KONUŞAN KİTAPLAR ile BLOG TURLARI | BENİ SEÇ (The SELECTION) by KIERA CASS | SÜPRİZLER

İyi akşamlar :)

Yarın Beni Seç turumuzun ilk günü ve ben sizinle kitaptan süpriz iki bölüm ve iki de kitap videosu paylaşacağım. Ama önce isterseniz gerek kendi aramızda konuşmalarımızdan gerekse okuduktan sonra içimizden taşanlar ile ortaya çıkan yorumlarımızı kullanarak yaptığımız fotoğraflarımızı paylaşacağım:



Ben de takım seçemeyenlerdenim. Belki de bu yüzden Team America Forever diye geziyorum ortalarda ;) 


Yalaz'm benim, yavrucuğum, kitabı okuyup da çok sinirlendiğim bir yerde başından kalktım ve enerji patlaması ile ona bu soruyu sordum. O da halimi gördü ve teselli edercesine gayet mantıklı bir cevap verdi :) Seviyorum seni <3


Bu da sizi Team America yapmıyorsa ben de bu diyarı terk ediyorum -.- 
Şaka bir yana, gerçekten de çok güzel bir şekilde anlatmış ;)


Bununla siz romantiklerin kalbini fethettik bence :) 
Asabi Bakire'me katılıyorum, bu hikaye modern bir Cinderella masalı...


Şimdilik benden bu kadar,
ama resimlerimizin daha devamı var.
Yenileri de gelecek,
eğer devamını ve diğerlerini merak ediyorsanız...
Facebook sayfamızı takipte kalın =*

Yorum Gönder