GİTTİM GÖRDÜM: 2015 TÜYAP KİTAP FUARI

Herkese merhabalar :)

Bu yıl aslında yorgunluğumdan mı yoksa kendime hala gelememden mi olsa gerek Tüyap yazısı yazmak istemedim ilk başta. Hatta dün bilgisayar başına oturunca da, amaaan... sonra yazarım dedim ama sabah kalkınca da, geciktirmenin bir anlamı yok, diyerek yazmaya karar verdim ^^ Verdim ama ne anlatacağımın ya da nasıl geçtiğinin hala çok da farkında değilim :D Tabi ki muhteşem bir fuar geçirdim yine, tek sorun saatlerin nasıl aktığının ve o iki günümün nasıl da hemen geçip gittiğinin farkında olamamdı. Hala bile düşününce adeta hafıza kaybı gibi yaşıyorum olayları, o kadar kendimi kaybettim O.O 

En iyisi anlatmaya baştan başlamak:

Bir Tüyap'ın daha vize haftama gelip sinirlerimi bozması bir yana, vize zamanı da resmen saatler geçmek bilmedi. Bu sene şükür ki Tüyap'ın son 3 günü sınavlarım yoktu ve ben de Perşembe günündeki son sınavımdan sonra Cuma günü resmen uçarcasına -şansıma yollar da boştu- düştüm yollara. Saatin kaç olduğunu tam hatırlamıyorum ama sanırım akşama doğru bir vakitte fuar alanına vardım. İlk olarak Go Kitap'ın tatlı editörüyle tanışmak için standa gittim ama ne yazık ki o gün yoktu ve ertesi gün de bir türlü denk gelemediğimden tanışamadım T.T Sanırım fuarda en içimde kalan konu bu oldu :( Gittiğimde stand boş değildi, Arkadya'nın biriciği Yasemin abla oradaydı ve görünce direk hasret giderdik *.* Malum fuardan fuara görüşebildiğimizden görünce hemen aradaki zamanın acısını çıkardık, muhabbet ettik, konuştuk ve sonunda da Tess'in Gözyaşları by Pepper Winters  kitabımla ve bol bol ayraç, poster, Klaus'mla oradan ayrıldım <3 

Daha sonrasında ise, hangi bloggerdan gördüm hatırlamıyorum ama, gördüğümden beri almak istediğim Büyük Yazarların Gizli Hayatları  kitabı için Domingo'ya gittim. Ve oradaki ablaya kocaman teşekkürler, çünkü bilgilendirmesi sayesinde kitabın serisini -yazarlar, sanatçılar ve yönetmeleri anlatan- oldukça uygun bir fiyata alarak stanttan oldukça mutlu ayrıldım :D Daha sonrasında ise kuzenlerimin ve kardeşimin de gelmesiyle birlikte listemdeki kitapları almak için stand stand dolaşmaya başladım :) Ki o arada listemin az kitap alacağım yayınevlerini halletmişken cancağız da bize yetişebildi ve günün geri kalanını Eren'le birlikte hasret gidererek, alışverişin bir kısmını tamamlayarak ve bolca eğlenerek geçirdik ^^

Ertesi gün de sevgili ablam ve tatlı yazarım Meral Kır'ın imzası için erkenden yine fuara geldim ve gelir gelmez de yanına uçtum! Uçtum, uçtum ama... sevgili yazarım imza saatinden önce kaçak imza dağıtmaya başladığından görüşmemiz çoook sonra oldu -_- Ben de o arada bizim kızlarla görüştüm ve uzun süredir görüşmemenin acısını çıkardık ;) Ve tabi bir ara da stantta durup Aspendos kitapları sattığımız doğrudur ^^ Sonrasında da hem Eren'in (saklama kabı) hem Emin'in (sihirbazın güncesi) hem de Orçun'un gelmesiyle birlikte bir hasret giderme faslına daha başladık ve sonrasında da listelerimiz için kitap alışverişlerimizi yapmaya başladık. Başladık, başladık ama... ben bir ara Pegasus standına girince zaman mevhumumu yitirdim ^^' Hani kızlara yardım olsun diye iki şey yapayım derken bir baktım ki adeta yayınevi benimmiş gibi atmosfere kapıldım O.O Kesinlikle fuarın her daim yoğun kalan nadir stantlarındandı Pegasus. Ki fuara özel çıkardıkları kitaplarla da pek de şaşılası bir durum değil ;)

Pegasus'taki ufak maceramdan sonra kardeşimin de gelişiyle birlikte -evet, onu kitap taşıyıcım olarak kullanıyorum. Çünkü kardeşler tam da böyle günler içindir :D - hep birlikte biraz dinlenmek için dışarı çıktık ve sonrasında alışverişimize son gaz devam ettik! Ki zaten listemde de pek bir kitap kalmadı, kalanları ise kardeşimle birlikte hızlı bir şekilde aldık ve bizim ekiple görüşüp vedalaşarak Ephesus standına uğradık. Oradan da kitaplarımı ve yıllar sonra Ejderlerimle bir kez daha kavuşmamın mutluluğuyla ayrıldım *.* Son olarak da daha öncesinde yüzyüze görüşme fırsatımızın olmadığı sevgili Burcu Demet yazarımla karşılaştım ve imzamı kaptım :) Yanına canım yazarımın yeni kitabı Paluri  ve Küçük Kız'mın (küçük kızın büyük kütüphanesi) bana oku diye direttiği Bir Deniz Kızı Hikayesi  kitaplarını imzalı alarak tabi ;)


Daha sonrasında da Tüyap'ın kapanması ve ertesi sabah kardeşimle eve dönmemizle bu sene fuar sezonunu kapadım :) Aslında pazar da gitmek istiyordum ama kardeşimin pazartesi sabahtan okulu olması ve köprünün kapanmasıyla trafiğe kalmadan gidelim diyerek yollara koyulduk. Almak istediğim stokta kalmayan ve listemde kalan birkaç kitap da CNR'a kaldı artık ^^

Şimdi geldik özel kısma *otuzikidişsırıtma* Pegasus standında tanıştığım standın tatlı bloggerları/youtuberları/bookstagramları Nihan (thpensieve), Kübra (baldanberi), Sinem (ejderinkutuphanesi) ve Aysu'ya (tardisneokuyor) çok teşekkür ederim. Tanıştığımıza memnun oldum kızlar :* Standın en güzeli, yeşil göz takıntımdan gözlerimi alamadığım Pınar abla, kocaman kalpleri sana yolluyorum <3 :D Ephesus'un yabancı kitaplar editörü ve stand çalışanlarına da Darmadağınık  aldığımda imzalı ayraç da verelim diye ayraç aradıkları ve sonunda buldukları için çooook teşekkür ediyorum *.* Nilüfer ablama da bir sürü öpücükler :* Uzun süredir istediğim, hem Eren'in hem de Küçük Kız'mın okumam için şiddetle önerdiği kitabını imzalı verdiği, tatlı sohbeti ve güler yüzü için Mürşide Toslak  'a çok teşekkür ederim :) Yolun her daim açık olsun canım... Ayrıca Orçun'a (kitapbabası) da her şey için teşekkür ederim, tanıştığımıza gerçekten çok memnun oldum canım ^^ Umarım en kısa zamanda tekrar görüşebiliriz :) Son olarak da gelen ve görüştüğüm tüm arkadaşlara teşekkür ederim, bir sonraki fuarda daha çok vakit geçirelim ama... <3


Yazsam ne yazarım, yazmalı mıyım, yazmasam mı derken yine uzun bir yazı oldu sanırım :D Unuttuğum ya da eksik yazdıklarım olabilir, her zamanki halim ne yazık ki ^^', şimdiden özür dilerim :( Umarım görüştüklerimle CNR'da tekrar buluşabiliriz ve denk gelemediğim ya da buluşmadığım kim varsa umarım bir dahaki fuara görüşebiliriz :)

Son olarak da sıra geldi fuardan neler aldığıma... Yey! *.* Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın... Bu arada sahi, siz neler aldınız, fuarınız nasıldı?

2015 İstanbul Tüyap Kitap Fuarı


Büyük Yazarların Gizli Hayatları  by Robert Schnakenberg
Suskun  by Orçun Işık
Buzkentin En Soğuk Kızı  by Holly Black
Cress  by Marissa Meyer #3
Buz  by Karen Marie Moning #6
Kaplan Laneti  by Colleen Houck #1
Anlaşma  by Fatih Murat Arsal
Kuzey Masalı  by Zeliha Eren
Darmadağınık  by Emma Chase #2
Kan Kırmızısı Yol  by Moira Young #1
Zamansız  by Burcu Demet #imzalı
Geek Kız 4  by Holly Smale #4
Geek Kız 3  by Holly Smale #3
Lanetli  by Jennifer L. Armentrout #1
Sherlock: Gizemli Pençelerin Laneti  by Sir Arthur Conan Doyle #4
Kasabada Bir Cadı  by Ruth Warburton #1
Buz Kapanı  by Alexandra Bracken #2
Yasak Cennet  by Mürşide Toslak
Tess'in Gözyaşları  by Pepper Winter #1
Büyük Sanatçıların Gizli Hayatları  by Elizabeth Lunday
Büyük Yönetmenlerin Gizli Hayatları  by Robert Schnakenberg
Amnezi  by Jennifer Rush #1 - #kuzumdan
Ütopya  by Leonardo Patrignani #3
Tehlikeli İçgüdü  by Abbi Glines #2 - #kuzenden
Sonsuz Deniz  by Rick Yankey #2 - #kuzumdan
Hayat Kitabı  by Deborah Harkness #3
Kızıl Kraliçe  by Victoria Aveyard #1
Mucize  by R. J. Palacio #1 - #kuzenden
Eleanor & Park  by Rainbow Rowell #kuzenden
Bir Deniz Kızı Hikayesi  by Corleonis Canan A. Düzgan #imzalı
Paluri  by Öykü Odabaş #imzalı
Kan Sanatı  by Bonnie Macbird
Yalnızlık Cesaret İster  by Merve Deniz
Bekir  by Işıl'ca #3
Ejderin Kehaneti  by Tui T. Sutherland #1
Jet  by Jay Crownover #2
Rule  by Jay Crownover #1
Ejderin Ateşi  by G. A. Aiken #5

Yorum Gönder