KONUŞAN KİTAPLAR ile BLOG TURLARI | HER SON BİR BAŞLANGIÇTIR by DUYGU ÖZLEM YÜCEL


Herkese merhabalar :) 

16. blog turumuza hoşgeldiniz! Bu blog turumuz bizim için birçok yönden bir yenilik oldu :) Mesela benim için, blogum ilk defa bir Türk yazar yorumu görecek diyebilirim ;) Şu an yeni haberlerle geldim ama bazıları şu an süpriz ne yazık ki :( Yine de yakın zamanda öğreneceğizden şüphe olmasın :D

Öyleyse hem süprizlerimize ve turumuza hem de çekilişimize bakalım:


Öncelik olarak yeni logomuzdan başlayalım :) Eskisi de güzeldi ve bir de oğlanımızın eklenmesi ile büyümüştü ama tam olarak bizi yansıtmıyordu sanırım. Yine logomuz ise tam olarak bizi yansıtıyor. Bir ağaç gibi aile olduğumuz ve... ;) Benim oldukça hoşuma giden yeni logomuzun bir de hoş bir ayrıntısı var: "Konu Kitap" Sizce de hoş değil mi? :)


Yazarımıza bu şeker fotoğraflar için çoook teşekkürler, muck :D Kendisini gerçekten sevdim :) Çok şeker, tatlı ve beklenilenden daha sıcak-samimi biri kesinlikle. Hem kitapları da güzel *.* E daha ne olsun ama değil mi? ;) Ve kendisi "Bloggerlar bana, ben bloggerlara aşık olduk karşılıklı...:)" demiş sayfasında. Ah, daha ben demeden beni okumuş kesinlikle :D 

Turdan sonra diğer iki kitabını da okumayı düşünüyorum. Özellikle Küçük Kız'dan beklemediğim bir baskı görüyorum "Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi" için. Ne diyeyim, tez zamanda kısmet ola inşallah :)

Ve son olarak, bizi bu turda yalnız bırakmamanız ve ne yaptığımızı öğrenmeniz için sizlerle tur takvimimizi paylaşıyorum. Bir de takvimimizin altında kitabımız "Her Son Bir Başlangıçtır" için rafflecopter olacak tur kapsamında. Katılmayı ve bu güzel kitap için şansınızı denemeyi aman ha unutmayın ;)


Turumuz başladı. Benimle 28-29 Eylül'de buluşmayı unutmayın ;) Tüm ekibimiz ve sevgili yazarımız olarak sevgilerimizle... :)

Yorum Gönder