BURADAYIM (JE SUIS LA) by CLELIE AVIT | KİTAP + YAZAR TANITIMI

Herkese haftanın yeni gününden merhabalar :)

Bugün sizlerle hem Go Kitap!'tan çıkacak yeni kitabımızı tanıtmaya hem de geçen ayki kitap durumum hakkında bilgi vermeye geldim ^^ Geçen ay, sadece İngilizce kitaplar olmak üzere 15 kitap okumuşum! *.* Sanırım bayadır okumayınca büyük bir açlık çekmiş olmalıyım. Hepsini sevdim diyemem ama çoğunluğunu okurken gerçekten büyük keyif aldım ;) Bunlar dışında bir Türkçe, iki de dergi okudum geçen ay. Yani uzun süreli dinlenmem oldukça karlı bir şekilde oldu diyebilirim :) Sorun şu ki... hala yine tam gaz okumaya devam ediyorum ve yorumlar konusunda ne yapacağımı cidden bilmiyorum :D Hayırlısı diyelim şimdilik...

Geçen ayın kısacık raporundan sonra gelelim Go'nun yeni süprizine ;) Eğer siz de hazırsanız kitabımıza bakalım:

https://www.goodreads.com/book/show/25609469-je-suis-l?ac=1&from_search=true
Buradayım by Clélie Avit
Tür: Romantizm, Çağdaş Kurgu
Çevirmen: Dila Balça Öğün
Editör: Nurten Hatırnaz
Sayfa Sayısı: 260 
Yayınevi: Go Kitap!
Yayın Tarihi: Eylül 2016
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu | Babil.com

Konusu:

Başımı çevirmek ve gözlerimi açmak istiyorum

Elsa bir tırmanış esnasında geçirdiği kaza yüzünden beş aydır komadadır. Uyanacağına dair tüm ümitlerini yitiren ailesi ve doktorları yaşam destek ünitesinin fişini çekmenin zamanının geldiğini düşünür. Ama bilmedikleri bir şey vardır: Bilincini kısmen geri kazanan Elsa etrafındaki sesleri duyabilmektedir. Ne var ki onlara hâlâ orada olduğunu söylemesinin bir yolu yoktur.

Thibault da aynı hastaneye kardeşi için gelir. Alkollü araç kullanıp iki küçük kızın ölümüne sebep olan kardeşiyle konuşmayı reddeden Thibault bir gün Elsa’nın odasına sığınır. O günden sonra da Elsa’yı düzenli olarak ziyaret etmeye başlar. Onunla birlikte uyur. Onunla konuşur. Ve Elsa’nın, söylediği her şeyi duyduğunu hisseder.

Thibault’nun bu ziyaretleri Elsa için yeniden nefes almak gibidir. Nihayet biri onunla konuşur, onu güldürür, ona uğruna mücadele edeceği bir şey verir. Thibault artık Elsa’nın gökkuşağıdır. Elsa hiçbir şey için olmasa da onun için uyanmak ister. Ama zamanı gittikçe daralmaktadır. Acaba Thibault çok geç olmadan ona ulaşmayı başarabilecek midir?

Yazar Tanıtım:
Clélie Avit 1986 doğumludur ve Auvergne'de büyümüştür. Fizik ve kimya öğretmeni olmadan öne Lyon'da eğitim görümüştür. Aynı zamanda dans eğitimi vermektedir.

Clélie Avit, Bouygues Telecom Vakfı'nın 2015 Yeni Yetenek Ödülü'nü kazanmıştır.


*****

İnkar edilemez bir şekilde artık Go Kitap'ın hızına yetişemiyorum ve bu durum oldukça hoşuma gidiyor ;) Umarım ileride de şimdikinden daha hızlı bir şekilde daha da çok kitabı çıkarmaya devam ederler ^^ Zira çıkardıkları her kitap birbirinden güzel gerçekten de :)

Kendinize ve sevdiklerinize iyi bakın, bir sonraki postumuza kadar bol kitaplı günler...

Yorum Gönder