LISSA PRICE: SÖYLEŞİ ve İMZA GÜNÜ


Sevgili DEX'in gerçekleştirdiği 'Başlayanlar' kitabımızın güler yüzlü, canayakın yazarı Lissa Price imza gününde ben de vardım! :)

19 Mayıs Pazar günü, Trump Alışveriş Merkezi'ndeki D&R'da gerçekleşen imza günü gerçekten çok güzeldi. Tabi bu kadar güzel olmasının tek nedeni imzaya katılmış olmam değildi :) İmzadan önce sevgili yazarımızla buluşup tanışma ve keyifli bir sohbet yapma fırsatı elde eden 5 bloggerdan biri olmamdı. 

Diğer blogger arkadaşlarım ise; Kitab-ı Sevda, Romancekolik, Ön Okumalar ve Zimcilious


Yazarla buluşmamız beklediğimden daha keyifliydi. Kitap hakkındaki sorularımızı samimi bir şekilde yanıtladı. Tabi ben biraz spoiler'a girince nazikçe ikinci kitabı beklememi söyledi :D Gerçi sadece soru-cevap şeklinde ilerlemedi. Kendisi de bizlerle anıları olsun, kitabı-kitabının kapağı ve daha birçok konuda fikirlerini paylaştı. Oldukça güler yüzlü ve cana yakın olduğu için ayrı bir sevdim. Ayrıca beklenmedik bir şekilde bize süpriz yaparak ikramda da bulununca bizi şaşırttı. Bu güzel jest için çok teşekkürler :)

Bu hoş sohbetin ardından ise sıra D&R'daki imza zamanına geldi. Biz de yazarımızla birlikte çıktık ve herkesle birlikte sıramızın gelmesini bekledik. Beklerken de yazarımızın hayranlarıyla ne kadar ilgili ve keyifli bir iletişimde olduğunu gördük. Tabi gelenler sadece yazarla tanışma ve imzayla kalmadı. Sevgili DEX gelenlere içinde rozetler, kartpostallar ve bir adette kitabımızın posteri olan oldukça güzel hediyeler verdi. Kendilerine tüm her şey için çok çok teşekkür ederim :)


İmzalatanlar arasında sanırım benim kadar çok imzalatan azdır. Zira 3 kitap imzalattım. Birisi İzmir'deki sevgili arkadaşım Yorum Durağım içindi. Diğeri de gelmek isteyen ama ne yazık ki gelemeyen sevgili Küçük Kız'M içindi.

Son olarak böyle bir fırsat için bir kez daha DEX'e teşekkür ediyorum. Ve günümün kurtarıcılığını ve dahasını yapıp güzel geçmesini sağladıkları için blogger arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum :)

DEX'in süprizleri bitmez. Sakın takip etmemezlik yapmayın ;) Ve kendinize çok iyi bakın :D

Yorum Gönder