ONİKS (ONYX) by JENNIFER L. ARMENTROUT


Daha önce tanıtımını yaptığım "Yahşuhlu Öküz'M Daemon'M"un ikinci kitabı Oniks'in yorumuna hoş geldiniz :)

Yoruma geçmeden önce isterseniz diye hem ilk kitabın yorum linkini hem de Oniks'in tanıtım linkini vereceğim ;)




Lux serisi 2. kitaptır.
Dikkat!!!!
Bu öküz ilk kitaptakinden daha çok akla ve kalbe zararlıdır!
 Hoşgeldiniz :)


Yazarın tarzını bilsem de daha başlamadan içimde bir heyecan ve "nasıl olacak acaba bu kitap" diye türlü beklentilerim vardı. Neyseki yazar benim tüm beklentilerimi mükemmel bir şekilde karşıladı. Hatta beklentilerimin çok çokça üstüne çıkarak bir sonraki kitap için daha da sabırsızlanmamı ve çıtayı oldukça yükseltmemi sağladı :) Şunu söylemek gerekirse, ilk kitabı sevdiyseniz bu kitabı hayallerinizin de ötesinde bir şekilde seveceksiniz. Çünkü Öküz Daemon'a bayıldıysanız bu yeni ve düşünceli Daemon'M a kesinlikle daha da aşık olacak daha da bayılacaksınız. Hem de bunların daha fazla olması mümkün gözükmezken :D

Kitabımız o heveslendiğimiz ve "keşke bize böyle yapan olsa" dediğimiz Daemon'Mun romantik kalemle dürtmesiyle başlıyor. Bu sırada tabi Kedicik bize önceki kitaptan biraz bilgi veriyor. Ve en sonunda da ön okumasında da okuduğumuz o müthiş "gel de al" sahnesiyle iyice dalıyoruz kitabımıza.

Bu kitapta sevgili  Öküz'M resmen bir mutasyon geçiriyor ve bir önceki kitaptan o kadar farklı, o kadar kibar, düşünceli, aşık ve ve... daha fazlası oluyor ki okurken her satırda iç çekme, her satırda aşkımın daha da büyümesi durumlarıyla resmen uçuyordum. Biliyorum, biliyorum... bir önceki kitaptaki Öküz Daemon'ı tanıyanlar bu söylediklerime inanmıyorlar. Ve ben de okumasam cidden hak verirdim onlara. Ama işte işler okuduktan sonra değişiyor. İmkansız denen ne varsa gözünüze birden mümkün gözüküyor. Eee yani Öküz Daemon da böyle büyük ve inanılmaz bir şekilde değiştiyse zaten imkansız kelimesi kılavuzdan çıkarılmalı. Neyse, nerde kalmıştık? Ah, tabi, aşkım böyle değişim geçiriyor ama ne yazık ki boşa çıkıyor bunlar. Çünkü bizim Kedicik de bir takım değişimler geçiriyor ama bana sorarsanız kafayı yiyor. Çünkü hangi akıllı gidip de her hali ayrı sevilesi ama yeni haline bitilesi Daemon'M dururken ne idüğü belirsiz ve tekin olmayan Black denen o şeyle çıkar ki! O yerleri okudukça resmen saf asit içmiş gibi oldum. Hele de aşkımın çektikleri... Bu kitapta Katy'e olan sevgimin ölme nedeninden en önemlisiydi.

Tabi dertler bu kadarla kalsa gene iyi! Bir önceki kitabımızın sonunda olan olaylar kızımızı oldukça etkilemiş ve onda bir takım değişmelere yol açmıştır. Hem Daemon hem de Katy bunları saklamak zorundadır. Zira hem ne olduğunu bilmiyorlardır hem de yaptıkları zaten kurallara oldukça aykırıdır. Ama acımasız yazarımız rahat durur mu tüm bu olanlara rağmen? Yooo... Tüm bunlara bir de kızımızın Siyah Giyen Adamlar vari ajanlarla tanışması ve arka planda dönen kötücül olayları öğrenmesi eklenir. Tabi sadece öğrenmekle kalmaz, bizzat tehdit de olur bunlar ona. Ne kadar çok karıştı işler değil mi?? Merak etmeyin daha da karışacak her şey. Üstelik tahminlerinizin ötesinde iki süpriz de bekliyor sizi finalde ;) Sevgili okuyucu peki sizce kızımız ve yeni haliyle tapılası Daemon'M kavuşabilecek mi yoksa kızımız normal bir hayatı mı seçecek? Kızımızda olan değişimler ne ve bunlar ne kadar büyük bir tehlike? Peki ya finalde öğreneceklerimiz, bizden ayrılanlar ve belki de en büyük süpriz nedir??? Hepsi ve satırı satırına daha fazlası için kesinlikle bu kitabı alıp okumalısınız. Hem devam kitabıyla arası da uzun değil. Yani bir sonraki kitap çok çook daha iyi olacağı için -yazarımızın tarzını diğer serisinden de biliyoruz- en kısa zamanda okuyun ;)

Katy'den bahsetmişken, bu kitapta ona ne kadar sinir olduğumu ve nefret raddesine geldiğimi atlamak olmaz. Hani bir önceki kitaptaki o kız nere bu kitaptaki Katy nere. Neden mi böyle diyorum? Dünya kadar neden var neredeyse ama bir yerden başlamak gerekirse, öncelikle Daemon'a olan tavrından nefret ettim. Ya sen kimsin ki, bir hatadır sana aşık olmuş Yahşuhlu Öküz'M Daemon'Mu geri çevirirsin. Hatta geri çevirmekle kalmaz, utanmadan bir de kalbini kırar sana yapma dediği ne varsa yaparsın. Aferin! Sonunda ne oldu, senin yüzünden insanların başına gelmeyen kalmadı. Seni uzaya atıp öldürseler yeridir. Bak gene sinirlendim. Ahh, neredeyse unutuyordum. Bir de Black denen bir vukuatın vardı senin de mi? O kadar direttin, mantıklı düşündüğün yerler de oldu ama sen ne yaptın? O düşünceleri de dinlemedin. Bir kere daha aferin! Son olarak arkadaşlarını ihmal etmen ve en iyisi olarak gördüğünün, senin için -tüm yaptıklarına rağmen- uğraşanın hayattan soğumasına neden olmana ne demeli? Hem de ne uğruna, daha önce tahmin edilip engellenebilir şeyler uğruna. Bir kere daha ve topluca kocaman bir aferin! sana Katy.

Kitabın benim için tek sorunu ve rahatsız yani anlayacağız ve hak vereceğiniz üzere bunlardı sevgili Lux Severler. Eminim kitabı okuyanlarınız da bana hak veriyordur. Bunun dışında bir önceki kitapta olan bazı yazım hataları bu kitapta yoktu. Hem çeviri olarak hem de yazım olarak çok beğendim. Elinize aldığınızda akıyor gidiyor. Kafanızı ancak arka kapakta kaldırıyorsunuz, onda da malum kitap bitmiş oluyor :D Ve ve... bu kitabımızın sonunda da bir önceki kitapta olan biricik Luxenim Daemon'M bakış açısından olan bir bölüm yer alıyor. Ki bölüm de bölüm hani *.* Yazar tam da yerinden bir Bonus Puan vermiş bizlere ;)

Son olarak eğer bu seriye başlamadıysanız, başlamanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Zira yazarımız ilk kitapta size yeterli gelmese de -olmaz ama hadi oldu diyelim- daha sonraki kitaplarda zirveye tırmanıyor. Ki eğer Melez Sözleşmeleri'ni de okumuşsanız az çok tarzını biliyorsunuzdur. Hem zaten her şeyden geçtim sen bir Daemon'la tanış ne demek istediğimi anlarsın ;)

Dex'e bizi kitaplarla bu kadar kısa sürede buluşturuduğu için ayrıca çok teşekkürler :) Seni seviyoruz! Sen de bizi seviyorsun ;) Öyleyse üçüncü kitabın çok daha erken çıkacağını umuyorum *.* Daemon <3

"Taş gibiydi ama bildiğin dayaklıktı."


Yorum geciktiği için üzgünüm :(
Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın!
Bir çok yeri,
okuduğunuzda benim gibi hislerde olun diye de atladım ;)

Yorum Gönder