KISA KISA YORUMLAR | KİTAPLAR, ÇİZGİ ROMAN ve ÖN OKUMA

Herkese güzel bir cumartesi gününden merhabalar :)

Bugün sizlerle birkaç ay içerisinde okuduğum ama yorumlamasını sadece instagram'da kısa kısa yaptığım kitaplarımın yorumunu burada da paylaşmaya geldim ;) Aslında bu kitaplara yorum yapmak pek istemiyordum, çünkü bazıları klasikleşmiş bazıları da sevdiğim ve keyif aldığım halde nasıl yorumlayacağımı bilmediğim kitaplar ^^' Yine de burada da bahsedip size de önermek istedim açıkçası okuduklarımı :D 

Bu arada, okuduğum hemen hemen her kitabı burada yorumlayamasam da bazen kısa kısa yorumlar bazen eğlenceli taglar/etkinlikler bazen de hangi kitaba başladığımla ilgili bilgiler olsun şu sıralar instagram hesabımda da aktifim. Takip etmek isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz :)



Kullanıcı Adı:  kordugumhayaller


Hazırsanız başlayalım:


Lonca Avcısı Serisi (Guild Hunter Series) by Nalini Singh

2015 Ekim ayında, biricik Anita'mı ve Merry Gentry Serileri'ni tekrar okuduğum halde açlığımı bastıramadığım bir anda başladığım ve tüm kitaplarını okuduğum bir seri oldu *.* Ama canım nedense o tempoda bir yorum yazmak istememişti :/ Yine de goodreads hesabımda kısa yorumlarını ve puanlarını bulabilirsiniz ;) 

Bir de ikinci kitabının dilinden mi yoksa pek sevemememden mi bilmem kaç kere elime alsam da bir türlü bitiremiyordum kitabı :( En sonunda inat ettim ve zafer benim oldu *.* Özellikle melekli, fantastik, içerisinde aşk da olan böyle çeşitli ve kickass kitapları seviyorsanız kesinlikle tavsiyemdir ;) Yalnız tadına vara vara okuyun, yoksa benim gibi bir dahaki kitap ne zaman diye karalar bağlar dolaşırsınız T.T

Kitaplarımız hakkındaki yorumlarıma da goodreads profilimden ulaşabilisiniz:


*Angels' Dance by #NaliniSingh | Guild Hunter Series - 5/5 
*Angels' Judgment by Nalini Singh | Guild Hunter Series -5/5 
*Angels' Pawn by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 4/5 
*Meleklerin Kanı (Angels' Blood) by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 4/5 
*Başmeleğin Öpücüğü (Archangel's Kiss) by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 3.5/5 
*Archangel's Consort by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 4/5 
*Angel's Wolf by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 3/5 
*Archangel's Blade by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 4/5 
*Archangel's Storm by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 4/5 
*Archangel's Legion by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 5/5 
*Archangel's Shadows by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 4/5 
*Archangel's Enigma by Nalini Singh | Guild Hunter Series - 5/5

*****


Küçük Prens by Antoine de Saint-Exupéry | Can Yayınları

Okumayanınız pek yoktur ama eğer içinizde benim gibi geç tanışan varsa da kesinlikle tavsiye ederim ;) Üstelik neredeyse her yayınevi çevirdiğinden dolayı ulaşmak da oldukça kolay ^^ Yine de ben ilk gördüğümden beri hep bu yayınevinden okumak istemiştim, hele de çevirmenleri görünce... *.* 

Kitabımız kısacık ve bir çocuk kitabı olsa da kesinlikle her yaştan insanın okuması gerektiğine inanıyorum. Çünkü başlarken bir çocuk romanı olarak başlasanız da bazen alttan alta bazen de göstere göstere verdiği o güzel mesajlarla sizi adeta büyülüyor <3 Muhteşem!

Gerçi okurken başta içine çekilmekte biraz sorun yaşadım ama sorunu hızlıca atlattıktan sonra hayran kaldım ve bir solukta bitirdim :) Dediğim gibi hem kısacık olduğundan hem de klasikler arasında olduğundan yorumunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. En iyisi siz alın ve mutlaka okuyun ;)

Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu

*****


Percy Jackson ve Yunan Tanrıları by Rick Riordan | Doğan Egmont

Ezelden beridir Yunan Mitolojisi'ne takığımdır ve gerek net araştırmaları gerekse de elimdeki kitaplardan bakmış olsam da hiçbir zaman bilgiler bana yeterli gelmemişti :( Neyse ki Rick bir kez daha sihrini konuşturarak içimdeki bu açlığı ve bilgi eksikliğini muhteşem bir şekilde giderdi *.*

Kitabımız evrenin oluşumundan başlıyor ve Titanlar'dan tutun da taaa 12 Olimpos Tanrısı'na, hatta ötesine geçiyor ve size mitolojimizin çılgın tanrılarını biricik melezim Yosun Kafa Percy Jackson'ın eğlenceli anlatımıyla aktarıyor <3 Ki bu da kitabı elinizden bırakmadan, tek solukta bitirmenizi sağlıyor ;)  

Eğer Yunan Mitolojisi'ne bayılıyor ve Rick ne yazsa okurum diyorsanız bu kitabımızı da kesinlikle kaçırmamalısınız! Eminim daha önce duymadığınız ve bayılacağınız bir sürü bilgiyi kitabımızda bulacaksınız ^^

Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu

*****


Deadpool Marvel Evreni'ni Öldürüyor by Callen Bunn | JBC Yayıncılık

Yey! *.* Uzun süredir merak ettiğim bir çizgi romandı ve Star Wars filmine gitmişken D&R gezintim sırasında görünce direk kaptım! :D Sinemayı ben ısmarlayınca kuzenimin hediye oldu ^^ Gerçi bana hediye etti ama benden önce sinemayı beklerken o okudu -_- Ben de filmin ertesi günü hemen başladım ve bir solukta okuyup bitirdim :) 

Kısa bir çizgi roman olduğundan hemen başlıyor ve tadını damağınızda bırakıp hemencecik bitiyor ne yazık ki :( Sanırım diğer Deadpool Öldürüyor  serilerine bu nedenle bir bakacağım, çünkü bunu da okurken hem tadı damağımda kaldı hem de oldukça keyif aldım. Ki zaten söz konusu Deadpool  'sa keyif almamak imkansız ;)

Ayrıca, meraklılarına tavsiye ederim: 5/5

Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu

*****


Büyük Yazarların Gizli Hayatları by Robert Schnakenberg | Domingo Yayınevi

Kitabımız aslında yazarlar, sanatçılar ve yönetmenlerden oluşan bir serinin parçası. Ve ilk kimde gördüm ya da duydum bilmiyorum ama o zamandan beri almak için yanıp tutuştum resmen. Ama bir türlü kısmet olamadı :( İyi ki de olmamış, çünkü bu yılki Tüyap fuarındaki indirim sayesinde birini almayı düşünürken üçünü birden oldukça uygun bir fiyata alabildim *.* Teşekkürler Domingo Yayınevi! <3

Kitabımız, birkaç sayfalık yazılarla bilinen ve tanınmış yazarlar hakkında önce hayat hikayesini sizlerler paylaşıyor. Daha sonrasında da o yazarımız hakkında daha önce duymadığınız ya da muhtemelen pek hocalarınızın bahsetmediği ilginç bilgileri sizlerle paylaşıyor :) Ki bu şekilde olması daha önce okumadığım ya da duymadığım bir yazarı tanımamı sağladı. Bildiklerimi ise... ehh, baya gülüp şaşırdığımı söyleyebilirim o konuda ;)

Eğer siz de bu tip eğlenceli bilgileri seviyor ve favori yazarlarınızın pek bilinmeyen sırlarını öğrenmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim ^^ Ve fuarlara gitme şansınız varsa da Domingo standına uğrayıp indirim şansınızı deneyin, çünkü yazarlardan sonra diğerlerini okumak için büyük bir sabırsızlığa giriyor insan! :D


Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu


Ön Okumamız için:


Ön okumamızı göremiyorsanız, buraya tıklayarak da okuyabilirsiniz...

*****

Bir de, şu sıralar çok fazla yeni diziye başladım ya da animelere baktım ama okul, sınavlar derken yorumlanmasını ne yazık ki yapamadım :( Belki bu toplu kitap postumdan sonra onlar için de bir toplu yorum girerim. Ya da vakit buldukça ayrı ayrı yorumlarım... Sanırım duruma göre bakacağız, o nedenle takipte kalmaya devam edin ;)

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın, keyifli haftasonları... :*

Yorum Gönder