AŞKIN MÜZİĞİ (LİCK) by KYLIE SCOTT | STAGE DIVE #1 | YORUM + ÇEKİLİŞ


Turumuzun ikinci gününden merhabalar :)

Bugün sizlerle kitabımızın yorumunu paylaşacağım. Aslında daha önce yorumladım ve yayınladım ama bir kez daha hatırlamaktan sorun olmaz değil mi? ;) Ama öncesinde kitabımız ile yazarımızın tanıtımı için buraya ve ön okuma ile trailerımız için buraya tıklayabilirsiniz... Şimdi de yorumumuza geçmeden bugünkü takvimimize bir bakalım, ardından da yorumumuza geçelim :) Bu arada, sonda bulunan rafflecopterdan çekilişimize katılmayı unutmayın ;)


Tur Takvimi

14.10.2014

Playlist + Çekiliş: Kitap Sayfaları

Alıntılar + Çekiliş: Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi

Yorum + Çekiliş: Tuğçe'nin Kitaplığı

Yorum + Çekiliş: Kördüğüm Hayaller


Ait olduğu serinin ilk kitabıdır.

Kitabımız gerçekten de beklediğimden o kadar farklı ve bazı yerlerde o kadar şaşırtıcı çıktı ki ne diyeceğimi bilmiyorum :) Tamam, okurken bazı yerleri tahmin edebiliyorsunuz ama başları ve özellikle son kısımları benim için oldukça şaşırtıcıydı. Çünkü o kısımlar hiç de beklediğim bir şekilde gitmedi ve bu halinden oldukça memnunum ^^ Tabi bir de yer yer bana attırdığı kahkahalar ya da yakışıklımızın içinizi eritmesi de bunda etkili olmuş olabilir. Ahh... *.*

Tanıtımda da yazıyor ama bir de biz bakalım kitabımız neyi anlatıyormuş:

Kitabımız tanıtım kısmında da yazdığı gibi kızımızın Las Vegas'taki bir otelin banyo zemininde uyanması ve dün gece hakkında zerre bir şey hatırlamamasıyla başlıyor. Bir de üstüne mide bulantısı ve baş ağrısı eklenince içkiye uzuuun bir süre elini sürmeyecek ya da kendine sövecek kadar berbat bir haldedir. Ama en kötüsü bu değildir kızımız için tabe. En kötüsü yanında tanımadığı bir yakışıklı ve parmağında beş karatlık bir yüzükle olmasıdır. Tamam beş karatlık bir yüzük fikri çok da kötü olmayabilir ama tanımadığınız ve tüm yakışıklılığına rağmen dövmeleri ve görüntüsüyle oldukça korkutucu bir yabancıyle evli olmak kesinlikle öyle! ;) Tabi bir de yakışıklımız her şeyi hatırlarken kızımızın hatırlamaması ve dün olanları hata olarak görmesi işleri daha da fena karışıtırır. Sonrası mı? Yakışıklımız kızımızı avukatlarının onunla temasa geçeceğini söyleyerek otel odasında bir başına bırakır... -_- Kızımıza her ne kadar kızsam da yerinde olsak onun vereceği tepkileri verirdik muhtemelen. O nedenle yakışıklımızın kızımızı başta o kadar çabuk bırakması beni oldukça kızdırdı. Tamam onu da ileriki kısımlarda anlıyoruz ama yine de ilk başta bence o kadar çabuk gitmemeliydi :( Daha sonrasında ise kızımız eve dönüyor ama ne dönüş! :D Baştan David'in kim olduğunu hatırlayamaması ve bu sebeple kimseye söylemeden hallederim mantığı kızımıza fena patlıyor. Çünkü herkes evlendiklerinden haberdar ve bu nedenle havaalanında beklemediği bir hayran-basın topluluğu onu hazırlıksız yakalıyor. Sonuç olarak da gerek ailesi gerek yaşantısı gerekse de geleceği tehlike altına giriyor kızımızın. İşte tam da bu sıralar, nihayet yakışıklımız bir karısı olduğunu hatırlıyor ve onu hem basından hem de yaptıkları evlilikten kurtamak için Los Angeles'taki evine çağırıyor. Ki bu evdeki kısımlar benim için oldukça sinir bozucu hatıralar taşır. Ve tam da bu yerler yüzünden yakışıklımızı sevmeniz zaman alabilir. En azından benim için o şekildeydi ;) Ama işler hiç de çiftimizin beklediği şekilde gitmiyor. Ve sonunda kendilerini Monterey'deki evde tek başlarına buluyorlar. Ki bu kısımlar kitabımızın tam da dönüm noktasının yaşandığı yerlerdir. Çünkü ateş ve barut yan yana durmaz misali çiftimiz hem boşanma konusunu tekrar düşünmeye hem de birbirlerini tekrar tanımaya başlıyorlar :) Peki sizce çiftimiz hata olarak gördükleri bu evlilik konusundaki fikirlerini değiştirebilecekler mi? Yoksa birbirleri için yaratılmadıklarını düşünüp kendi yollarına mı gidecekler? Peki ya o gece, kızımızın unuttuğu o gece neler oldu? Yakışıklımızın sakladığı geçmişi nedir? Kızımız tüm bu yaşadıkları sonrasında ne istediğine karar verebilecek mi? Ve çiftimiz tüm zorlukları yenebilecekler mi? Hepsi ve daha fazlası için bu keyifli kitabımızı okumanızı tavsiye ederim. Ki kitabımız ülkemizde de çıkacak ;)

Kitabımız konusunda beni hem yer yer kızımız hem de yer yer yakışıklımız rahatsız etti. Kızımız kısmında, aslında küçüklüğünde yaşadıkları olsun ailesi konusunda olsun durumunu anlayabiliyorsunuz. Ki başta yerinde biz de olsak bizim de vereceğimiz tepkileri verdi muhtemelen ama yine de bir ara -şükür ki kısa bi ara- beni oldukça sinir etti. O kısa süre dışındaysa kızımızla bir sorun yaşamadım, aksine çoğu yerde verdiği kararlar ve tepkileri sebebiyle takdir ettim hatta. Ama yakışıklımız... orası kesinlikle ayrı bir olay :D Başta onu sevemedim ve Monterey'deki eve kadar da bir kaç kez öldürmeyi düşünmüş olabilirim. Ve sonrasında da yaptığı bir şey ben de tam koptu. Ama yine de onu sevdim, çünkü hem gerçekler daha farklı hem de yazarımız gerçekten iyi yazmış. O nedenle ona ne kadar kızsam da olaylar sonrasında onu okurken kendimi onu affederken buldum. Tabi bunda kızımızın onu süründürmesi ya da hak ettiğini vermesi de etkili olabilir ;) Bir de bir karakter vardı ki bir daha görmesem hatta hiç tanışmamış olsam da olurmuş diyorum. Ki kendisini daha en baştan sevmiyorsunuz zaten ama bir de üstüne yaptıkları eklenince hiç şansı kalmıyor pisliğin!

Kitabımızın tanıtımını ilk okuduğumda hikayeyi belli bir yere kadar tahmin etmiştim. Daha doğrusu kafamda çok daha başka bir şekilde hayal etmiştim. Bu nedenle ilk okuduğumda oldukça şaşırdım ve beklediğim gibi çıkmaması merakımı kabarttı. Ki bu daha sonrasında neler olacak diye okurken daha hızlı okumamı sağladı :) Bunun dışında iki yerde daha çok şaşırdım. Biri o gece neler olduğunu öğrenmemiz kısmındaydı. Ki ben bu kısımları ya kızımız hatırlar ya da geçmişe dönük sahneler olur diye bekliyordum açıkçası. Ama öyle çıkmadı ve bu şekilde kesinlikle daha iyi olmuş. Okurken hem daha tatlı hem de okuma şevkinizi arttıracak sahneler ortaya çıkarmış yazar ;) Bir diğeri de son kısımda oldu ki onun da klasik bir sahne olacağını düşünürken yazar son süprizi de o şekilde yaparak kitabımızı yüzümde bir gülümseme ve hayran bakışlarla kapamamı sağladı... 

Karakterlerimiz açısından bakarsak, bir kere grubun davulcusuna bayıldım! Ki en baştan beri hem kızımızı koruması hem de ona her daim iyi davranması beni ona hayran bıraktı. İkinci kitabı da en kısa sürede okuyup onun hikayesini öğrenmek istiyorum :) Kızımız Evelyn konusunda tek şikayetim kitabın ara kısımlarında beni oldukça sinir eden davranışları oldu. Onun dışında ise -bence- yerinde kim olsa aynısını yapardı dediğim davranışlara sahipti. Bu şekilde gerçekçi olması oldukça hoşuma gitti. Tabi bir de yeri geldiğinde oldukça dişli bir karakter çıkması ;) Yakışıklımız David konusu ise oldukça karışık. Sevdim mi? Kesinlikle! Nasıl sevmem, kızımıza olan davranışları o kadar tatlı ve romantik ki *.* Tamam, bazen o kadar salak, sinir ve yapmaması gereken şeyleri yapan biri oluyor ki orada öldürmek istiyorum. Ama daha sonrasında onu dinleyip anladığınız da ya da kızımıza davranışlarını, hislerini okuduğunuzda hemen yelkenleri suya koyuveriyorsunuz... Bu açılarsan benim için oldukça şaşırtıcı ama yaptıklarına rağmen oldukça sevdiğim bir karakter olduğunu o muhteşem sonun da etkisiyle rahatça söyleyebilirim :)

Kısacası kitabımız sizi yer yer oldukça şaşırtacabilecek yer yer kahkaha attırabilecek yer yer de romantikliğiyle şapşal şapşal sırıtacak hoş bir kitap. Hem işlenişinin o kadar ağır olmaması hem de oldukça keyifli olması sebebiyle bir anda bitirebileceğiniz, bence tam yazlık bir kitap :)

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın. Bir sonraki kitabımızın yorumunda görüşmek üzere...

*****

Şimdi de sizlerle kitabımızı kazanmanız için rafflecopterımızı paylaşcağım. Herkese bol şanslar! :D
a Rafflecopter giveaway

Yorum Gönder