TANITIMLAR VE ÖN OKUMALAR: Volume 4


Herkese merhabalar :)

Elimdeki kitaplar gene birikti ama ne yazık ki okuyacak halde değilim. Bir yanda olaylar bir yanda sınavlar derken bittim gerçekten...

Dün gelen bir kargo ise beni oldukça sevindirdi. Ve ben de bunun üstüne biriken kitaplarım için post yazayım dedim. Artık vakti de gelmişti hem :D

Öyleyse geleneksel ve yazmaktan zevk aldığım yeni kitaplarıma bakalım:


Arkadya Yayınları'ndan yeni çıkan ve biriciğim Sherlock'un da içinde olduğu bu kitap oldukça ilgi çekici. Konusu sizi merak ettiriyor ve okumaya itiyor. Ne zaman başlayabilirim bilinmez ama seveceğimden eminim ;)

Önce bir videosuna daha sonra da tanıtım yazısına bakalım kitabımızın isterseniz...


Tanıtım:

Sherlock Holmes, Karındeşen Jack ve Pablo Picasso.
Üç güçlü ismin buluştuğu bir bulmaca...

Bir tablo, içinde ne kadar sır saklayabilir?

Ruhunun kaybolan parçasını sanatında arayan bir ressam... Pablo Picasso.

Tüm zamanların en ünlü canisi ile tarihe damgasını vurmuş bir dâhinin karşı karşıya geldiği bir yer... Barselona.

Ressamı ve sanatını sonsuza dek değiştirecek olan gizemli bir denizci…

Picasso günün birinde babasının onun için kurduğu hayallere sırt çevirerek evi terk eder. Barselona sokaklarında beş parasız kalan ressama kucak açansa genelev patroniçesi Benigna’dır. Ancak kısa süre sonra, genelevdeki hayat kadınları, polise gönderdiği mektupları Jack adıyla imzalayan esrarengiz bir katil tarafından teker teker vahşice öldürülmeye başlar. Barselona polisinin tek şüpheli olarak değerlendirdiği Picasso’nun kendini hapiste bulmasıysa uzun sürmez.

Karındeşen Jack olduğu iddiasıyla özgürlüğü de elinden alınan genç ressamı kurtarabilecek tek bir kişi kalmıştır artık… Jack’i yakalamaya ant içmiş bir İngiliz, Steven Arrow. Yani başka bir deyişle gelmiş geçmiş en ünlü dedektif, Sherlock Holmes…

Onları hiç böyle görmediniz… Gölgelerin Ressamı, üç güçlü ismi bir araya getiren kurgusuyla daha ilk sayfasından itibaren sizi içine hapsedecek.


Serinin 3. kitabı olan Bir Isırık Daha ikinci kitaptan sonra sabırsızlıkla beklediğim bir kitaptı. Çünkü ikinci kitap çok heyecnlı bir yerde bitmişti. Ve hala de merak ediyorum ama duyumlarıma göre tehlikeli bir kitapmış aynı zamanda. Umarım hayalkırıklığı yapmaz :)

Çiftlik ise okuduğum bir yorumdan sonra oldukça ilgimi çekmişti. Kahramanlarımızın yaşadığı yer ise olacakların habercisi gibi. Üstelik bizde Amerikan daha önce çıkmıştı kitap ;)

Tanıtım #1

Chicago’nun en yeni vampiri Merit, diğerleriyle iyi geçinmeyi öğreniyor. Yani, diğer doğaüstü yaratıklarla. Ülkenin diğer ucundaki şekil değiştirenler Rüzgârlı Şehirde bir toplantı düzenliyor ve evin Lider vampiri Ethan Sullivan da bir barış işaretçisi olarak onlara çok özel bir koruma tahsis ediyor: Merit. Merit’in görevi hem Başkan Gabriel Keene’i korumak, hem de vampirlere köstebeklik yapmak.

Merit pişman olacağını bilse de görevi kabul ediyor. Kaldı ki haksız da çıkmıyor. Birileri Gabriel’e saldırıyor ve Merit çok geçmeden kendini ateş hattının ortasında buluyor. Başını çevirdiği her yerde doğaüstü canlıların anlaşmazlıklarına ve yükselen tansiyona tanık oluyor.
Vampirlerle şekil değiştirenler arasında yüzyıllardır süren soğuk savaş bitecek mi? Bu savaşta, Merit ve yeşil gözlü Lideri Ethan, hem şekil değiştirenlerle başa çıkmayı hem de aşklarını kurtarmayı başarabilecekler mi? Serinin bu üçüncü kitabını okurken siz de Bir Isırık Daha isteyeceksiniz…

Tanıtım #2

Çiftlik Kaçış Sadece Bir Başlangıçtır

Lily ve ikiz kız kardeşi Mel'in bir planları vardır: Onları çevreleyen elektrik tellerinin arkasına geçip, özgürlüğe kavuşmak... Mel çevresindekilerle hemen hemen hiç konuşmamasına rağmen, diğerlerinin dikkatini çekmeyen şeyler, otistik oluşu sayesinde onun gözünden kaçmaz, elektrikli tellerin hangi kısmının geceleri devre dışı olduğu gibi... Çitleri geçmek kolay olmayacaktır fakat Lily planladığı kaçış için gerekenleri toparlarken tanıdık bir yüzle karşılaşır.

Carter, Lily'nin karantina başlamadan önceki günlerden bir arkadaşıdır. Uzun bir müddet yakalanmamayı başardığı için çiftliğin dışındaki dünyayla ilgili birçok işe yarar bilgi edinmiştir. Ancak çiftlikteki herkes gibi Carter da dışarının insanlar için çiftlikten daha tehlikeli olabileceğini bilir.

Acaba bu üç yoldaş dışarıda onları bekleyen Tick'lerden kaçmayı başarabilecekler mi? Birbirlerine tutunarak özgürlüklerine kavuşabilecekler mi? Yoksa tekrar vampirlerin ellerine mi düşecekler?

Müthiş bir macera ve kaçış öyküsü sizleri bekliyor.


Kapağının parlaklığına ayrı bir bayılıyorum bu serinin :D Aslında Elit geleli biraz oldu ama yeni yazıyorum, kusura bakamayınız lütfen :)

Serinin bu ikinci kitabı beni çıldıracak gibi ve biliyorum sonu yine beni öldürecek -.-

Tanıtım:

Sarayda 6 kız... Savaş kızışıyor.

"Babamdan gelen mektubu ellerimde tuttum.
Aspen'in prenses olamayacağımdan emin oluşu aklıma geldi.
Halk oylamasında en sonuncu olduğumu hatırladım.
Maxon'ın haftanın ilk günlerinde verdiği şifreli sözü düşündüm...
Gözlerimi yumdum ve kendimi yokladım.
Bunu gerçekten yapabilir miydim?
Illéa'nın yeni prensesi olabilir miydim?"

Saraya 35 kız girmişti, şimdi 6 kız var.
Ve artık Elitler Prens Maxon'ın aşkını kazanmaya çok daha kararlı.
Zaman America'nın aleyhine işliyor. Biran önce karar vermeli.
Çocukluğundan beri birlikte gelecek hayalleri kurduğu Muhafız Aspen mi?
Yoksa nefes kesici romantizmiyle başını döndüren Prens Maxon mı?
Kimi seçerse seçsin, aklı diğerinde kalacak.
Ve Asi Kuzeyliler bu peri masalının mutlu sona
ulaşmaması için ellerinden geleni yapacak.



Ve günün son tanıtımı sevgili DEX'in en yenisinden geliyor :) Açıkçası kargo bu sefer beklediğimden önce geldi. Bu nedenle benim için hoş bir süpriz oldu bu. Ayrıca kitabın ayracına bittim! *.*

Konusuyla oldukça ilgi çekici ve ön okumasını yazarken de gerçekten merak ettim. Diğer seri devamı olan Dex kitaplarımdan sıra gelirse bunu da kısa zamanda okuyacağımı umuyorum :D

Tanıtım:

İçine girdiği dünya öylesine karmaşık ki...

Ailesi Adelice'in olağandışı bir yeteneği olduğunu keşfettiğinde, bunu gizlemesi için onu eğittiler. Bir Dokumacı olmasından korkuyorlardı; yani insanların nerede yaşayıp ne yiyeceklerine hatta ne zaman ölmeleri gerektiğine karar veren o güzel ve ölümcül kadınlardan biri olmasını istemiyorlardı. Ne var ki, İşleme Hizmetleri Adelice'i pek çok testten geçirir ve ailesinden kopararak entrikalar ve sırlarla dolu karmaşık bir dünyanın içine çeker.

Şimdi yalanlardan örülmüş bir ağa ve gizli bir aşka düşmüs olan Adelice gücünün ardındaki tüm uğursuz gerçekleri açığa çıkarmak zorundadır. Bütün yaşamı pamuk ipliğine bağlı olan Adelice onu ya sonsuza kadar koruyacak ya da yerlebir edecek. Bu yetenek bir hediye mi yoksa bir lanet mi?



Ön okumayı göremeyenler buraya tıklayarak... okuyabilirler :D

Ön okuma ve fotoğraflar bana aittir.
İzinsiz ya da linksiz kullanmayınız.
Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın...
Keyifli okumalar! :)

Yorum Gönder