CUMARTESİ İLK 10: En Sevdiğim Yazarlar


Merhaba ve güzel bir Cumatesi'den iyi akşamlar :)

Artık cumartesilerimizin vazgeçilmezi haline gelen "İlk 10"a hoş geldiniz :) Bu hafta mim'in sahibi Sihirli Kitap'ın blogunda yapılan oylama sonucu seçtiğimiz "En Sevdiğim Yazarlar" konusunu işliyoruz. 

Mim'e blogunuzda ya da sosyal medyanızda inceledikten sonra buraya tıklayarak... postun sonundaki formdan katılabilirsiniz. Kolay gelsin :D

Evet, bilgilendirmemizi de yaptıktan sonra sıra sevdiğim yazarları sizinle paylaşamaya geldi. Yalnız benim listemdeki yazarlar birden fazla kitabını okuduklarım için geçerlidir. Diğerleri ile henüz tam olarak haşır neşir olamadık. O nedenle listeye dahil etmedim ;) 

Başlayalım öyleyse:

1. Laurell K. Hamilton

Sevgili Anita'Mın biricik yazarı olur kendisi. Kitaplarını ve karakterlerini seviyorum :) Onun hakkında ne söylesem çok az kalır. İyi ki serilerinden kopamıyor ve yazmaya devam ediyor! :D


2. Rick Riordan

Çok sevdiğim Percy Jackson'a ait iki serinin yazarı. Mitoloji konusunda açlığımı fazlasıyla gieren ve bu konuda tam zamanında imdadıma yetişen kişi. Ama sonları çok acımasız -.-


3. Cassandra Claire 

Daha önce okuduğum türlerin olduğu ve artısında yeni bir türle tanıştıran kişi. En çok Ölümcül Oyuncaklar Serisi'ni seviyorum. Ama keşke daha az acımasız olsa...


4. Jennifer L. Armentrout

Önce Melez Sözleşmeleri Serisi'yle tanıyıp sevdim. Daha sonra Lux Serisi ile kalbimi kesinlikle kazandı. Bu kadını cidden seviyorum ve diğer serilerini -kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum! :D


5. Yasmine Galenorn

Ayın KızKardeşleri Serisi'ni oldukça seviyorum. Arada düşüşleri olsa da genel olarak sevdiğim bir yazar. Üstelik tek tür değil bir sürü türü konusu içine alarak yazıyor. İşte tam da bunu seviyorum :)


6. J. R. R Tolkien

Yüzüklerin Efendisi konusunda betimlemeleriyle zorluk çıkarsa da seviyorum bu yazarı. Yarattığı dünya gerçekten muhteşem ve içinde olmak isteyeceğim bir yer :)


7. Sir Arthur Conan Doyle

Biriciğim Sherlock Holmes'un yaratıcısı. Sevmemek olmaz tabiki de ;)


8. J. K. Rowling

Harry Potter Serisi'nin yazarı. Oluşturduğu karakterle ve hikayesiyle bıkmadan okutan biri. Bilmeyen yoktur heralde onu ve kitaplarını :)


9. Jeanie Frost

Her ne kadar son kitaplarında bozmuş olsa da kitaplarını okumaktan vazgeçmiyorum ve Bones&Cat ikilisine bitip Vlad'a ölüyorumm.... -dahaVlad'ınserisiniokumadı-


10. Maria V. Snyder

Henüz iki kitabını okudum ama oldukça sevdiğim yazarlar arasına girdi kendisi :) Ve ne mutlu bana ki daha da kitabı çıkacakmış DEX'ten. Sanırım diğer serisi...

Yorum Gönder