MİMLENMİŞİM: volume 5

Herkese iyi günler :) 

Bugün sizlerle 4 bloggerın bir araya gelerek 16 soru oluşturduğu bir etkinliği paylaşacağım. Ben etkinlikten keyif aldım. Ve eğer siz de bu etkinliğe katılmak isterseniz blogunuzda ya da herhangi bir sosyal medyada konuyu incelemeniz yeterli. Hatta isterseniz Sihirli Kitap'ın yazısının sonundaki formu da doldurarak kendinizi gösterebilirsiniz! ;)

Kitap Avı: 4 Blogger 16 Soru

Sorularımıza geçmeden önce soru sahiplerinin renk durumlarını da belli edelim :) VampirellaninGuncesi!, Sihirli Kitap, Saklama Kabı, Sihirbazın Güncesi

Şimdi de sorularımıza geçelim öyleyse:

1. Başladığın ama nedense bitiremediğin bir kitap?

Sevgili John by Nicholas Spark. Bir yerden sonra o kadar sinirlendim ki bıraktım valla.

2. Şu ana kadar karşılaştığın en garip fantastik yaratığın yer aldığı kitap?

Zorlu bir soru aslında. Özellikle de benim gibi fantastik bir okur için. Bu nedenle garipsemiyorum artık hiçbirini -.- Ama bana şu ana kadar en ilginç gelen sanırım, Anita Blake Serisi'nden #7 "Yvette" karakteri oldu nedense :D

3. Güçlü bir dişi? Girl Power.

Anita Blake (Anita Blake Serisi by Laurell K. Hamilton)

4. Çabuk! Kitaplığından hiç düşünmeden bir kitapseç ve ilk cümlesini yaz!

Üçlü İttifak by Maxime Chattam #1

"Matt Carter ilk kez 'anormal' bir duyguya kapıldığında, Noel tatilinin hemen öncesiydi."

5. Adaya düşsen yanında olmasını isteyeceğin kitap hangisi?

Karacamdan Kelebek by Laurell K. Hamilton #9

6. Aile üyelerinden gizli aldığın bir kitap var mı varsa hangi kitap?

Yok :)

7. Hediye olarak gelen ve seni en çok mutlu eden kitap nedir? 

Çok fazla hediye kitap almam. Ama yakın zamanda alınan ve mutlu olduğum kitabı söyleyebilirim :)

Silmarillion by J. R. R. Tolkien

8. Yarın dünyanın sonu olacak olsa hangi kitabı ya da seriyi okumadın diye üzülürsün?

Merry Gentry Serisi by Laurell K. Hamilton. İlk kitabı okudum ama nedense devam kitapları çıkmadı :(

9. Kitaplığında bulunan en yaşlı kitap hangisi? 

Sanırım Ateşten Gömlek by Halide Edip Adıvar.

10. Yoo adamım, milyonlar verseler satmam, kıymetlim benim o dediğin kitabın hangisi?

Şimşek Hırsızı by Rick Riordan #1 Sayesinde kitap tarzım değişti ve uzun süreden sonra aradığım mitholojiyi cidden onda buldum :)

11. Bazı kitaplar vardır, öyle çok kişi bilmez. Popüler olmadığı için mutlusundur. Nasıl desem, kendine özel hissedersin. Senin kitabın hangisi?

Karanlığa Dokunmak by Karen Chance #1

12. Kitap ödünç alır mısın? Kütüphane alışkanlığın var mı?

Kendi kütüphanemi oluşturmayı ve kitapları tekrar okumayı sevdiğim için, hayır yok.

13. Gerçekten kitap okumaya başladım dediğin kitap?

Bilmiyorum ^^' O zamanlar daha hızlı okuduğum için aşırı yüklenmiştim bu konuda :D

14. En fantastik kitabın hangisi?

Ayın Kız Kardeşleri Serisi by Yasmine Galenorn. İçinde tanrılardan tutun da vampirlere, perilere kadar ne ararsanız her şey var! :)

15. "5 üzerinden 6 verirdim ama Goodreads izin vermiyor," dediğin bir kitap var mı?

Yüz Bin Krallık by N. K. Jemisen #1 İlk aklıma gelen.

16. İkinci el kitaplar sana hitap ediyor mu?

Benim için kitap olsun da farketmez kaçıncı el olduğu. Tabi bir de okunacak düzeyde korunmuş olsun ;)


Etkinliği hazırlayan herkese gerçekten çok teşekkürler :)
Emeğinize sağlık :D
Haydi, durma, sen de katıl!

Yorum Gönder