güzel Şeytan kitabını bitirebilirsem bir yorum gelebilir ;)

Yorum Gönder