BU SIRALAR NE YAPIOR BU KIZ?



Şu sıralar aç gözlülük yapıyorum. İki kitabı birlikte götürüyorum. Aslında “Hobbit’e” başlamıştım ama orijinal kapak yayınlanan “Ateş Serisi”ni de görünce dayanamadım aldım. Madem aldım o zaman okuyayım dedim ve bugün de ona başladım. Ben de bazen ortaya çıkan okuma isteksizliği yüzünden yavaş ilerliyorum. Bakalım hangisi önce bitecek.



Okuduğum kadarı ile Hobbit’ten bahsedersem; bir kere yüzüklerin efendisine göre dili çok çok daha anlaşılır ve yalın kalıyor. Hele okuyup öldüğüm betimlemeler de nispeten azalmış ve daha okunası yapmış kitabı. Daha çok başları ama şimdiden eğlenceli olacağı havasını veriyor. Ben filminin iki frangmanını izlemiştim. Çok hoşuma gitti ama daha çok var çıkmasına, ben de kitapla idare ediyorum.

 

Ateş serisinin ilk kitabı “Karanlık Ateş”i daha önce okumuştum ama aklımda çok kalmamış ve kapakları da değişince tekrar okumanın vakti geldi diye düşünüyorum. Bu seriyi, bir sitede Barrons’un ağzından bir bölüm okumuştum ve adamın karizmasına bayılınca başladım. Dördüncü kitabının Artemis’ten çıkacağını duyunca yıkılsam da iyi düşünmeye çalışıyorum. Ne demişler "iyi düşün iyi olsun." O zamana kadar da zaten orijinal kapakta üçüncü kitabı bekliyorum… Biz kitap severlerin derdimi biter.


Okuyup yorumlayana kadar esenlikle kalın :)

Yorum Gönder