ÇEKİLİŞ KAZANDIM BEN! :)

Geçenlerde katıldığım çekilişlerden hiç kazanamadığımdan şikayet ederken oldukça güzel bir süpriz oldu :) Sihirli Kitap blogu olarak tanıdığımız ve daha sonra adını bazı nedenlerden değiştirmek zorunda kalan sevgili Optik'in Kitap Blogu'nun yapmış olduğu çekilişi kazandım ve kargo da elime gayet sorunsuz bir şekilde ulaştı :)

Şimdi de kazandığım kitabıma bakalım ve hakkında biraz bilgi edinelim ;)


Kazandığım kitap Delidolu Yayınları'ndan "Candor by Pam Bachorz" adlı distopya oldu :) Aslında distopya seven biri değilimdir ama konusunu birkaç blogda görüp merak ettiğim bir kitaptı. Tabe bir de nasılsa çıkmaz ama şansımı denemek istiyorum diyerek katıldığım bir çekilişti. Sevgili Optik'in Kitap Blogu'na çok teşekkür ediyorum çekiliş için :)

Kitabımızın konusuna bakmadan olmaz. Daha sonra ise şimdilik veda ediyorum. Kendinize ve kitaplarına iyi bakın :) Bir dahaki posta kadar keyifli günler...

Tanıtım:

Ödenecek bedeller ağır olsa da... farklı olmak çaba gerektirir.

Düzgün ve seviyeli insanların değişmez bir uyum içerisinde yaşadıkları, insan hayatını olumsuz yönde etkileyen hiçbir olgunun bulunmadığı örnek bir yaşam alanı... Temizliğin, sağlığın, huzurun ve uyumluluğun garantisini sunan ideal (!) bir toplum... Candora hoş geldiniz.

Her şeyin kendine has bir mükemmellik içerisinde işlediği sistematik bu yerleşim yerinde yaşamaya gönüllü olacak en sorunlu bireyler bile örnek birer vatandaş, kardeş, anne, baba veya çocuğa hızla dönüşebilir. Fakat tüm güzelliklerine rağmen Candor, üzeri cam bir fanusla kapatılmış şeffaf bir hapishane gibi. Candorda hissetmek, karar almak, söz sahibi olmak imkânsız; burada hiç kimsenin kendi "gerçekliğini" yaşama iradesi yok ve belki de en kötüsü, kimse bu tektipleştirilmişliğinin farkında bile değil.

Yalnızca Candorın kurucusu ve oğlu, bu düzenin dinamiklerine hükmedebilir. Fakat Candora yeni taşınan Nia adındaki genç, güzel ve asi kız da Oscarın ve bu kusursuz yerleşkenin tüm dengelerini altüst etmek üzere.

Oscarın bir tercih yapması gerek; Nia ile Candor, aşk ile güven, bilinmezlik ile sıradanlık arasında...

Yorum Gönder