AKMAR VE KİTAP ALIŞVERİŞİ

"Daha bize kitap postu yazmadan ve elindekileri de okumadan gene mi kitap aldın aç seni" demeyin! Bu sefer sırf kendime çalışmadım çünkü.

Evet, internetten sipariş ile aldığım kitaplarım nihayet bugün gelebildi. Sizlerle okuyacaklarımı paylaşacağım. Diğer 3'ünde 1'i sınavlarım bitince yapmayı düşündüğüm çekiliş için, diğeri de blogtur çekilişi için olduğundan sizden gizliyorum ;)



Kitaplardan ilki Anita Blake serisi üçüncü kitabı. Serinin eksikliklerini yavaş yavaş toparlamaya başladım. Daha alacak kitap var ama böyle sipariş içine bir tane bir tane tamamlayacağım umarım :) Daha önceki alışverişte de Mavi Ay'ı almıştım hatta. Keşke kapağı o tarz eski ve güzel olanlarını bulabilsem.

Diğer kitap ise Di'artigo kardeşlerin maceralarını anlatan serinin en son çıkan 8. kitabı Hasat Avı. Bazen yalpalasa da seriyi seviyorum. Daha doğrusu içindeki karakterleri. Umarım bir önceki kitapta düşen tempo yükselir...

Şimdi de geçenlerde gittiğim ama yeni fırsat bulup paylaştığım Akmar cicilerine bakalım -cicimi???-


Burada en üste gördüğünüz Sherloc Holmes'un ingilizce ve kısa hikayelerinden oluşan ince bir kitap. Şu sıralar ingilizce kitaplara başladım ama bayağıdır okumayınca en iyisi kolaydan gitmek dedim. Zorlamadan bünyemi böyle kısa ve güzel şeyler okuyorum. Siz de okumayı düşünüyor ve kendinize tam güvenemiyorsanız benim gibi başlayın. Çok iyi oluyor. Tavsiye ederim ;)

Bir sonraki kitap ise aldığım yerdeki kişinin tavsiyesi ile alınmış James Waterson'ın Alamut'un Fedaileri adlı kitap. Konuda bahsedilen kişileri duymuştum, bu yüzden merak edip aldım. Umarım güzel çıkar.

Son kitabımız ise Ephesus Yayınları'ndan çıkmış olan Sherlock kitabı. Bu kitabı almayı istemiştim ama o ara alamayınca ve aradan zaman geçince unutmuştum. Kitapçıda da görünce en iyisi tekrar unutmadan alayım dedim ve hemen aldım. 

Ne zaman sıra gelir de okurum bu kadar kitabı bilmiyorum. Ama stok yapmam da lazım. Malum sevgili Goodreads ile bir iddiaya tutuştuk ve dedim ki bu yıl 200 kitap okuyacağım. Valla derken aklımdan ne geçiyordu ben de bilmiyorum. Umarım gerçekten de o kadar kitap okuyabilirim.



Şu anda okuduğum David Copperfield kitabım az kaldı.
Bugün içinde yorumu gelecek.
Tekrar görüşüne kadar kendinize iyi bakın!

Yorum Gönder