TANITIMLAR VE ÖN OKUMALAR: Volume 5


Herkese merhabalar :)

Uzun bir süredir yorum yazmıyorum ama bolca kitap okuyorum. Aradan zaman geçince insan yazmakta bir zorluk çekiyor. Umuyorum ki onu atlattığımda okuduklarıma yorumlarım gelecek :)

Ama bugün konumuz bu değil elbet ;) Bugün sizlerle yeni kitaplarımı tanıtarak paylaşacağım. Hepsi bir fotoğrafta değil, çünkü parça parça aldım onları :D Ve muhtemelen uzun bir post olacak :) Şimdiden sabrınız için teşekkürler ;)

Öyleyse hade bakalım, kitaplarımıza bakalım!:


Herkesi sonu sebebiyle korkuttuğu bir kitap oldu. Ve gerçekten de oldukça korkunçtu. Nasıl bekleyeceğiz ki! O.O


Tanıtım:

Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemonın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniksten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!



Ön okumamızı göremiyorsanız buraya tıklayınız... :)

Doğan Kitap'tan yeni çıkan kitabımız konusuyla oldukça ilgi çekici. İlk elime aldığımda aşk romanı sansam da konusu maceraya kayıyor gibi. Bakalım, okuduktan sonra kararım hangi tür olacak ;)

Tanıtım:

Aşkla ölüm arasında tutku vardır

Libbynin muhteşem bir evi, ona deli gibi âşık bir kocası vardır. Mükemmel bir evliliği olduğunu düşünen Libby, zamanla kocası Jackin sevgisinden kuşkulanmaya başlar. Jack, ilk eşi Evein ölümünü bir türlü atlatamamıştır ve aslında hâlâ ona âşıktır.

İlişkileri kaderin bir cilvesiyle sarsıldığında Libby, alelacele evlendiği adam ile kusursuz bir eş gibi görünen Eve hakkında bulabileceği her şeyi öğrenmeye karar verir. Fakat bunu yaparken geçmişin korkunç sırlarıyla da yüzleşir. Öğrendiklerinden ve bunların verebileceği zarardan korkmaya başlayan Libby, kendi sonunun da Jackin sevdiği ilk kadın gibi olmasından endişe eder. Ama artık geri dönüş yoktur...

"Kocanızın kalbinin hâlâ sizden önceki kadına ait olduğunu öğrenseydiniz ne hissederdiniz?" sorusunu okuruna gerilimli bir kurguyla sunan Dorothy Koomson, sosyal çatışma, aldatılma ve evliliğin doğası üzerine gizemli ve dokunaklı bir öykü anlatıyor...


Bu fotoğraf nedense ayrı bir şekilde hoşuma gitti ^^

Kitabımızın ilkini okumadım ama o kadar övgüden ve muhteşem videosundan sonra gidip birinciyi alacağım ;) Ve ilk başta kapak pek hoşuma gitmese de baktıkça bir derinlik bir sevdirme durumu oluyor :D


Tanıtım:

Tik tak tik tak
Savaş.
Başlamak.
Üzere.

Juliette, sonunda Omega Noktasına ulaştı. Onu seven ve özel yetenekleri olan insanların yasadığı, yeraltı direnişinin merkezine.

Yeniden Kuruluştan ve silah olarak kullanılmanın verdiği acıdan kaçmayı başarmıştı. Artık Adamı sevmekte özgürdü. Ama ölümcül dokunuştan asla kurtulamayacaktı; düşündüğünden de çok onu isteyen Warnerdan da.

Bana Dokunma ile başlayan nefes kesici serinin bu bölümünde, Juliette yaşamını değiştirecek kararı vermek zorunda. Asıl istediği ile olması gereken arasında bir seçim yapmalı ve sonucun tüm yaşamını değiştireceğini unutmamalı.

Kalbi ve Adamın yaşamı arasında korkunç bir seçim Juliette'i bekliyor.


Daha ilk kitabı okumadım ama görünce hemen aldım ikincisini. Sonuçta Sherlock'M söz konusu, almazsam olmazdı :D

İlk kitap tanıtımı ve ön okuması için tıktık*

Tanıtım:

Dünyaca ünlü hayali dedektifin heyecan dolu yeni macerası, bu kez babası esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolan Mary Morstanın açıklanması güç öyküsünü çözmesi için Sherlock Holmesdan yardım istemesiyle başlar. Akıllara durgunluk veren olay örgüsünün derinlerine indikçe hırsın ve entrikanın yol açtığı bir cinayetle karşı karşıya kalan Sherlock Holmes ve yardımcısı Doktor Watson, kendilerini büyük bir hazinenin etrafında düğümlenen gizemli bir olayın içinde bulurlar...

En ufak detayı bile gözden kaçırmadan sonuca ulaşmaya çalışan Holmes, kıvrak zekâsıyla okurlarını bir kez daha şaşırtarakyeni bir başarıya adını yazıyor.

Her biri ayrı bir maceradan oluşan 4 kitaplık serinin "ikinci" romanı Dörtlerin İmzası, Sherlock Holmes hayranlarını merakın hiç eksik olmadığı yeni bir heyecana davet ediyor.


Sevgili Ebru sayesinde aldığım ve bir günde bitirdiğim bir kitap. Oldukça güzeldi ve bitirir bitirmez de Küçük Kız'ımıza verdim :) Size de tavsiye ederim ;) Umarım kısa zamanda ikinciye de kavuşurum :)

Tanıtım:

Bazen yaptığın yanlıştan dönmek istemezsin.
Elle...
Yanlış erkek mıknatısı Elle...
O güne kadar hep yanlış yataklarda uyanmıştı.

Yine bir sabah gözlerini açtığında Evet, dedi. Bir Elle klasiği. Kötü çocuk ve yanlış yatak.

Fakat bu sefer, kapıldığı kötü çocukta farklı olan bir şey vardı. Yine de Elle bu farklılığın ne olduğunu keşfedemiyordu tam olarak. Bir kez daha kötü bir tercih yaptığını düşünüp yoluna devam etse her şey daha kolay olacaktı kesinlikle! Ancak bu sefer yapamıyordu.


Yoksa bir tur mu gözüküyor oralardan?? O.o Bu güzel kitap hepimizin dikkatini çekti ve elime geçti, okumaya başlıyorum yakında ;)

Tanıtım:

Hayatınızda hiç, seçtiğiniz bir zaman dilimine seyahat edebilmeyi düşlediğiniz oldu mu? Ya da Antik Romada, büyük yangın sırasında 17. yüzyıl Londrasında veya şu meşhur vahşi batıda bir haftalık bir gezinti yapabilseydiniz neler yapardınız, hiç düşündünüz mü?

Bunlar size ilgi çekici geldiyse, Zamanda Seyahat şirketinin size sunduğu büyülü gezilere hoş geldiniz...

Geoffrey Stamp, 21. yüzyılda yaşayan sıradan biriydi. Ta ki kendisi, bulunduğu dönem için bir Zaman Temsilcisi olarak seçilene kadar... Bir anda yaşamı, geri dönüşsüz bir şekilde değiştiği gibi, bin yıl sonraki torunlarının yaşamı da onun kararlarına ve cesaretine bağlanmıştı...

Zamanda yolculuk, uzaylı istilası, zamanda gezen turistler, zaman korsanları, ihanet, despotluk ve tabii aşk… Bilim kurgu türünün, son dönemde yazılan en özgün ve en zengin kurgularından biri... Soluksuz okuyacağınız bir macera sizleri bekliyor...

Kim bilir, belki de dinozorları yok eden göktaşından kaçma heyecanı sizi bekliyordur...


İkisi de kardeşim için ama benim de gözüm var ve okuyacağım :D Birinciyi tesadüf almıştım. Hemen bitirince ikinciyi istedi ama bir türlü tesadüf olup da alamamıştım. Geöen gün aldım ve sonuç: Bir günde bitirdi ve devam kitabını al bir önce dedi -.-

Tanıtım #1

Antik Mısır tanrıları birer birer uyanıyor! Akıl almaz bir intikam
planını durdurmak, Carter ve Sadie’ye düşüyor.Çok satan Percy Jackson ve Olimposlular serisinin yazarından bir Mısır Mitolojisi efsanesi! Kane Günceleri serisinin ilk kitabı olan Kırmızı Piramit, gerilimi ve mizahı bir araya getiren, bir kahramanlık ve sadakat öyküsü.

Carter Kane, annesini altı yaşındayken kaybettiğinden beri babası, ünlü Mısır Bilimcisi, arkeolog Dr. Julius Kane ile dünyayı dolaşmaktadır ve evi, bir valizden ibarettir. Carter böyle bir hayat sürerken kız kardeşi Sadie Kane Londra’da, anneannesi ve dedesiyle yaşamaktadır. Ayrı geçen altı yıldan sonra iki kardeşin ortak hiçbir noktası kalmamıştır. Ancak artık her şey değişmek üzeredir. Bir Noel gecesi, iki kardeş babaları sayesinde Londra’da yeniden bir araya gelirler. Babaları, her şeyi yoluna koymaya kararlıdır ve onları nedeni belirsiz bir şekilde British Museum’a götürür. Ancak işler beklendiği gibi gitmez ve Julius Kane, kulakları sağır eden, devasa bir patlamayla aniden sırra kadem basar.

Tanıtım #2

 Antik Mısır tanrıları yeryüzüne indiğinden beri Carter Kane ve kızkardeşi Sadie’nin başı beladan kurtulmadı. İki kardeş, soyları gereği büyük güçlere sahip; ancak henüz hazır değillerken bazı hain tanrılar Brooklyn Evi’ne saldırıya geçiyor. Şimdiyse en büyük düşmanları, Kaos’un yılanı Apep yükselişte. Apep’in serbest kalması birkaç gün içerisinde önlenemezse dünyanın sonu gelecek. Başka bir deyişle bu, Kane ailesi için son derece sıradan bir gün.

Carter ve Sadie, Kaos güçleriyle savaşabilmek için Güneş Tanrısı Ra’yı uyandırmalı. Fakat bunu tabii ki bugüne dek hiçbir büyücü başaramadı. Önce bütün dünyada Ra’nın Kitabı’nı aramaları, sonra da –bulurlarsa– kitaptaki büyüleri çözmeleri gerekecek. Ah, Ra’nın nerede olduğunu kimse bilmiyor bu arada, söylemiş miydik?

Antik Mısır tanrılarıyla verilen savaş kıran kırana devam ediyor! Bütün yük, iki kardeşin omzunda. Çok satan Percy Jackson ve Olimposlular serisinin yazarı Rick Riordan, Mısır Mitolojisi üzerine kurguladığı Kane Günceleri serisinin ikinci kitabı Ateş Tahtı ’nda yine unutulmaz karakterler yaratıyor ve soluk soluğa bir macera sunuyor.


 Alır almaz benden önce kardeşim tarafından okunuldu ne yazık ki =( Neyse ki hızlı okuyor da ayrılığımız uzun sürmedi :D

Çizimleriyle mangalardan oldukça farklılar. Bu nedenle başta garipsedim ama alıştıktan ve Percy bu, kapıldıktan sonra su gibi aktı gitti :) Kitabını okusanız da kesinlikle çizgi romanlarına göz atmanızı şiddetle tavsiye ediyorum ;)

 Tanıtım #1

 Kitabı okudunuz, filmi izlediniz. Şimdi sıra, renkli, her sayfası aksiyon dolu olan bu çizgi romanda!

Mitolojik yaratıklar ve Olimposlu tanrılar, Percy Jacksonın hayatını yerle bir ediyorlar. İşin daha da kötüsü, Percy birkaç tanesinin damarına bastı bile. Zeusun şimşeği çalındı ve tek
şüpheli Percy. Şimdi Percy, Annabeth ve Kıvırcıkın, on gün içerisinde Zeusun çalınan şimşeğini bulup savaş meydanına dönmüş olan Olimposa geri götürmesi gerek.

Dünya çapında milyonlarca okura ulaşmış ve artık çağdaş bir efsane haline gelmiş Percy Jackson ve Olimposlular serisinin yaratıcısı Rick Riordan, çizgi roman dünyasının
en güçlü isimleriyle bir araya geliyor.

Tanrılardan bile daha güçlü bir şeyin peşine düşen o unutulmaz karakterin, Percy Jacksonın hikayesini bir kez daha okuyacaksınız.

Tanıtım #2

Efsane seri Percy Jackson ve Olimposlular, serinin ikinci kitabından uyarlanan bu çizgi romanın heyecan dolu ve renkli sayfalarında hayat bulmaya devam ediyor!

Percy artık her şeyin farkında. Olimposlu tanrılar ve mitolojik yaratıklar gün gibi gerçekler. Kendisinin de bir melez olduğu sır olmaktan çıktı. Bu sene her ne kadar geçen seneye göre sakin geçse de, bir yakantop oyunuyla herkesin huzuru kaçıyor. Gizli bir düşman, zalim planını çoktan uygulamaya koydu.

Melez Kampının sihirli sınırı anbean güçsüzleşiyor. Percy ve arkadaşları bir an önce yarı tanrıların yaşadığı sığınaklarını kurtarmalı. Bunun için de Altın Postu bulmak üzere Canavarlar Denizine gitmeye karar veriyorlar. Upuzun geçecek olan yolculukta Percy, çok zor bir mücadeleye başkoyuyor!

Hafızalarınıza kazınan karakter Percynin tuhaf macerasını bir solukta okuyacaksınız.


Neil Gaiman'ın en son çıkan kitabı :) Daha önce sadece çocuklar için yazdığı ve fotoğrafta gözüken "Odd ve Ayaz Devleri"ni okumuştum. Buna tepki ne olacak bakalım ;)

Tanıtım:

Karanlık, korkutucu ve büyülü dünyalara eğlence, mizah ve samimiyetle bambaşka bir tat kazandıran Neil Gaiman, bu kez okurunu, yeryüzü üzerinde söylenegelen tüm öykülerin sahibi örümcek-tanrı Anansinin ve çocuklarının macerasına kulak vermeye çağırıyor.

Her şey Şişko Charlienin, ölen babasının aslında bir tanrı olduğunu öğrenmesiyle başlar. Bu yetmezmiş gibi Şişko Charlie, Örümcek adında gizemli bir kardeşi olduğunu da öğrenir. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır; insanlar için de, tanrılar için de...


Ve bu da... çok sevdiğim bir arkadaşımdan doğum günü hediyemdi :) Çok teşekkür ediyorum ona :*

Serinin yeni çıkan kitabını ne zaman okurum bilinmez ama bu kitabı diğerlerine göre zayıf bulduğum da bir gerçek :)

Tanıtım:

Pea Chamberlainin yardıma ihtiyacı var: Seksi itfaiyeci Griffin DeAngeloyu etkilemek istiyorsa ayakkabılarından kıyafetine, saçından makyajına kadar kendini baştan yaratması gerekiyor. Çaresiz hissettiği bir anda, farkında olmadan çağırdığı Aşk Tanrıçası Venüsten başka kim ona yol gösterici olabilir ki?

Aşk Tanrıçası, sihrini Pea için kullanırken kendi kalbine söz geçirebilecek mi? Hangi erkek bir tanrıça tarafından sevilmeyi istemez? Özellikle de Aşk Tanrıçası tarafından… Ama modern dünyada işler farklı olabilir. Belki Venüsün de aşk konusunda baştan yaratılmaya ihtiyacı vardır.

Pea Chamberlaine yardım için uğraşırken Aşk Tanrıçasının kalbinde de ateş bacayı sarmış olmasın!

Uluslararası çoksatan Gece Evi Serisi yazarı P. C. Cast sihirli ve şehvetli Tanrıça Serisi ile karşımızda; eski mitleri yeniden anlatırken onlara seksi ve modern bir entrika kazandırıyor. Özgün, yakıcı biçimde seksi ve kesinlikle elinizden bırakamayacaksınız.

Bu postları yazmayı ayrı bir seviyorum :)
Yakında bir kitap yorumu ile görüşmek üzere...
Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın :D

Yorum Gönder