2. GÜN | YIKILAN KRALLIKLAR (FALLING KINGDOMS) by MORGAN RHODES | ÖN OKUMA ve TRAILER


Turumuzun ikinci gününden merhaba :) 

Sizce de tur takvimlerimiz böyle daha güzel olmaya başlamadı mı? Şahsen ben şu son takvimlerimizle aşk yaşıyorum... ;) Tatlım, biliyorum okuyorsun ve ellerine sağlık :D

Tamam bu kadar kendi kendine konuşma yeter sanırım :) Şimdi sizlerle ön okuma ve trailer öncesinde neleri paylaşacağıma bir bakalım. Öncelikle geleneksel şekilde tur takvimimizi, daha sonra kitabımıza ait muhteşem trailerı ve hemen ardından ön okumamızı, son olarak da kitabımıza ait çekiliş için rafflecopterı paylaşacağım :)


Tur Takvimi

25.10.2013

Ön Okuma ve Trailer: Kördüğüm Hayaller

Yabancı Bloglarda Yıkılan Krallıklar: Yorum Durağım

Alıntılar: Kitaplarım ve Ben



Benden sonra bloglarımız gezip bugünkü turu tamamlamayı unutmayın ;) Şimdi de sıra kitabımızın trailerında ve sonrasında ön okumamızda:


Siz de izlerken bir çoşku ve hayranlık hissetmiyor musunuz? Nedense bu trailerı seviyorum ya! :)



Eğer yukarıdaki ön okumamızı göremiyorsanız sorun değil, buraya tıklayarak ön okumamıza ulaşabilir ve rahatlıkla okuyabilirsiniz... :)

Son olarak çekilişimiz için rafflecopterı verip size bugünlük veda etmeden önce, yarın ve pazar günü de sizlerle olacağımı bu nedenle beni takip etmeye devam etmenizi söylemek istiyorum :D Herkese bol şanslar... Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın ;)

a Rafflecopter giveaway

Yorum Gönder