LOST by M. LATHAN | KİTAP ve YAZAR TANITIMI, SORU-CEVAP


Herkese hayırlı Ramazanlar :)

Bugün sizlerle önce kitabımızın ve yazarımızın tanıtımını yapacağım, daha sonra yazarımızla yapılan bir röportajı ve en sonda da benim yürütmediğim ama devam eden Amazon ya da Barnes&Noble'dan 45$'lık hediye çeki veren rafflecopter'ı paylaşacağım :)

Keyifli okumalar! :D Ve... bol şanslar ;)

 Lost by M. Lathan
Seri: Hidden #2
Yayın Tarihi: 20 Haziran 2013
Tür: Genç-Yetişkin Doğaüstü

Kitap Tanıtımı:

Üç ay önce, geçmişe dair hafızasının büyük bir kısmını kaybettikten sonra Christine Grant kendisini, aşı ve imkansız arkadaşlarla buldu.

Şimdi, güçleri kontrolden çıkıyordur ve dünyayı kurtaran kadın tarafından terbiye edilmelidir. Ayrıca aynı kadın bir aydan kısa bir sürede Christine’i öldüreceği düşünülmektedir.

Sinsi yetimi cezalandırmak istenmesi sadece bir başlangıçtı. Dünya onun umduğu gibi ondan daha güvenli olmadığını keşfetmeden önce bu sadece bir zaman meselesiydi.

Yazar Tanıtımı:
M. Lathan, kocası ve mini-schnauzer'yla (bir köpek türü) San Antiona'da yaşıyordur. Yazmaktan zevk alıyordur ve Fen Fakültesi Psikolojik ve Danışmanlık alanında yüksek lisans mezunudur. Onun tutkusu iki ilgi alanının bir karışımıdır – yeni dünyalar yaratmak ve çılgın insanlarla bunları stoklamak. İlginç karakterlerin bulunduğu kitapları okumaktan ve etkileyici soruları sorarken pencere önünde yazı yazmaktan keyif alıyordur... İdolü Carrie Bradshaw gibi.


Soru - Cevap:

1.) Son çıkan kitabın hakkında bize bir şeyler anlatabilir misin?

Birinci kitapta, Christine/Leah kendisi hakkında çok şey hem öğreniyor hem de unutuyor. Ikinci kitapta ise, gizemli geçmişi ortaya çıkarken gücünü kontrol etmeyi öğrenmek zorundadır... Her zaman yeni idol, Lydia Shaw’in öldürüleceğini tahmin ediyordur. Ona şans dile. Bu hikayeyi yazmak hem heyecan verici hem de eğlencelidir. Karakterlerin gelişmesini görmeyi seviyorum ve Christine bu kitapta kesinlikle çok fazla gelişiyordur. Umuyorum ki siz bu kitapta çok eğleneceksiniz!

2.) Gerçekten hangi konuda iyi olduğunu düşünüyorsun?

Eksik ama oldukça temiz. Annem bana çocukken hiç kimsenin çocukken ev işi yapmak istemediğini söylerdi. O, “Senin gibi hiç kimse bulaşık yıkamak istemez. Veya senin gibi hiç kimse toz almak istemez,” derdi. Nihayet, bu konuda bir usta oldum. Aynı zamanda hırçın bir Monopoly oynayıcısı oldum. Kurallar pencereden dışarı atıldığı zaman, ben kazanırım. Her zaman.

3.) Gerçekten hangi konuda kötü olduğunu düşünüyorsun?

Bir çok şeyde! Çoğunlukla, her zaman çok kötü bir şarkıcıyım. Her zaman kalbimde bir şarkı olmasına sebep olur. Ve yemin ederim ben sağ ok tuşunun üstündeyim ve kocam şarkı söylemeyi durdurmam için bana yalvarır. Bağıra bağıra söylediğim en sevdiğim şarkım, Florence and the Machine’nın Falling şarkısıdır. O-o-o-o-o bölümü benim favorimdir ve ben her zaman katlederim.

4.) Hiç dövmen var mı? Nerede/ler?

Evet var. Ayak bileğimde dört tane yıldız var.

5.) Hayatın iki yıl öncesi gibi mi?

Hayır. Her şey değişti. Farklı bir yerde yaşıyorum, gerçek bir işim var, evlendim ve koruyucu bir meleğim var. Değişmek çok zor ama ben de iyi ayak uydurdum.

6.) Hayali arkadaşların var mı?

Milyon tane! Bu çocukluğumun bir parçası ve hepsini hatırlıyorum. En sevdiğim ise ismi Ubby olan mor su damlası. Annem her biri ile oynamamı sağladı. Ubby’nin her türünü özledim.

7.) Onlarsız yaşayamam dediğin 4 şey?

Telefon. Laptop. İnternet. Kindle Mobile App. Bir sürü şey var ama ama bunlarsız bir gün bile geçiremem ve inanın bana bu hiç hoş değil.

8.) En sevdiğin televizyon programı?

Sex and the City! Hiç bir soru yok. Her sezonunu severim!

9.) Ne çeşit müzik dinlersin?

Her şeyi. Itunes’um çok karışık müziklerle dolu. Ilk şarkı Florence and the Machine, sonra Jeff Buckley, daha sonra Lil Wayne ve Ke$ha. Eğer bir müzik dinlemek istiyorsan, sevdiğim bir tanesini seçiyorum.

10.) Şu an ne üzerinde çalışıyorsun?

Hidden serisinin üçüncü kitabı Shattered üzerinde çalışıyorum.

Çeviriler Kördüğüm Hayaller ve Yorum Durağım'a aittir.
İzinsiz kullanmayınız.
Keyifli okumalar :)

Yorum Gönder