MİMLENMİŞİM: volume 7

Herkese tekrardan merhabalar :)

"Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı" mimini bitirdiğimize göre şimdi de sıra geldi sevgili Yorum Durağım'ın beni mimlediği "Tek Renk Tag" mimine :D

Açıkçası resnk konusunda neler yaşadığımı bir ben bilirim. Şöyle seçme işleri kararsızlığım nedeniyle hep başıma bela olmuştur ama keyif almadım da diyemem. Uzun süredir sessiz kalınca böyle keyifli şeylerle dönüş yapmak insana ayrı bir zevk veriyor açıkçası ;) 

Bu arada etkinliğimiz açıklamak gerekirse... bir renk seçiyorsunuz ve kitaplığınızda o renge sahip 10 kitabı alıp bir kule yapıyorsunuz. Daha sonra ise aşağıda yer alacak 8 tane soruyu cevaplıyorsunuz. Bu kadar! :)

Öyleyse daha fazla beklemeden bakalım hangi renkte kitapları sıralamışım:


Bu etkinlik için Mavi rengini seçtim :) Kitaplarımız ise:

Aganta Burina Burinata by Halikarnas Balıkçası
Neptün'ün Oğlu by Rick Riordan #2
 Duman ve Kemiğin Kızı by Laini Taylor #1
Under The Never Sky by Veronica Rossi #1
Yolun Sonundaki Okyanus by Neil Gaiman
Aşk ve Kaotik Özgürlük by Eyüp Erdoğan
Anlaşma by Fatih Murat Arsal
İhtiras Tutsağı by Kresley Cole #4
Yıkılan Krallıklar by Morgan Rhodes #1
Aynı Yıldızın Altında by John Green

Şimdi de sorularımıza başlayalım hazırsanız ;)

1) Bu renkte aldığınız en son kitap? 
 
İhtiras Tutsağı by Kresley Cole #4

2) Kapağında yüz resmi bulunan kitap?
 
Anlaşma by Fatih Murat Arsal

3) Ana karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? 
 
 Neptün'ün Oğlu by Rick Riordan #2 Yosun Kafa! <3

4) Filmi çıkmış veya çıkacak bir kitap?
 
Aynı Yıldızın Altında by John Green. 

Açıkçası aldım ama hem okumaya hem de izlemeye korkuyorum. Sanırım bol bol ağlamaya ihtiyacım olduğunda ilk okuyacağım kitap olacak :)

5) Bu rengin bulunduğu favori kapağınız? 
 
 Bu çoook zor ama ya T.T Sanırım Neptün'ün Oğlu by Rick Riordan #2 Percy'nin yeri benim için her daim ayrı olmuştur ^.^

6) Beklentinizi karşılayamamış bir kitap?
 
 Daha tamamı okunmadığı için pas geçmek istiyorum bu soruyu ve geçtim bile :D

7) Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?
 
Aşk ve Kaotik Özgürlük by Eyüp Erdoğan

8) Konusunu çok orijinal bulduğunuz bir kitap?
 
 Yine tamamını okumadığımdan dolayı bu soruyu da geçmek durumundayım ve geçtim de :D

*****

 Ve son mimi de bitirdim böylelikle :) Şimdi sıra geldi kimi mimleyeceğime... 

1- Optik'in Kitap Blogu : seni daha önce hiç mimlememiştim sanırım ama senden çok mim yemiştim. Şimdi sıra senin :)

2- Kitap İklimi : baktım ama böyle bir etkinlik göremedim blogta canım, umarım mimlenmemişsindir :)

3- İlle Kitap : Canım, senin bloga da baktım ama gördüğüm kadarıyla mimlenmemişsin. Ben de bu yorucu ve eğlenceli mime seni etikeyleyeyim dedim ;)

*****

Ben yaparken hem eğlendim hem de yoruldum. Umarım siz de keyif alırsınız :) Mimlediklerim dışında da yapmak isteyen olursa beni de haberdar etmeyi unutmayın...

Bir dahaki buluşmamıza kadar hem kendinize hem de kitaplarınıza iyi bakmayı unutmayın ;)

Yorum Gönder