BOYS OVER FLOWERS


Animeleri ve mangaları sevsem de uzunluğu nedeniyle pek Kore dizisi izlemem. Ama bu dizi varya bu dizi.... ahhh. Kaç kez baştan sona izlediğimi ben unuttum. Gerçekten herkese tavsiye edeceğim ve izlenmesi gereken bir dizidir.


Dizi kızımızın fakir olduğu halde yaptığı bir iyilik ile sadece zenginlerin okuduğu okula girmesi ve bu okulda resimde de görülen F4 adlı grupla birlikte yaşadığı maceraları anlatıyor. En genel haliyle böyle ama dizi bu macerayı aşk üzerinden yaşıyor. Sadece aşk değil aslında sizi çoğunlukla komik ve yer yer de üzse izlemekten bir an bile vazgeçemiyorsunuz :)


Bu birbirinden yakışıklı 4 genç, kızımızın okuduğu okulda en yakışıklı ve zengin gençler. Çocukluklarından beri tanışıyorlar ve onlara verilen adla F4 olarak anılıyorlar. Hemen hemen hepsinin bir şeye yeteneği var. Ama ulaşılmaz değiller, korkmayın, onların da kendi ailelerinde sorunları var ve bu kadar zengilikte bile iyi kalmayı başabilmişler.
Onları ayrıca dizi bittikten sonra birkaç reklamda bir arada görebiliyoruz. Ki içlerinden biri hem şarkı olarak hem de reklam olarak gerçketen zevklidir. Hoş, F4 bir araya gelir de sıkıcı mı olur o şey ;)


Kızımıza gelirsek; saf, iyi niyetli, zengin-fakir ne isterse olsun herkese yardım etmeye çalışan fakir biridir. Okula da iyi niyeti sayesinde girmiştir. Zira okuldakiler burslu öğrencilere iyi davranmamaktadır. Ve kızımız artık aptallık mı iyilik mi saflık mı -siz ne derseniz- sayesinde bundan bıkmış birini intardan kurtarır. Bu da medyada yankı bulur. Gelen talepler sonucu müdür kızımızı okula almak zorunda kalır. Ama asıl curcuna kızımızın F4 ile karşılaşmasıyla başlar.


Hikayeye zaman zaman başkaları da katılabiliyor. Ve onları sevdiğimiz anlarda bizi bırakıp gitmeleri en mantıklı olan olsa da bu onları özleyemeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Bazen de süpriz yapıp son bir kere de olsa gözükebiliyorlar. 
Hikayede bir de hemen hemen her bölüm olsa da ana karakter olmayanlar var. Mesela kızımızın çalıştığı yerdeki deliler ya da kızımızın evlatlık olduğunu düşünmeme neden olan paragöz ve çılgın ailesi. Bu aile öyle bir aileki kızları okula gidince okumasını değil de zengin koca bulup onları bu durumdan kurtarmasını istiyorlar. Ve bunun için de hiç bir fırsatı kaçırmıyorlar :D


Dizi bana ilk izlediğimde ufak ufak da olsa severek izlediğim ve okuduğum bir anime olan Ouran High School Host Club'ı hatırlattı. Tamam, biliyorum, ayrı şeyler ama benzeyen yerler de var bence.


Diziyi ilk izlediğimde 2. sıradaki yakışıklımıza vuruldum. Dizideki adı Ji Hoo'dur ve gerçekte bir müzik grubunun başıdır. Lakabını söylemezsem olmaz çünkü grup arkadaşlarının söyleyiş tarzını seviyorum; "Leader" ;) Dizi de beni yer yer sinir, uyuz ve katil etse de gönlümü almasını hep bildi.
Diziyi ikinci izleyişim de ise birine daha vuruldum. O da zaten şu an bana çiçek tutuyor. Dizideki adıyla Woo Bin. Ağladığı bir sahne beni benden almıştı. Seviyorum herifi ya...
Diğer karakterler de kızımızın peşini bırakmayan belalısı Jun Pyo ve 3. sıradaki Yi Jung'dur. Yi Jung, grubun Kazanova'sıdır. Jun Pyo ise aralarında en zengin ve en güçlü aile konumundadır. 


Son söz olarak; eğer izlemediyseniz ve izleyeceğiniz bir şeyiniz yoksa oturun izleyin. Tavsiye ettiğim kimse pişman kalmadı. Hatta 1.30 saat süren 25 bölüme rağmen 2 günde bitiren oldu ;)

Son olarak ise size o bahsettiğim muhteşem reklamı armağan ediyorum:





Aslında dördünün olduğu reklamı aradım ama onun dışında her şeyi buldum :(

Şarkıyı merak edenlere; "Electric Light Orchestra - Mr Blue Sky" Tamamını dinlemenizi tavsiye ederim ;) İyi geceler :D


Yorum Gönder