BENDEN VE KARGODAN HEBERLER!

Herkese iyi akşamlar :)

Size yorum yazmam geç olacaktı ben de o yüzden bir kaç ordan buradan haberle geleyim dedim size :D


Ephesus Yayınları'ndan gelen bu kitabı haftasonu okuyup bitirdim ama yorumlaması daha sonraya kalacak ne yazık ki. Aslında her şeyi hazır ama sakin kafayla bilgisayara geçirmeyi umuyorum. Size kitap hakkında söyleyeceğim tek şey; o post-itler varya okuduğunuda gülebileceğiniz bir şey için...


Sevgili DEX'ten gelen, kapağını beğendiğim ve okumak için beklediğim bir kitap. Kitap için kendilerine çok teşekkür ederim :)

Kitabın konusuna da bakalım isterseniz: 

Aşk, ölümsüzlük ve kaybedişin dramatik hikâyesi.
Nikki altı ay önce, birden ortadan yok olmuştu.
Nikki bu süre boyunca yerin altında, Yerkara adı verilen bir diyarda yaşamıştı; zaman burada farklı işliyor, bambaşka yollarla besleniliyordu.
Nikki, Yeryüze'ye, eski yaşamına ve sevgilisi Jacke veda etmek için geri döndü. Geçmişi unutmak ve hayatına devam etmek istiyor ama Yerkara'ya döneceğine söz verdi.
Çünkü Cole onu bekliyor.
Cole, Nikkiyi baştan çıkarıp Yerkaraya gelmesi için kandırmıştı.
Şimdi de Yerkara'nın yönetimini ele geçirmeye karar verdi ve bunun için Nikki'ye ihtiyacı var:
Nikki Yerkara'ya dönüp Coleun kraliçesi mi olacak, yoksa Yeryüzey'de Jackle mi kalacak?


Kargo bana birkaç gün önce geldi ama tembelliğimden yeni yazıyorum :) Arkadya Yayınlarından okumam ve sizlerle yorumumu paylaşmam için gönderilen bu kitap için onlara çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda okumaya çalışacağım. Umarım beğenirim ;)

Farklı tarzlardan okumaya devam ediyorum böylece. Şu ana kadar beğenmediğim ve beni "lanetlendim kesin!" diye ortalarda dolaştıracak bir kitapla karşılaşmadım. Umarım karşılaşmam da. 

Şimdi de sıra ne okuduğuma geldi:


Martı Yayınları'ndan, uzun zamandır beklediğim ve Yasmine Galenorn'un Di'Artigo Kardeşler'in büyük bir kötülüğü yenmek için yaşadıkları maceraları anlatan serinin 8. kitabıdır kendileri. Bu seriyi seviyorum. Tamam, arada sıkıldığım ve "hadi ama" diye delirdiğim noktaları var. Ama içinde her türlü doğaüstü yaratığı bulunduruyor ve bu kızkardeşleri kesinlikle seviyorum. Tabi Irısh'i de unutmamak gerek ;)

Bütlerle gittiği için belki bitmesi biraz uzun sürebilir ve daha yeni başladım. Ama boş bir zamanımda otursam başına eminim biter çünkü önceki kitaptan bu kitaba çok olay birikti. Bu yüzden aksiyon ve maceraya doyacağıma inanıyorum.

Peki sizlerden ne haber? Bu kitaplar hakkında sizler neler düşünüyorsunuz?

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın.
Umarım karneler, sınavlar iyidir :)

Yorum Gönder