HEDİYEME KAVUŞTUM!



Ne hediyesi dediğinizi duyar gibiyim –demiyorsanız da yüzüme vurmayın. Hediye, daha önce hani bayram zamanında Optimum Kitap'ın yaptığı yarışma sonucu kazandığım bir kitap. Adı “Kız Kardeşin Hediyesi”. Kitabın yazarı “Giselle Green” ve çevirmeni “Bahadır Metin”dir.


Konusuna gelecek olursak:
Iki Kiz Kardeş… En Iyi Arkadaş… En Azili Düşman…
Kendi kanınızdan ve canınızdan birisi için yapamayacağınız bir şey var mı?
Hollie Hudson'la kocası Richard bir bebek sahibi olabilme umutlarını hızla yitiriyorlar.
Hollie, rüyalarından vazgeçemez ve son çaresine başvurur, dik başlı kız kardeşi. Scarlett daha içine kapanık olan ablasının tam tersidir, fakat ablasının can attığı mucizeyi gerçekleştirebilecek kişidir.
Scarlett, her şeyini kendisini neredeyse tek başına büyüten ablası Hollie'ye borçlu olduğunu bilmektedir fakat bir de gizli bir nedeni vardır.
Bu arada umudu gittikçe azalan Hollie, hayatını etkileyecek bir karar vermekle yüz yüze kalır.


Blog başladığından beri ilk hediye kitabım da gelmiş oldu. Ayrıca yanında gönderilen ayraç hoşuma gitti. Bir sürü, tomarla ve hala bana yetmediğini düşüneceğim kadar ayracım var ama yenileri gelince de çocuk gibi seviniyorum :)

Şimdi benim kitap hakkındaki ilk izlenimime gelecek olursak. Genelde fantastik ve macera tarzı okurum. Ya da polisiye ve aksiyon. Bu tipte çoooook uzun zamandır okumuyordum. Aslında çeşitlilik iyidir. Her tarz kitap denenmelidir. Kitabın konusu ise farklı geldi. Beğeneceğimi umuyorum.
Teşekkürler Optimum Kitap :)

Elimde okuduğum bir kitap olduğundan bu kitap elimdeki kitaptan sonra okunacaktır.
Sevgilerle.

Yorum Gönder