GİTTİM GÖRDÜM: 2014 TÜYAP KİTAP FUARI

Herkese merhabalar :)

Biraz geç bir yazı oldu ama bu sene de yazmazsam olmazdı bence. O nedenle geç meç dinlemedim ve sizin için 1 yıl aradan sonra bir Tüyap yazısı yazdım ^^ Ben bu sene pek denk gelemesem de umarım sizin için oldukça keyifli geçmiştir Tüyap :) Tamam, daha fazla sizleri bekletmeden başlıyorum...

Yoğun bir vize dönemi sonrası tam da sınavlarımın bittiği ertesi sabah Pazar günü gittim Tüyap'a. Kapanmadan bir yetişme fırsatım oldu şükür. Çünkü vize dönemi zaten sıkıntılı bir dönemken bir de gitmekten keyif aldığım fuar zamanına denk gelince halimi siz tahmin edin! Öyle bir dönemdi ki haftasonları bile sınavlarım oluyordu ve resmen gece-gündüz okuldaydık -_-

Tüyap'ın olduğu şehirdeyken gidememek... hele hele sevdiğin yazarların ya da arkadaşlarının orada olduğunu bilmek :( Neyse, bu acı verici konuyu unutmak istediğimden o güne geçme istiyorum ;) Ve sonrasında da sizlerle kendi kulemi paylaşacağım. Bir de farkettim ki ben ne geçen seneki fuarı ne de bu seneki CNR eğlencemi yazabilmişim :( Onları yazamayacağımdan yazının sonunda sizlerle o zaman aldıklarımı paylaşacağım :)

Hepinize şimdiden keyifli okumalar ve aralarında okuduklarınız varsa lütfen fikrinizi belirtmekten çekinmeyin :) Hazırsanız başlıyorum:

Pazar günü sabahın köründe sevgili Bubu (Buket) ile Kadıköy İskelesi'nde buluşarak karşıya geçtik. Biliyorsunuz o gün aynı zamanda Vodafone sponsorluğunda bir koşu vardı ve köprü kapalıydı ne yazık ki :( Ki biz daha önce baktığımızda metrobüs Söğütlüçeşme'den direk karşıya geçecek dediği için acaba binsek mi diye düşündüğümüz sırada gelen haberle deniz yolunu tercih ettik. Ve iyi ki de tercih etmişiz çünkü o kadar rahat bir şekilde vardık ki... Zaten bir hafta boyunca dinlenme yüzü görmemişim ve son sınavımdan da 20.00'da çıkmışken vapurun rahatlığı ve sonrasında Tüyap'ın ücretsiz servisiyle keyfimize diyecek yoktu. Üstelik 1 saaten de oldukça kısa zamanda vardık O.O

Sabahım güzel başladı ama bir haftalık yorgunluk+stres derken hepsi beni buldu ve tam olarak istediğim gibi bir gün geçiremedim. Ama olsun, yine de güzeldi :) Bir sürü kişiyle tanıştım ve daha önce yüzyüze gelemediğim ama facebooktan tanıştığım arkadaşlarımla yüzyüze görüşme fırsatı buldum. Ki fuarların benim için bir diğer en sevilesi yanı da budur. İlki hepimiz için tartışmasız kitaplar, kitaplar, kitaplar... Ama diğer yandan bir de kendin gibi insanlarla aynı havayı solumana, böylesi süprizler yapıp tanışmana ya da görüşmene vesile olmasına ayrı bayılıyorum *.*

Durun bir dakika! Yine uçtum ben O.O Nerede kalmıştım? Evet... Tüyap servisine sevgili Bubu ile bindiğimizde bizi çok hoş bir süpriz bekliyordu :) Daha öncesinde CNR'da gördüğüm ama o zaman ne yazık ki çok da konuşma fırsatı bulamadığım Tijen abla da oradaydı. Yol boyunca birbirimize eşlik ettik ve konuştuk. Oldukça iyi bir yolculuktu ama ne yazık ki işleri sebebiyle kendisinden fuar alanına gelince ayrılmamız gerekti. Umuyorum ki daha sonra, daha bol bir zamanda oturup konuşma fırsatı yakalarım ;)

Fuar alanı... İlk girdiğimiz zaman bile üzerimden yorgunluk akıyordu ve resmen kendimde değildim ama oldukça da heyecanlıydım. Zaten o gazla hemen Pegasus standına, Küçük Kız'mın yanına koştum :) Bir süredir görüşemiyorduk ve hasret giderdik ama ne yazık kısa sürdü, çünkü çok meşguldü :( Bir de girerken unutmayacağım bir şey de hiç şüphesiz Hülya'nın o sarılışı olacak O.O Kendisi Sui Generis blogunun sahibesi aynı zamanda ;) Aslında ben de tanıdım ama tam emin olamamıştım. Zaten çok da düşünmeme fırsat kalmadan sarıldık ve ilk defa yüzyüze gelmemizin sevincini yaşadık :D Ne yazık ki o da çok kalamadı çünkü kendi standına gitmedi gerekti :( Ve son olarak Pegasus standın da çalışan Eren'i (Saklama Kabı blogunun sahibi) gördüm. Ki onunla da işi bitene kadar çok görüşemedik ama yine de kısa da olsa bir hasret giderdik. Zaten o gün en çok zaman geçirdiğim iki stanttan biriydi Pegasus standı :)

Pegasus standından ayrıldıktan sonra ilk iş imzalarının bitmediğini umarak sevgili yazarlarım Nehir Erdem ve Işıl Parlakyıldız'ın yanına koşmak oldu. Ki şansıma sırada bekleyen de yokken hemen kitaplarımı aldım ve imzalattırdım ^.^ Her iki yazarıma da güzel sözleri için çok teşekkür ederim *.* Kitapları okumak için sabırsızlanıyorum! ;) Daha sonrasında da sevgili yazarım ve ablam Meral Kır'ın imzasına kadar listemdeki kitapların bir kısmını almakla geçirdim vaktimi. Bir kısmı diyorum çünkü yorgunluğuma daha fazla dayanamayan beynim isyan bayraklaklarını çekti ve ben de o kısımda zaten alışverişi kesmek durumunda kaldım :(

Birçok kişiyi gördüğümden ve tanıştığımdan bahsetmiştim. İmza vakti yaklaştığında Müptela Yayınları standına giderken Onur ablayı gördüm. Kendisi aynı zamanda The Reading Lady blogunun sahibesidir :) Uzun süredir görüşmüyorduk, muhabbet etme fırsatı bulduğumda konuştuk. Onu tekrar görmek güzel oldu. Bu arada Hülya'yı da tekrar gördüm. İkisi birlikte aynı stanttalardı :) Daha sonra ise Meral Kır ablamın imza alanına geldiğimde kapanışa kadar neredeyse orada vakit geçirdim. Ki aslında ben bu kadar uzun sürmez diyordum. Çünkü daha öncesinde, fuarın açıldığı hafta Pazar günü de bir imzası olmuştu ablamın ve oldukça kalabalıktı o gün de. Bu seferki de kapanışa kadar sürdü ve neyse ki arada kendime yer bularak hem afişimi hem de kitabımı imzalatabildim. Güzel notun ve her şey için teşekkürler ablam :* Sonradan farkettim ki ne mıknatıslarımı ne de kurabiyemi alabilmişim. Çünkü sona kalmıştım ve bana da bir şey kalmamış -_-**


Bu arada stanttayken de üç tatlı kişiyle karşılaştım. Biri facebook'tan tanıdığım ama daha önce yüzyüze görüşme fırsatım olmadığı Duygu, diğerleri de sosyal medya da takipleştiğimiz ama tanışmadığımız Filiz (Pilli Kütüphane  blogunun sahibesi) ve Ezgi (Athena'nın Güncesi  blogunun sahibesi) oldu. Kızlar tanıştığımıza bir kez daha memnun olduğumu eklemek isterim ;) Tüm yorgunluğuma ve durumuma rağmen kesinlikle keyifli bir gündü. Umarım bir dahaki Tüyap zamanı tüm haftam boş olur da rahat rahat gezebilirim *.* Ve umarım CNR zamanı tüm yayınevleri olur da orada da görüşebiliriz :)

Son olarak, Küçük Kız'ma Cumartesi günü Postiga Yayınları'ndaki o muhtemeşem imza gününden bana aldığı imzalar için çoook teşekkür ederim. Baskıların tükendiği o izdihamda bana kitapları almakla kalmadın bir de imzalattın! Seni gerçekten çok seviyorum Küçük Kız! *.* Sevgili yazarım Nursel Calap'a kitabı ve o özel notu, benim için orda olmasam bile kitaplarını imzalayan sevgili Nursel'in Kızları'na da ayrıca teşekkür ederim ^^


Bu sene fuardan aldıklarıma geçmeden önce, eğer bahsetmeyi unuttuklarım varsa şimdiden özür dilerim. O gün cidden kendim de değildim. Ve her zaman olduğu gibi yazarken bile bir şeyleri unutabiliyorum. Lütfen kusuruma bakmayın ^^ 

Bir dahaki yazımızda görüşmek üzere, kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın... Bu arada en alta geçen seneki Tüyap ganimetlerimi ve CNR kulemi de ekledim. Onlara da göz atmayı unutmayın! ;)

2014 İstanbul Tüyap Kitap Fuarı


İlk Aşk by John Grey
İskoçyalı'nın Kollarında by Karen Marie Moning #3
Yenilmez Savaşçı by Karen Marie Moning #2
On Küçük Nefes by K. A. Tucker
Günahlar ve İğneler by Karina Halle
Gündüz Sefası by Sarah Jio
Yabancı by Melissa Landers
Hissiz by Lemariz Müjde Albayrak #imzalı
İntikamın Sırrı by Öykü Odabaş Kanneci #imzalı
Beni Yarına Bırakma by Burçin Çelik #imzalı
Aksiseda by Başak Kızıltan #imzalı
İki Kere İkimsin by Nursel Calap #imzalı
Siyah Buz by Becca Fitzpatrick
Labirent: Son İsyan by James Dashner #3
Labirent: Alev Deneyleri by Jasmes Dashner #2
Sonsuz Gökyüzünün Altında by Veronica Rossi
Demir Kraliçe by Julie Kagawa #3
Aşkı Seçtim by Meral Kır #2 - #imzalı
Çiçek Kızlar by Nehir Erdem #6 - #imzalı
Ali'm by Işıl Parlakyıldız #2 - #imzalı
Duygu by Işıl Parlakyıldız #1 - #imzalı

*****

2013 İstanbul Tüyap Kitap Fuarı


Sherlock Holmes El Kitabı by Ransom Riggs
Tengezer by Faith Hunter
İlk Öpücüğün Büyüsü by Jennifer Probst #1
Hırsızlar Sosyetesi by Ally Carter
Yolun Sonundaki Okyanus by Neil Gaiman
Mezarlık Kitabı by Neil Gaiman
Araf by Jamie McGuire #1
Ayaklı Bela by Jamie McGuire #2
Ejderin Tutkusu by G.A. Aiken #3
Kolay by Tamara Webber
Sherlock Gibi Düşünmek by Daniel Smith
Doğum Lekesi by Caragh M. O'Brien #1
Asil Kan by Caraigh M. O'Brien #2
Karanlığın Kızı by Kelly Keaton #1
Bana Dokunma by Tahereh Mafi #1
Pür by Julianna Baggott #1
Melek by L.A. Weathrly #1
Mefisto by Trinity Faegen #1
Zehir Ustası by Maria V. Snyder #1
Yüzbin Krallık by N.K. Jemisen #1

CNR Expo Kitap Fuarı


Kara Kış Beyaz Düş by Fatma Erdek #imzalı
Melekler Zamanı by Fatma Erdek #imzalı
Travma Sonrası Aşk Çarpması by Anne Eliot 
Ella ve Micha'nın Geleceği by Jessica Sorensen
Ella ve Micha'nın Sırrı by Jessica Sorensen #1
Senden Önce Ben by Jojo Moyes #1
Sevgilimden Son Mektup by Jojo Moyes #1
Aynı Yıldızın Altında by John Green
Kağıttan Kentler by John Green
Alaska'nın Peşinde by John Green
Şehvetin Kölesi by Kresley Cole #3
Truva Tanrıçası by P.C. Cast #6
Efsane Tanrıçası by P.C. Cast #7
Demir Kral by Julie Kagawa #1
Sen Gittiğinde by Gayle Forman #2

Yorum Gönder