BEN...


BEN... şu sıralar öyle yorgun, bitkin, yorumlama açısından verimsiz ve hayattan soğumuş bir haldeyim ki ne kitap okuyabiliyorum ne de okuduğum kitaplara yorum yapabiliyorum :(

Bu dönemden kurtulursam sizlere yorumlayacağım kitaplar:

*Sisli Dağların Ardında by Karen Marie Moning #1
*Sana Soyundum by Sylvia Day #1
*Alice Ölüler Diyarında by Mainak Dhar #1
*Atlantisin Yükselişi by Alyssa Day #1

Peki diyorsunuz ki ne yaptın kitap okumadıysan. İşte orası varya çok dolu ama film açısından :) Malum bir süredir hep kitaplara gömülünce ne film ne dizi izleyebliyordum. Gerçi hala dizi izleyemedim ama "Game of Thrones" başlasın o ayrı ;) 

Ama film açısından oldukça verimli oldu. Zira kendimi aştım ve bir günde "Hızlı ve Öfkeli" serisinin tüm filmlerini, Iron Man serisini ve son olarak da Avengers'ı izledim haftasonu. :D

Hafta içi de o kadar yorgundum ki sadece yattım sanırım =/ Umarım en kısa zamanda bu berbat halim geçer de kendime gelebilirim. Bu halimi de hiç sevmedim ayrıca...

Son olarak bugün beni kendimden geçiren ve dinledikçe aşık eden bir şarkıyı sizlerle paylaşıp veda ediyoum. Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın :) Keyifli dinlemeler... ;)

"Man in Love by Infinite" şarkısının orjinal videosu:



Şarkının o muhteşem sözlerini Türkçe Altyazılı olarak görmek için buraya tıklayınız...

Yorum Gönder