TANITIMLAR VE ÖN OKUMALAR: Volume 3


Herkese iyi pazarlar :)

Bir süredir elimdeki kitapların birikmesini bekliyordum post yazmak için. Dün gelen kargoyla bu bekleyiş sona erdi ve istediğim kalabalığa ulaştım kitaplarda :D 

Öyleyse kitapların tanıtımı ve benim onlar hakkındaki düşüncelerime bir bakalım ;)


Küçük Kız okuduktan sonra gerçekten farklı ve biraz da fantastik olduğu için seveceğimi söylediği bir kitap oldu :) Ben de bakalım nasılmış dedim ve işte karşınızda ;)

Tanıtım:

Raintree Klanı tarafından bozguna uğratılmalarından iki yüz yıl sonra Ansara büyücüleri, bu en amansız düşmanlarının karşısına bir kez daha çıkmaya hazırlanıyorlardı. Dante Raintree bir kral olarak klanını korumak zorundaydı ama karşısına çıkan Lorna Clay sadece yüreğini değil, neredeyse klanına duyduğu sadakati bile sarsacaktı. Lornaya güvenemediği gibi ondan uzakta duramıyordu.
 
Raintreeler, doğaüstü güçlere sahip olmalarının yanında, modern hayatın içinde yaşıyorlardı.Bu savaş, klanın sadakat ve ilişkilerini test edecekti. 
 
Düşmandan gelen ilk darbede her zaman hükmettiği ateş bu kez onu yeniyordu.Dante, klanıyla birlikte, galip çıkamayabilecekleri bir kavgayla yüzleşmek zorundaydı.



Eğer gözükmüyorsa buraya tıklayarak da okuyabilirsiniz... Ayrıca ikinci kitabın ön okuması için tık tık*

Ön okuma kaynak: Deniz'in Yorum Durağı


Görsellerine aşık olduğum bir ikili oldu bu kitaplar. Şu anda da Elohim'in Çocukları'nı okuyorum. Ne yazık ki sınavlar dolasıyla pek hızlı değilim. Ama kitap oldukça güzel ve sürükleyici. Benim de zamanında merak edip de okuduğum konuları gayet güzel bir şekilde vermiş :)Yazarımızın tarzı da oldukça hoşuma gitti :D

Tanıtım #1

Bilgelik, felsefe, güzel ahlak, dürüstlük, sadelik, saflık ve düşünmenin baş köşede yer aldığı bir dünyada yaşıyorsunuz. Hayal edin, edebilir misiniz? Zor gibi duruyor, öyle değil mi...

Kim bilir belki de binlerce yıl önce insanlar bu şekilde yaşıyordu?

Orhan Bahtiyar, "Elohim'in Çocukları" romanında tarihle kurguyu iç içe geçirerek zor olanı başarmış ve yeni bir gerçeklik çıkarmış ortaya. Tarihte yer alan bilgilerle kendi kurgu dünyasını harmanlayarak alternatif bir dünya tarihi sunmuş. Size dayatılan bilgilerin doğruluğuna eminseniz ve hayatı, olayları sorgulama derdinde değilseniz bu kitabı alırken biraz düşünebilirsiniz. "Elohim'in Çocukları" başka bir evrene doğru yol almanızı ve farklı bir dünyaya gitmenizi sağlayabilir.

Bu kitap düşünceleri hallaç pamuğuna çevirip bilgilerinizi sorgulatacak, farklı fikirlere karşı olan açlığınıza çare olurken bir yandan da sizi 21 Aralık 2012 tarihinde gerçekte neler olduğu konusunda aydınlatacak.


"Elohim'in Çocukları" insanlık tarihini sorgulayan ve açık kapılardan ustaca süzülebilen bir kitap.

Tanıtım #2

Dünyada savaşın hüküm sürdüğü günler…
İda'da Sünni ve Alevilerin dostluk ve sevgiyle yaşadığı bir köy. Ne yoksulluğun ne sıkıntıların bozamadığı insanlar…


Atatürk'ün özel davetiyle kazı çalışmaları için görevli olarak gelen Alman bir arkeolog.
Büyük İskender döneminden kalma büyük bir yazıt ve binlerce yıl önce Tibetli Rahiplerin Büyük İskender için yapmış olduğu ölüleri canlandıran 'Hayat Tozu'…


Amerika ve Almanya'nın kaderini değiştirmek için çıkılan yolculuktaki sır insanlar…
Orhan Bahtiyar, ilginç kurgusu ve akıcı diliyle çarpıcı bir hikayeye can veriyor.
 

Savaş zamanının hırslı günlerinde geçen romanda, önyargının anlayışa, düşmanlığın dostluğa, farklılıkların aşka dönüşümünü tıpkı bir efsane gibi okuyacak ve Ideon'un tarihler boyunca değişmeyen ama sarıp sarmalayabildiği herkesi değiştiren tarifsiz gücüne bir kez daha inanacaksınız.

1940'lı yılların Türkiye'sinde geçen soluk kesici bir macera "Ideon"


 
Sevdiğim bir serinin sonuna geldiğimi düşünürken başka bir blogger arkadaşımdan (Kitab-ı Sevda) yazarın 2-3 kitap daha antlaşma yaptığını öğrendim. Açıkçası sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Çünkü çok uzaması gereken bir seri değildi. Ama bakalım, önce bu kitabı okuyayım daha sonra karar veririm sanırım ;)

Tanıtım:

Çıraklık Bitti, Asıl Sınav Şimdi...

Yelena’nın ruhları yakalayıp serbest bırakabilenbir ruh-bulan olduğu haberi hızla yayılıncainsanlar huzursuz olmuştu. Zaten bir süredir sıra dışı yeteneklerive geçmişiyle göze batıyordu... Bir gün Yelena’ya, ürkütücü bir mesaj gelir:Yelena'nın daha önce yendiği, gözünü kan bürümüşbir büyücünün önderliğinde anavatanına karşıbir komplo düzenlenecektir. Onuru, Yelena’yı ustalıklarını sınamaya zorlarken, sevdiği adamla bir araya gelme ümidi onu ayakta tutar. Çıktığı yolculukta şüpheli dostlar, gizli düşmanlar,âşıklar ve suikastçılarla karşılaşır.Yelena’nın kendisini ispatlamak veülkesini kurtarmak için tek bir şansı vardır.Zehir Ustası ve Büyü Ustası’nın ödüllü yazarından, büyülü imparatorlukların zekice kurgulanmışdestanında, yeni bir sayfa.



Benim için okurken eğlendiren, çerez ve kısa ama oldukça keyifli bir seriydi. Gerçi ikinci kitapta kıza oldukça sinir olmuştum ama sonunu da oldukça merak ediyorum. Bir seriyi daha tamamlıyoruz artık :)

Tanıtım:

Evie'nin paranormal geçmişi bir türlü peşini bırakmıyor, Uluslararası Paranormal Tecrit Ajansı'nın yeni başkanı
onu yine merkeze çağırıyor.

Kara Kraliçe korkunç krallığında insanlara işkence ediyor.
Doğaüstü yaratıklar tehlikeli ve gizemli kaderlerinden,
onları koruyacak bir kurtarıcı arıyorlar.

Tüm varlıkların geleceği Evie'nin ellerinde.

Paranormal dünya için zaman azalıyor.

Evie'nin macerası, paranormal ve Doğaüstü'nden sonra sonsuz ile son buluyor.


Ne yazık ki birinci kitabı elimde olmayan ve dolasıyla da okumadığım bir seri. Ama güzel bir seri olduğu yönünde duyumlar aldım. En kısa zamanda tamamlamayı umuyorum :)

Tanıtım:

“Talebimizi reddederseniz, rehineleri öldürecegiz…” 

Kıyamet günü gelip de İnfilaklar yaşandıgında,Kubbe’dekiler güvendeydi. Hayatta kalan dışarıdaki perişanlar, külün ve dumanın ortasında yaşam savaşı verirken, Pürler sırça köşklerinde yara almadan hayatlarına devam etmişti. 


Şimdiyse Pürlerin önderi Willux oğlunu geri almak adına hayatta kalanlara karşı korkunç bir saldırı düzenliyor.Ona karşı mücadele etmek için küçük bir grup biraraya geliyor: savaşçı Lyda, devrimci Bradwell,muhafız El Capitan ve gizemli geçmişi peşinibir türlü bırakmayan Pressia, Evveliyat’a dair bir dizi şifreli ipucunu çözüp hayatta kalanları kurtarmaya çalışıyor. 


Füzyon, geleceklerini kurtarmak ve dünyanın kaderini degiştirmek için mücadele eden insanların nefes kesen hikâyesi. 


Grotesk bir anarşinin hüküm sürdügü bir dünyayı anlatan  post-apokaliptik seri, Pür’den sonra, Füzyon ile okurunu  bambaşka korkularla yüzleştiriyor.


Yorum Gönder