1. GÜN | FIRSATÇI (The OPPORTUNIST) by TARRYN FISHER | MÜZİK LİSTESİ (PLAYLIST)


İkincisini gerçekleştirdiğimiz "Kitap Günleri"mizin ilk gününden merhaba :)

Bugün sizlerle daha öncekilerden farklı bir etkinlik gerçekleştireceğim. Ama etkinliğimizden önce sizinle tur takvimimizi paylaşacağım. Tur takvimimizi kullanarak bugünkü turumuzu tamamlamayı unutmayınız ;)


Tur Takvimi:

08.05.2013

Kitap Tanıtım: Kitaplarım ve Ben

Yazar Tanıtım: Maria Puder Ölmedi

Müzik Listesi: Kördüğüm Hayaller


 Takvimimizi de gördüğümüze göre sırada müzik listemiz var. Müzik listesimiz bu konuda uğraşan bir blog arkadaşımızın oluşturduğu listeden seçtiklerimden oluşuyor :) Umarım sizin de hoşunuza giderler. Ben dinlerken oldukça beğendim çünkü ;)

 Öyleyse sizleri müziklerle başbaşa bırakıyorum... Keyifli dinlemeler :)

1. Can't Go Back by Rosi Golan


2. Two Left Feet by We Are The Birdcage


3. Long Way To Letting Go by Marie Hines


4. All That I Wanted by Shelly Fraley



5. Without You by Belle Histoire



*Bu Kitap Günleri'ndeki katkılarından dolayı Aspendos Yayınevi'ne teşekkür ederiz...


Yorum Gönder