YENİ KİTAPLARIM – 2



 En sonunda kıymetlilerime kavuştum. Aslında bayramdan önce istemiştim ama nedense şimdi gelebildi. Sabahtan beri içinde bulunduğum sinirli ve mutsuz havayı dağıttı adeta. Tamam, ufak ufak güzel şeylerde oldu ama kitaplar ayrı yani ;)

Şimdi bakalım önümüzdeki günlerde beni neler meşgul edecek:

  

1.         Athenanın İşareti by Rick Riordan
2.        Cehennem Taşı by Elle Jasper
3.        Zehir Ustası by Maria V. Synder
4.       Yüz Bin Krallık by N.K. Jemisin
5.       Eflatun Şafağın Kokusu by Mina Hepsen
6.       Fırtınadan Sonra by Mina Hepsen



Kargom tabi ki de bunlarla sınırlı değildi. Aldığım site çok güzel ayraçlar yollamıştı. Ayraçlarımı da ayrı seviyorum. Kitap sayım kadar vardır belki de daha fazla. Kitapçıya gittiğim zamanlar bol bol isterim. Neyse uzatmadan size yeni ayraçlarımı göstereyim:


Unutmadan, sizi biriyle tanıştırmak istiyorum. Kendisi bana kitap okuma etkinliklerinde eşlik eden bir arkadaş. Her zaman kitap okur ve ne zaman okusam bana eşlik eder. Adı mı ne? Adı “Arya” Evet, face ve twit ismi ondan geliyor. Biz iyi bir ikiliyiz:


Peki hangi kitaba başladın sorusunun yanıtı ise Dex’in çıkarmış olduğu “Yüz Bin Krallık by N.K. Jemisin” kitabı. Hakkında o kadar güzel yorumlar okudum ki dayanamadım ve hemen başladım. 


Okuyup sizlere düşüncelerimi iletene kadar kitaplarınızla mutluluklar diliyorum :)

Yorum Gönder