MİMLENMİŞİM: volume 6


 Herkese oldukça başka bir uzun aradan sonra tekrar merhaba :)

Bugün sizlerle geçen hafta -ondan önceki hafta da olabilir- mimlendiğim ama okul nedeniyle yapamadığım iki mim'i paylaşacağım. İlk önce sevgili Küçük Kız'mın beni mimlediği "Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı" mimini paylaşacağım sizlerle. Daha sonra ise sevgili Yorum Durağım'ın beni mimlediği "Tek Renk Tag" mimiyle sizlerle olacağım ;)

Öncelikle benim gibi birisi için bu mimin ne kadar zor olduğunu bilirsiniz. Elbet içlerinden unuttuğum ya da 10 tane olduğu için koyamadığım olacak. Bunun için şimdiden üzülerek sizlerle bu zorlu mimdeki ilk 10'numu paylaşıyorum :D Eklemeden olmaz, liste sıralı değildir :)

Başlayalım öyleyse!

1. Aşka Var Mısın? by Natasha Boyd


Ne yazık ki henüz okumaya fırsatım olmadı. Ama elimdeki kitaptan sonra sıra onda ;) Ahh, bir de şu ani sonu korkutmasa... :)

2. Harika Piç by Christina Lauren


Şu anda okuduğum kitap :D Açıkçası iyi başladı ve iyi gidiyor gibiydi ama sonlara doğru, ne bileyim pek baştaki o havayı vermemeye ve sıkmaya başladı. Yine de tamamen bitmediği için kesin bir şey diyemiyorum. Bakalım kitap kapanınca fikrim ne olacak ;)

3. Korkak ve Canavar by Barış Müstecaplıoğlu


Elimde olan ama henüz okumadığım kitaplardan kendileri ^^' Ama görseli çoook iyi ya! *.*

4. Tatlı Bela by Jamie McGuire


Travissss <3 Bu kitap hakkında ne denir ki? Bad Boy'M benim... *iççeker*

5. Yıkılan Krallıklar by Morgan Rhodes


Trailer, kapak ve kitap! Her şekilde gerçekten harika bir kitap :) Üstelik turunu da severek yapmıştık ;)

6. Karanlığa Dokunmak by Karen Change


Serinin ilk kitabı. Çevirisi berbat ötesi denemeyecek kadar kötü olunca ne yazık ki güzelim seri de çöpe gitmiş oldu :( Aslında ahım şahım bir kapak değil ama nedense benim hep hoşuma gitmiştir :)

7. Olimpos Kahramanları Serisi by Rick Riordan


Açıkçası hem seriye hem de kapaklarına bayıldığım için hiç birini birbirinden ayıramadım ve hepsi dedim ben de! :D Eğer okumadıysanız kesinlikle okuyun ;) Yosun Kafa *.*

8. Gölge ve Kemik by Leigh Bardugo


Severek okuduğum bir kitaptı ama sonu beni bitirmişti. Karanlıklar Efendisi... Bak gene hatırladım ve gene depresyon baş gösterdi iyi mi? Bu arada en kısa zamanda ikinci kitaba da başlamam gerek -_-

9. Under The Never Sky by Veronica Rossi


Orjinal dilde aldığım ama beklete beklete Türkçe'sini çıkardığım bir kitaptır kendileri :D Sanırım Pegasus Yayınları'ndan çıktı ya da eli kulağında çıkacak. Ne yazık ki Türkçe ismini şu anda hatırlayamıyorum -_-

10. Elohim'in Çocukları ve İdeon: Tanrıların Yolu by Orhan Bahtiyar


Kitaplığımda bulunup da kapağına şaheser dediğim nadir kitaplardan ikisi de. Hem kapakları iyi hem de yazarları aynı olunca ikisini de ayırmayayım dedim. Ne iyi ettim değil mi? ^^

*****

Evet, mimimizin sonuna geldik ve ben diğer mim için nasıl karar vereceğim hiç bilmiyorum. Bunu bile bin saatte yaptıysam -_- Umarım keyif almışsınızdır ;) Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın. Diğer mim içinde beklemede kalın :)

Kimi mimlediğim kısmına gelirsek... açıkçası çok geç kaldığım ve herkesin yaptığını düşündüğümden dolayı kimseyi mimlemiyorum. Ama aranızda postu okuyup da daha sonra blogunda yapan olursa bana link atmaktan çekinmesin ;)

Yorum Gönder