İLK KİTAP ÇEKİLİŞİ: ÜÇLÜ İTTİFAK


Evet, herkese merhaba. Bir önceki yazımda okuyup-yorumladığım Maxime Chattam'm Üçlü İttifak kitabı yapacağım çekiliş kapsamında kazanan bir kişiye hediye edilecek. Kitap kesinlikle kullanılmamıştır. Daha önce içini açıp bakmadım bile, okunmayı beklerken süpriz DEX kargosuyla gelen kitabı okudum. Yani size yollacağım kitap 2. el değildir. Aynı zamanda kitapla birlikte birkaç süpriz yollayabilirim :)

Bu ilk çekiliş denemem olduğu için uzunca bir süre nasıl yapsam diye düşündüm, sonunda da zorlayıcı olmayan birkaç kuralla birlikte yapmaya, kazananları ise "random.org" ile seçmeye karar verdim. Kurallardan önce şunu belirteyim, kargo parası vs. bana ait ve ben kargoya düzgün şekilde verdikten sonra sorumluluğu benden çıkar. Bu sebeple bilgilerinizi düzgün ve eksiksiz bir şekilde söyleyin ki kargo size sağ salim ulaşsın. Şimdi kurallara geçelim:

1- Yarışma sadece Türkiye için geçerli yani kargo sadece yurtiçine yollacanak ve yazacaklarınızı yorum bölümüne yazacaksınız.
2- İlk olarak bloguma üye olmanızı istiyorum -takip etmek ya da izleyici olmak- ve üye olduğunuz adı belirtin ki kuralın kontrolünü yapabileyim.
3- Sonra blogun facebook sayfasını beğenmenizi istiyorum ve yine yukarıdaki sebeple bana beğendiğiniz ismi belirtin.
4- Son olarak size ulaşabileceğim bir mail adresi bırakmanızı istiyorum.
5- Bu bir kural değil de bir istek aslında yani yapmasanız da olabilir. Sizden istediğim, kitap bittikten sonra bana kitap hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı göndermeniz.
6- Yarışma 03.12.2012 - 21.12.2012'da son bulacaktır. Bu tarihten sonra katılımlar geçerli sayılmayacaktır.

Kurallardan birinin ihmali sizi yarışma dışı bırakır. Kazanan açıklandıktan sonra 24 saat içinde bana ulaşmazsa ben de tekrar çekilişle başka bir kazanan belirleyeceğim.

Olur ki içinden gelir face, twitter ya da blogunda takip edenler, arkadaşlar ve herkes duysun diye paylaşanlar olur. Onlara teşekkür ediyorum şimdiden ama bu size artı bir hak vs. gibi şeyler kazandırmayacak ve tamamen sizin isteğinize bağlı.

Ayrıca aklınıza takılan bir şey olursa "kordugumhayaller@hotmail.com" adresine mail atabilirsiniz. Tüm diyeceklerim bu kadar. Herkese şimdiden bol bol şans!

Yorum Gönder