PLAY by KYLIE SCOTT | STAGE DİVE #2 | ÖN OKUMA ve YORUM + ÇEKİLİŞ


Hepinize turumuzun dördüncü gününden merhaba :)

Bugün sizlerle Stage Dive Serisi'nin ikinci kitabı olan ve Malcolm'ın hikayesini anlatan Play kitabımızı yorumlayacağım. Ama yorumumuza geçmeden önce kitabımızın ve yazarımızın tanıtımı için buraya, ön okuma ve trailerımız için buraya, son olarak da tur kitabımızın yorumu için buraya tıklayabilirsiniz... ;) Şimdi de yorumumuza geçelim, ama öncesinde bir tur takvimimize göz atalım, ardından da yorumumuz ile ön okumamız ve çekilişimiz katılmak için rafflecopterımız gelsin :D


Tur Takvimi

16.10.2014

İkinci Kitap Hakkında Yorum + Çekiliş: Kördüğüm Hayaller

Yabancı Bloglar Ne Demiş? + Çekiliş: Maria Puder Ölmedi

Yorum + Çekiliş: Anime ve Kitap Sever  

Yorum + Çekiliş: Kitap Sayfaları


Hazırsanız ikinci kitabımızın yorumuna başlıyorum:


Ait olduğu serinin ikinci kitabıdır.
Malcolm <3

Mükemmel, mükemmel, mükemmel! Bu kitap için diyebileceğim tek şey bu *.* Tamam, başlarda neler oluyor, nereye gidiyor bu hikaye bu gizem diye temkinli yaklaşmış olabilirim ama kitap ilerledikçe ve özellikle de gizemler ortadan kalktıkça her şey o kadar keyifli ve o kadar güzel bir hal aldı ki tekrar okuyasım bile geldi! :D Malcolm'ı cidden böyle hayal etmezdim demiştim başlarda ama hikayeye dalınca karar verdim ki başka türlü olamazdı :) Hem kızımızı da çok sevdim, ayy valla çok yakıştılar ama gerçek hayatta olsa kesin kumpas kurar Malcolm'cımı kendime alırdım ;) Yayınevi çok bekletmez umarım da bir kez daha da Türkçe okurum kitabı :D

Tamam, derin bir nefes alıyorum ve kitabımızın konusunu anlatmaya başlıyorum:

Kitabımız, kızımız Anne'nın eve girip de ev arkadaşının kendisine yaptığı kazığı öğrenmesiyle başlıyor. Ki burada cidden fena dellenmiştim, çünkü sözde "arkadaşı" olan Skye kızımın eşyalarını toplayıp kaçmış. Üstelik saftirik kızımız onu işsizken idare ettikten sonra! O.O Tamam, durumlar pek iyi değil diye kızı kovacak ya da ona verdiği borç para için ailesine sormasını isteyecekmiş ama... sonuç olarak onun yaptığı gibi bir pislik asla yapmayacakmış. Ama işte dediğim gibi, kızımız saf olduğundan olaylar bu şekilde gelişmiş ve sonuç olarak zaten zar zor geçinen kızımız bu kazıkla zor durumda kalmış :( Neyse ki karşı komşusu Laurren -evet, Ev'in arkadaşı :)- ona ben demiştim demeden kafasını dağıtması için Ev ile Dav'in partisine gitmeye ikna ediyor. Zaten ne oluyorsa bu partiden sonra oluyor ;) Uzun zamandır platonik olduğu Reece'ın de olayın üstüne aramasıyla yaptığı balkon konuşmasının gizemli dinleyicisi oldukça esrarlı, gizemli ve hoş süprizli bir şekilde ortaya çıkıyor: Malcom, grubumuzun biricik bateristi ve adeta bir Viking Tanrı'sı *.* Tabi karşılaşma böyle olsa da gecenin devamı hiç de öyle olmuyor -_- Önce ondan beklemeyeceğimiz bir şekilde kızımızla sert bir kavga ediyor, ardında da tüm komik-sarhoş görünümüyle kızımıza zamk gibi yapışıyor. Yani kızımız için gün hiç de beklediği gibi gitmiyor. Ama asıl beklenmedik olayı ise ertesi gün işten eve geldiğinde yaşıyor. Evde üstsüz ve seksi bir davetsiz ev arakadaşı: yine Malcolm... Dear Lord! Kalp dayamaz buna derken biricik sarışın, baterist, yakışıklı, komik, seksi ve... ve... öhhhööö, sorry, hatlarım karıştı bir an ^^ Nerde kalmıştık? Evet, kızımızın küçüklüğünün hayran olduğu ünlüsü Malcolm demesin mi kızımıza sevgili olalım diye? Sahte mahte ama olsun, hem aynı evde yaşayacaklar hem de herkese bunu gösterecekler. Valla ben olsam atlardım ve kaçırmazdım ;) Ama kızımız tabiki böyle bir şey yapmıyor. En azından başta kabullenmiyor ama daha sonrasında yapılan konuşmalar sonucunda kızımızında aklına yatıyor durum ve çıkmaya başlıyorlar. Sözde "sahte" bir şekilde :) Ya da değil mi? Ortada hem kızımız hem de çoğunlukla Malcolm açısında birçok gizem ve soru işaretleri var. Peki ya bu gizemler neler? Çiftimizi nasıl etkileyecek ve neden Malcolm sahte bir ilişki istedi ya da kızımızı seçti? Peki ya gizemlerin sonuçları ne olacak? Çiftimiz üzerinde bir etkileri yok mu yoksa gerçekler yıkıcı mı? Hepsi ve çok daha fazlası için bu keyifli ve eğlenceli kitabı okumanızı kesinlikle tavsiye ederim ;)

Başlarda Mal'ın sorunları nedeniyle olan davranışları cidden kötüydü. Okurken hep "ya kitap boyunca böyleyse, ben Mal'ı hiç böyle hayal etmedim. Yazarım neden böyle yaptın" diye düşündüm. O kısımlar cidden kötüydü benim için ve okurken sıkıntı yarattı. Ama neyse ki çok uzun sürmedi ve bir süre sonra gerçek Mal'ı gördüm. Zaten bundan sonrası da su gibiydi :) Bir başka nokta da -nedense hep başları sorunlu- başlarda kızımızın ilk anda bile uyuz kaptığım Reece'i Mal gibi muhteşem birine tercih etmesi. Tamam, başlarda güvensiz ve yıllardır kendini olmaması gereken bir biçimde inandırmış ama C'mon ya! Malcolm bu kızım, Malcolm! İnsan Allah'tan korkar ^.- Mal gibi biri dururken dönüp de o Reece denen uyuza bakılmayı bırak bakış atılmaz bile -_- Neyse ki bu durum da çok uzun sürmüyor ve kızımız doğru yolu buluyor :D Son sinir edici nokta ise, bir ara resmen gözümü kör eden ve biricik bateristime saldırmama neden olacak bir yanlış anlaşılma. Ahhh, o kısımlarda yani gerçek ortaya çıkmadan öncesinde öyle kızdım öyle kötü oldum ki hala bile aklıma geldikçe sinir oluyorum. Yazar gerçekten de çok kötü biri demek istiyorum ama kitabımız öyle iyi ki bu yanlış anlaşılma bile bir başka şeylere vesile olduğundan kızamıyorum :) Gerçi sonlara doğru beklenen bir bozuntu durumu olsa da çiftimizin dinamiği bizi yanıltmıyor ve bize rahatsızlık vermeden sorun çözülüyor. Kitabımızın özellikle bu kısmını çok sevdim. Adeta kalpler çıkıyordu kitaptan, ama şöyle muzip olanından :D Bunlar dışında ise öyle kitap boyunca beni çok rahatsız eden bir kısım yok.

Sevdiğim kısımlar ise, ahh, anlat anlat bitmez valla. Başlangıç olarak, kitabı sevme nedenim Malcolm'ın kitabı olması ve içinde bolca Mal içermesi *.* Aşkım ya <3 Başları son derece uyuz etse de ilerledikçe işte bu dediğim bir kitap oldu :) Hele o sahte ilişki diyip diyip de Mal'ın kızımıza adeta gerçek sevgilisi gibi davranması yok mu! Ya da kızımızın Mal'ı kırmayıp onunla çocuklar gibi eğlenmesi, ki bu kısımlar bolca kahkaha attığım yerlerdir. Kahkaha demişken, en bittiğim yer kızımızın kızkardeşi Lizzy'nin Mal'e kızımızın aslında bir zamanlar onun hayranı olduğunu söylediği kısımlar. Bir de tüm uyarılara rağmen acımadan ne rezilliği varsa anlattı. Çok çok güldüm bu kısımlarda ve kesinlikle kızımızın yerinde olmak istemezdim :D Bir de başlarda kızımıza "saf bu ya" desem de okudukça kızımızın karakterinin daha başka çıkmasını çok beğendim. Özellikle bir yer vardı ki, spoiler olur diye belirtmiyorum, oradaki duruşunu ve davranışını alkışlamak istiyorum *.* Mal'e göre tam bu kız cidden. Ahhh, çok iyi işte ya. Daha ne diyebilirim ki size fazla ipucu vermeden... O nedenle tam burada kesiyorum ;)

Sonuç olarak, kitabımızı okumaya başladığınızda beklediğiniz gibi ya da umduğunuz gibi çıkmayabilir. Ama pes etmeyin sakın! Zira ben de hayalkırıklığı olacak sandım başta ama kısa süre sonra öyle olmadığını gördüm. Yer yer Mal'ın gizemleri ve yaşadıkları durum rahatsızlık verse de her şey ortaya çıktığında cidden çok mutlu oldum. Tamam, üzüntü vericiydi belki ama insan kitap boyunca binbir türlü şeyi kafasında kurunca cidden rahatlıyor. Ama yine de Mal konusunda yazarımızın öyle yapmamasını da isterdim :/ Ama sonrası ve sonu... Kısacası kitabımızı kapattığınızda okuduğunuza pişman olmayacaksınız, en azından benim için öyleydi ;) Kesinlikle tavsiye ederim, bu seriyi kaçırmayın bence. Diğer kitabımızın konusu hakkında da bilgiler veriyor ayrıca. Onu okumak için de oldukça sabırsızlanıyorum :D Hepinize şimdiden keyifli okumalar :)

*****

 Kitabımızın yorumuna baktıktan sonra şimdi de sıra geldi kitabımızın ilk bölümünü içeren ön okumamıza :D Keyifli okumalar herkese *.*


Eğer ön okumamızı göremiyorsanız buraya tıklayarak... da okuyabilirsiniz ;)

*****

Yorumumuzu ve ön okumamızı okuduktan sonra sıra geldi tur kitabımız Aşkın Müziği'ni kazanmanız için rafflecopter çekilişimize :) Bu arada bir hatırlatma; üç kitabımızdan birini de facebook üzerinden hediye ediyoruz. Tur sayfamıza girip oradan da katılabilir ve şansınızı daha da arttırabilirsiniz ;)

Herkese bol şans ve tekrar görüşünceye kadar hem kendinize hem de kitaplarınıza iyi bakın! :)
a Rafflecopter giveaway

Yorum Gönder