MİMLENMİŞİM: volume 10


Herkese iyi akşamlar :)

Bugün sizlerle sevgili Asena (Orta Boy Popcorn) tarafından etiketlendiğim High School Musical tagını paylaşacağım. Ama öncesinde, eğer bu muhteşem müzikal filmi izlemediyseniz kesinlikle izlemenizi ve şarkılarını dinlemenizi tavsiye etmek istiyorum. Şarkıları hala bile listemdedir ve açar açar dinlerim *.* Filmlerini de unutmamak gerek ;) Bence oldukça hoş bir gençlik filmi...

Ayrıca mimimizin başlıklarının filmlerimize ait şarkılardan seçilmiş olması çok hoşuma gitti. Gerçekten iyi düşünülmüş ve biraz da zor bir mim olmuş ama sevdim! ^.^

Öyleyse hazırsanız başlayalım:

1. Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni favori tür / yazar / seri?

Şimdilik yeni bir başlangıcım yok açıkçası. Önceden de çok çeşitli okurdum ama son birkaç yıldır romanlar üzerinde yoğunlaşmıştım açıkçası. Bu yıl da kısmetse eski yıllardaki o çeşitlilikleri, o tatları denemek istiyorum. Sanırım benim yeni başlangıcım da bu oluyor böylece :)

2. Öyle Bir Kitap Arıyorum Ki - İçinde istediğim her şey var?

Bunun için diyebileceğim birçok seri var aslında. Ama birkaçını saymam gerekirse: Anita Black, Ayın Kız Kardeşleri, Karanlığın Efendileri, Hava Karardıktan Sonraki Ölümsüzler, Ateş  serileri örnek olarak verilebilir.

Bu seriler aşk, macera, savaş, arkadaşlık, aile, doğaüstü olaylar vb. şeyler barındırmalarının yanında bir de en sevdiğim olan ırk çeşidini de bol tutuyorlar ya her birini ayrı seviyorum onların *.*

3. Muhteşem - En büyük divanın olduğu kitap?

Ah, bu soru cidden çok zor ama! Buna ne cevap vermem gerektiğini bilmiyorum açıkçası. Ki cevap vermem gerekse bile aklıma bir sürü cool karakter geliyor. Sanırım bu nedenle pas deme hakkımı kullanacağım. Lütfen kusuruma bakmayın ^^' Malum kimse özellerini ayırmak istemez ;)

4. Mevcut Durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?


Buna verilecek başka örneklerim olsa da kitaplığıma şöyle bir baktığımda aklıma ilk olarak Piper  geldi. Bu nedenle onu demek istiyorum :) Bir Afrodit kızı olarak neredeyse diğer tüm kardeşlerinin aksine sadece güzellikten ibaret olmadığı için kesinlikle klişelere meydan okuyan bir karakter bana göre ^^

5. Erkekler Geri Döndü -  En iyi bromance?


Bu soruyu gerçek kardeş olmasalar da kardeş kadar yakın iki arkadaş olarak alacağım. Bu bağlamda da aklıma Bones ve Spade  ikilisi geliyor. Onca yıldır arkadaş olmalarının yanında birbirleri için hem kanunu çiğnemeye hem de ölmeye hep hazırlar. Bir de Ian  var bu ikilinin içinde ama Bones ve Spade'in arkadaşlıkları daha derin bana göre ;)

6. Ne Zaman - Favori yaz okuman?

Kitapları ayırmadan okuduğumu daha önceki mimde de söylemiştim. O nedenle yaz için favori bir kitabım yok açıkçası :)

7. Her Gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Güzel soru :D Kapağı güzel bir sürü kitabın olsa da öyle hayatımın geri kalan her gününde bakacağım bir kitap kapağıyla karşılaşmadım henüz. O nedenle bu soruya da yanıt veremiyorum :(

Mim ve sorular çok hoş... ama gerçekten zor olmuşlar ya O.O

8. Sadece Seninle Olmak İstiyorum - Elinden bırakamadığın bir kitap?


Buna Bahar Tanrıçası  by P. C. Cast #2 diyorum kesinlikle *.* Bu kitap varya bu kitap. Seriye başlama ve bu kadını okuma sebebim. Gerçekten de muhteşem bir kurgu ve aşk hikayesi olmuş ^.^ Döner döner okurum :)

Eğer okumadıysanız, seriler arasında pek bağıntı olmadığından, hemen alıp okuyun. Şiddetle tavsiye ederim ;)

9. Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?


Bu kısımda da çok doluyum ama en sinir olduklarımdan birini demem gerekirse, Silüet  by Andrea Cremer #1 kitabından Cayla  olurdu. Nedeni konusunda konuşursam spoiler olacağından dolayı bir şey söylemeyeceğim ama okuyanlar kesinlikle bilir yaptığı asırlık hatayı -_-

10. High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?


Cevabım tabi ki de Hogwarts! Öyle bir okulda kim okumak istemez ki? Hatta insan okulu tatil olsun bile istemez :D

Şöyle bir düşündüm de kurgusal okul bakımından oldukça eksiğiz aslında. Hogwarts kadar olamazlar ama yine de hiç mi bu tarz şeyler yapmazlar? Ya da ben mi rastgelmedim? Çünkü okul kısmında okusam da aklımda kalacak kadar yer etmiş, detaylı ve önem sahibi başka bir okul yok :(

11. Humuhumunukuapua - Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?


Aklıma saçma bir kitap gelmiyor. Tamam, kabul, bazen yazarlarımız uçabiliyor ama okuduğum ve aklımda olan bir kitap yok -şükür ki ;) O nedenle karakterden gidersem... Ayın Kız Kardeşleri Serisi  by Yasmine Galenorn'da, onlar için yaptığı o kadar şeyden sonra saçmalamanın dibine vurup kızlarını bir başlarına bırakan babaları geliyor. Senin yaşadığından bile emin olmasınlar, üstüne bir de birinin seninle bağı bile olmasın ve seni kurtarmak için çektiklerinin haddi hesabı olmasın, ama sen sudan bir sebepten ya ben ya o tarzı bir cümle ile tüm köprüleri yık! Hala hatırladıkça sinirleniyorum. Cidden o kadar bekleyişin ardından mutlu bir aile tablosu beklerken olanlara bak ya! -_-

12. Bahar Müzik Potpurisi - Mutlu Son?


Okuduğum serilerin henüz sonunu görmek nasip olmadığından -bazılarının kendi kitapları bitse bile yan kitaplarda ortaya çıkmaya devam ediyorlar- bu soruya tam bir cevap veremem sanırım. Ama illa bir cevap vermem gerekirse de bu Too Far Serisi  by Abbi Glines olur :) Tüm engeller ve aksiliklere rağmen kitabımız muhteşem bitti *.*

*****

Bir mimimizin daha sonuna geldik. Üstelik bu seferki gerçekten de çok zordu! O.O Ama yaparken hem düşündüm hem de oldukça eğlendim. Beni mimleyen sevgili Asena'ya teşekkür ediyorum :* Ve yapmak isteyen herkesi de mimliyorum :)

Bir dahaki postumuza kadar kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın... ;)

Yorum Gönder