MİMLENMİŞİM: volume 11


Herkese iyi akşamlar :)

Bugün sizlerle Yalaz'mın Melis'i ve sevgili blogger arkadaşım İnci'nin pikachu'su olarak Kendi Kitabını Kendin Yarat  mimini paylaşmaya geldim! :D Ama öncesinde, onların cevaplarını okumak isterseniz diye Yalaz için Maria Puder Ölmedi ve İnci için de İlle de Kitap'a tıklayabilirsiniz ;) Ve kızlar bu zorlayıcı ama eğlenceli mim için teşekkür ederim :*

Artık hazırsanız ilk sorumuzla başlayalım:

1. Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

Kesinlikle doğaüstü/fantastik, kendi evrenine sahip bir kitap olurdu. Bu türden ne olursa olsun kopamıyorum da ^^

2. Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Bir serinin başlangıcı olurdu. Hatta öyle bir seri olurdu ki okuyucularım *eğerolursatabi* artık bitirmem için yalvarabilirdi :D

3. Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

Üzgünüm ama bu konuda bencilim ben, söylemek istemiyorum. Kitap yazacağımdan değil ama aklımda bazı isimler var ve bana özel kalsınlar istiyorum. Ya da sadece fazla bencilim. Kim bilir... ;)

4. Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Hım... Zor bir soru aslında. Ama sanırım her şeyleri olmasa da bir parça bir parça diyerek Laurell K. Hamilton, Nalini Singh, Jeaniene Frost, Yasmine Galenorn, J. K. Rowling olurdu. Belki daha da eklenebilir ama şu an aklıma gelenler bunlar :)

5. Kitabınızın nerede geçiyor olmasını isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Kurgusal bir dünyada geçerdi, hatta evrende. Ve sanırım Star Wars, Star Trek ve Galaksi'nin Koruyucuları filmlerindeki gezegenler gibi olurlardı bunlar da.

6. Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

Okuyan çıkarsa imzalarım ilk isteyene sanırım. Şaka bir yana, öyle bir durumda Küçük Kız'ma verirdim ilk sanırım ^^

7. Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Aha! Ahahaha :D Bu soruyu acilen geçiyorum. Amacım adını saklamak değil, isim konusunda yeteneksizin biri olduğumdan muhtemelen ismini ben seçemezdim.

8. Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?

Kickass girl, bol bol macera ve Sherlock hayranı bir kız. Owww, yeah! *havalıbakışlar*

*****

Bir mimin daha sonuna geldim :) Şu sıralar hem bir parça zorlayıcı hem de eğlenceli mimler yaptım bol bol. Teşekkürler arkadaşlar ^^

Peki kimleri mimledim? Kolay gelsin kızlar şimdiden!




*****

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın, bir sonraki postumuzda görüşmek üzere :)

Yorum Gönder