GİTTİM GÖRDÜM: İLK TÜYAP MACERA’M



Evet, sonunda evime ve bilgisayarıma kavuştum. Şimdi size gecikmiş de olsa bir tüyap yazısı geliyor ;)


İlk Tüyap maceram benim için gerçekten çok keyifli ve güzel geçti. Nasıl geçmesin! Birbirinden renkli kitap bloggerları ile buluştum ve onlarla tanıştım. İlk kez gideceğim için yakınlardaki bir akrabama kalmaya gittim ve cumartesi sabahı soluğu Tüyap’ta aldım. Tabi ben koskoca yazıyı gözlüklerimle bile görmeyince bir ara yanlış tarafa gitmişim. Neyse ki çok kişiye rezil olmadan Tüyap’a vardım. Karizma bir kez daha kurtuldu. Orada da daha öncesinden anlaşıldığı şekilde arkadaşlarla buluştuk ve başladık altüst etmeye fuarı. O kadar çok kitap aldım ki ve o kadar kalabalıktı ki öldüm resmen. Hala bile omuzlarım sızlıyor. Poşetleri taşımaktan kesin kas yapmışımdır o derece! Ama kesinlikle değerdi. Umarım gelecek sene de böyle geçer. 

Hadi neler aldım bir göz atalım:

 Feniks'den herkesin çok sevdiği ve tavsiye ettiği bir kitabı aldım. Bayağıdır aklımdaydı ama fuara kısmet oldu. İlk başta unuttum ama çıkmaya yakın aklıma gelince koştum geri tırıs tırıs aldım =)


 Martı'dan çıkmasını beklediğim sevgili Sherlock'cuğumun 5.kitabını aldım ve yeni çıkan vampirli kitabını aldım.


Ephesus'tan çıkmasını beklediğim 2 kitabı görünce gözlerim parladı ve onları da hemen aldım.



Aslında almamak lazımdı ama burada Anita'mdan bahsediyoruz. Bu sebeple Artemis standına da uğradım ve uğramışken çıkmış kitaplarımı da aldım.


Yazdıktan sonra teee sabah, arkadaş tavsiyesi ile aldığım 2 kitabı eklemediğimi farkettim. Koleksiyon Yayınlarından aldığım ejderhalı kitaplarımı da hemen ekliyorum sizlere ;)


Veee son olarak sizinle nacizane DEX kitaplarımı paylaşmak istiyorum. (Eve gidince Kitap Hayvanı'nda bir tane gözden kaçmış DEX gördüm, gözüm kaldı)

Tabi bu kadarla sınırlı değil! Ayraçlarım, kataloglarım ve rozetlerim varrrr.... Martı'nın katoloğuna nette salya akıtmıştım biraz onu aldım hemen. Rizzoli&Isles. DEX'cm bana 2 tane YüzBinKrallık vermiş. Ben birini Nahadoth birini de Seth adına aldım gitti =D Bir sürü aynı olsun olmasın ayraçım oldu ve şu an uçuyorum. Artık aynılarını dağıtırım isteyene bir gün ^.^


Bir ara hoşuma giden bir yayınevinden de katolog aldım ki içinde bir sürü artısı vardı. İyi ki almışım :)

Ayraç deyince aklıma geldi ve ayraçlarımı paylaşmak istedim. Gerçi biraz azaldılar ama olsun, yakında gene artar.
Fuarda DEX standında vaktimin çoğunu geçirdiğimi belirtmeme bile gerek yok bence. Resimler kendilerini belli ediyor sanırım. Bir ara aldıklarımla yeni stand açmayı düşündüm yani :D  Herkes bir harikaydı. Bayağı konuştuk ve yeni projeler hakkında şeyler duyduk yani DEX yine tam gaz bizi kendimizden geçirmeye geliyor. Ayrıca takipte kalın belki süprizleri olabilir ama bilemem ;)

DEX kadar çok kalmasak da ben Feniks'de de iyi vakit geçirdim. Bir yer dışında uğradıklarımız genel olarak iyiydi yani.

Benim şu kitaplarımı taşıma sorunumu gelecek sene pazar çantası ile gelerek telafi etmeyi de düşünmüyor değilim.
Umarım herkes güzel vakit geçirmiştir

Teşekkürler Ütopik Kızlar <3

Son olarak da Tüyap Kule'm:



Yorum Gönder