MİMLENMİŞİM: volume 8


Herkese mimli günlerden merhaba :)

Bugün sizlerle iki blog tarafından mimlendiğim mimimi paylaşacağım. Mimizin ismi Book Tag ve beni mimleyen bloglar sevgili İlle Kitap Blogu ve Athena'nın Güncesi :) Her ikinize de bu eğlenceli ve zorlayıcı mim için teşekkür ederim ;)

Bir an önce vakit kaybetmeden mimimize geçelim ve bakalım ne yanıtlar vermişim:
 
****
 
İlk Hayranlığım: Twilight (Alacakaranlık) Serisi by Stephenie Meyer

Ben kitabı filmini izledikten sonra keşfettim ve bu nedenledir ki benim favori karakterim İnci gibi hep Emmett olmuştur *.* Yani tamam kitabı okuduktan sonra Edward'a ayrı bir sevgi besliyor insan ama benim için her zaman Emmett'cımın yeri ayrı olacaktır ;)

Favori Serim: Kararsız kaldım şimdi, birden fazla çünkü! T.T

Ama ilk başlamam gerekirse, kesinlikle Anita Black Serisi diyebilirim. Onun yeri her zaman ayrı olacak ben de, her ne kadar sonradan çığrından çıksa da... :) Daha sonra Ayın Kızkardeşleri Serisi, Gece Avcısı Serisi, Percy Jackson'ın olduğu her kitap *.*, Too Far Serisi, Lux Serisi vb. diye gider sonsuzluğa valla :D

Favori Kitabım: Niye bunları çoğul yapmamışlar? Ne kadar da cimrisiniz ya! -_-

O kadar çok ki, en iyisi şu an hatırladığım ve aklımda yer etmiş olanları söyleyeyim. Mutlaka unuttuğum olacak ama... ^^' Too Far Serisi'nin üç ve dördüncü kitabı. Özellikle dördüncü kitap benim için süprizlerle dolu olması bakımından unutulmazdı *.* Daha sonra "Sonsuz Dokunuş by Corrine Jackson". Sanırım işlediği konu ve yazarın güzel yazmış olması hala benim için hatırlanabilir yapar ama ne yazık ki devamı gelmeyen kitaplardan :( Diğerlerini de serileriyle birlikte saydığımdan söylemeyeceğim ;)

Favori Erkek Karakterim: Rush Finley <3

Ahhh, tamam şimdi Travis diyoruz iyidir ama Rush, bu listenin kesinlikle tartışmasız en üst noktası. Blair için yaptıkları, konuşması, aşkı, sevgisi... her şeyi muhteşem yakışıklımın benim *.* Bunda hiç bir tereddüt yaşamam valla, Rush'ı kesinkle tek geçerim! :)

Favori Kadın Karakterim: Anita Black

Aslında son kitabından sonra, ki üstüne sonraki kitaplarına göz attığımda bundan artık o kadar da emin değilim. Çünkü Anita çok değişti ama dile kolay 22 kitap + novellalarla gayet uzun bir birliktelik oldu bizimkisi :)

Favori Okuma Saatim: Canım okumak istediği her zaman :)

Açıkçası herkes gibi benim de geceleri gürültü ve bölünme problemim olmadığından okumam daha rahat olsa da eğer bir kez akışa kapılmışsam nerede olduğum ya da saatin kaç olduğu bana farketmez, okurum bitene kadar ;)

*****

Mimimiz bittiğine göre sıra geldi başkalarını mimlemeye! :D Öylese mimin son eğlencesi de başlasın diyerek mimliyorum sizleri ;)








*****

8 blogu mimleyerek kendimi aştıktan sonra sizlere veda ediyorum... Akşamki turumuzu kaçırmayın ve kendinize iyi bakın :)

Yorum Gönder