OHHHH BEEEE!!! SONUNDA BENİM DE BİR BLOGUM VAR…



Öncelikle herkese merhaba. Ben de sonunda bir furyadır giden blog dünyasına katıldım.
Yıllardır kitap oku, blog oku, film izle, bazen anime&manga izle derken sanırım artık içimde biriken bir şeyler olmuşku ben de kendi fikirlerimi paylaşmaya karar verdim. Her ne kadar çok blog okusam da bu konuda o kadar tecrübesizim ki… Bu yüzden olur da sürçü lisan edersem affola :) 
Şimdi diyeceksiniz açtın ama bu blogda ne olacak, neyin nesi kimin fesi diye, ne anlatıyor arkadaş alooo!.... Ben de o zaman hemen açıklayayım. Blog da elimden geldiğince size okuduğum kitaplar hakkında yorumlarımı, izlediğim filmler hakkında görüşlerimi, belki ara ara da izlediğim ya da sıkı takip ettiğini bildiğim kişilerden anime tavsiyeleri yapacağım. Aaaa dizileri de unutmamak lazım. Bunun dışında bir şeyler olur mu? Neden olmasın ki.  Olur da aklıma yeni şeyler, çılgınlıklar gelir ben de kaparım gözümü yazarım yazımı :)
Gene çok fazla konuştum. Gidip başka yazılar için hazırlık yapayım. Tabi kitaplara devam arada da…
….Adios….

Yorum Gönder