MİMLENMİŞİM: volume 2

Herkese iyi akşamlar :)

Blogumun ikinci mimini Konuşan Kitaplar ile Blog Turları'ndan tanıdığım sevgili Yalaz'ımdam yedim. Onun mimine göz atmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz...

Hazırsanız, başlıyoruz:
1. Bir ülken olsaydı adı ne olurdu? 
Hımmm... güzel soru. Asla ad koyma konusunda becerikli olamadım. O nedenle adsız olurdu ya da o kadar yardımcı bir işe yarasın diye onlara koydurturdum :)

2. Uzaylılara inanır mısın? 
Kesinlikle! Nasıllar, neyler bilemem ama evrende yalnız değiliz. 
 Yani yalnız olmasak iyi olur. Çünkü öylesi çok sıkıcı -.-

3.Tanışmayı istediğin yazar hangisi? 
Bir sürü var ama ilk önce Laurell K. Hamilton ile tanışmak isterdim sanırım. Anita ve evreni hakkında sorular sorardım. Nasıl bu kadar kitap yazıp hala sıkmıyor diye merak ediyorum. Ve tabi daha da fazlası var ama burada açıklayıp da kadını korkutmaya gerek yok ;)

 4. Kendini üç kelime ile anlatsan bunlar ne olurdu? 
Hayalperest, kitapkolik, duygusal

5. İnternet hayatını nasıl etkiliyor? 
Eğer dozajındaysa pek bir etkisi olmuyor ama bazen hepimiz ayarı kaçırıyoruz. O zaman kötü oluyor işte =/

 6. En çok neden bahsetmekten hoşlanırsın? 
Kitaplardan, izlediğim film ya da diziler üstüne dedikodu yapmaktan. Bıraksalar saatlerce konuşabilirim. Hele de aynılarını izleyip okumuşsak laf lafı açar di mi??? :D

 7. Çocukken en sevdiğin çizgi film neydi?
 Kesinlikle ve şüphesiz Scooby Doo <3 Shaggy ve Scooby beni eğlendirirdi. Tekrarlarını bile bıkmadan seyrederdim. Yeni bölümlerini bulsam ayıla bayıla hala izlerim :)

   
8.Bir hayvan olsaydın hangisi olmak isterdin?
 Karasız kalacağım bir soru ama efsanevi Phoenix olmak isterdim sanırım.
   
9. Kitap okumayı neden seviyorsun? 
  Beni başka diyarlara götürüyor ve okurken oldukça keyifli vakit geçiriyorum.

10. En son izlediğin film nedir?
En son Sessiz Tepe: Karabasan 3D'yi ya da Hansel ve Gratel: Cadı Avcıları'nı izledim. Ama önce hangisiydi pek hatırlayamadım şu an ~.~ 

11. Bilgisayarını açtığında ilk neyi kontrol edersin?
Face sayfamı ya da blogumu :)


 Bu güzel mim için Yalaz'a -adını değil de soyadını söylemek hep bana daha havalı gelmiştir- çok teşekkür ediyorum.

  Veee mimi de yapmak isteyen herkese aynı sorularla armağan ediyorum. Çünkü ben yaparken çok eğlendim. Tabi bir de soru çıkarma kabiliyetime pek güvenmiyorum :D

Kendinize iyi bakın! 
Hayırlı akşamlar... 
 

Yorum Gönder