KONUŞ BENİMLE (SPEAK) by LAURIE HALSE ANDERSON | TANITIM ve ÖN OKUMA

Herkese merhabalar :)

Bugün sizlerle Go Kitap!  'tan çıkacak ve başrolünde Kristen Stewart'ın oynadığı aynı adlı 2004 yapımı filmin kitabını tanıtacağım. Şunu eklemem gerekir ki, film gerçekten de acı ve hassas bir konuyu oldukça iyi işlemişti -hem de o başrolün oyunculuğuna rağmen. Bu nedenle hala bile aklımdan çıkmaz :( 

Sizlerle kitabımızın önce konusunu, daha sonrasında yazarımızın tanıtımını ve son olarak da kitabımızın ön okumasını paylaşacağım ;)

Hazırsanız başlayalım:

https://www.goodreads.com/book/show/439288.Speak
Konuş Benimle by Laurie Halse Anderson
Tür: Genç-Yetişkin Gerçekçi Kurgu
Çevirmen: Duygu Yücel
Yayınevi: Go Kitap!
Yayın Tarihi: Kasım 2015
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu 

Konusu:

Konuşmak gittikçe zorlaşıyordu. Boğazım sürekli acıyor, dudaklarım kuruyordu. Geceleri uyurken çenemi o kadar sıkıyordum ki sabahları başım ağrıyordu… Ne zaman annemle, babamla ya da öğretmenlerden biriyle konuşmaya çalışsam ya kekeliyor ya da donup kalıyordum. Sorunum neydi benim?

Melinda Sordino’nun bir sırrı var. Ama sırrını paylaşabileceği kimsesi yok. Bütün arkadaşları, hatta tanımadığı insanlar bile ondan nefret ediyor. Ve günden güne içine kapanan Melinda, çareyi susmakta buluyor. Yalnızlaştıkça susuyor, sustukça yalnızlaşıyor. Ta ki O ŞEY’den kaçıp saklanamayacağını, O GECE’yi unutamayacağını anlayana dek…

Yazar Tanıtım:
New York Times çoksatarı Laurie Halse Anderson'ın ilk romanı Konuş Benimle  yayınlandığı günden bu yana pek çok ödüle layık görülüp on altı dile çevrildi.

Zorlu konuları mizah ve hassasiyet ile ele almasıyla tanınan Anderson, eşi ve dört çocuğuyla birlikte New York'ta yaşıyor.


*****

Şimdi de sıra geldi kitabımızın ön okumasına... Herkese keyifli okumalar :)


Ön okumamızı görmekte sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak da okuyabilirsiniz...

*****

Kitabımızın konusu oldukça hassas ve acı bir olay, beni de oldukça etkilemişti. Ama verdiği mesajlarla oldukça başarılı da bulmuştum filmde. Şimdi de kitabını okumak zor olacak ama umarım kitabında da o başarıyı ve daha fazlasını bulabilirim.

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın...

Yorum Gönder