MİMLENMİŞİM: volume 4

Herkese merhaba :)

Bugün size takip ettiğim ve güzel etkinlikleri, yorumları olan Sihirli Kitap'ın başlatmış olduğu bir mim'i yapacağım. Aslında Mim'i ilk yaparken aklımda başka bir şey vardı ama 1-2 harfi bulamayınca yapamadım :( Ben de onun yerine sevdiğim bir kitap karakterinin adını yazmaya karar verdim. Hem de bugün aldığım güzel bir habere iyi gider şimdi ;)

Neyse daha fazla uzatmadan etkinliğe başlıyorum:

"Kitap İsimleri ile Akrostiş Yapıyoruz"

  1. (P)eri Ölüsü by Charline Harris #9
  2. (E)flatun Şafağın Kokusu by Mina Hepsen #2
  3. (R)üya Hırsızı by Shane Abé #2
  4. (C)anavarlar Denizi by Rick Riordan #2
  5. (Y)üz Bin Krallık by N. K. Jemisin #1

Bu etkinlikte yaptığım akrostiş "Percy" oldu. Çünkü, onun kitapları çıkana kadar bizde adam gibi bir Yunan Mitholojisi hikayesi yoktu. Percy benim şansım oldu bu konuda. Gerek macera kısmında gerek espri kısmında olsun, her şekilde oldukça doyuran bir kitap bence :) Üstelik uzun bir süre sürmesi ve devamı da var. Neyse, gene uzun konuşmalar yok! :D

Bu güzel mim için Sihirli Kitap'a teşekkür ediyorum :) Ayrıca bu mim'i isteyen herkes, ister sosyal medya hesabında isterse de blogunda yapabilir. Ve eğer yaparsanız, linklerinizi Sihirli Kitap'ın postunun altına veya buraya koymayı unutmayınız... ;)

Aldığım güzel haberi söylemeyi unutuyordum neredeyse O.O Bugün -gizli çekimle de olsa- serinin ikinci filmi olan Canavarlar Denizi'nin frangmanı yayınlandı! İzlemek için buraya tıklayın... 
Ayrıca altyazısı için de takipte kalın ;)


Sihirli Kitap'ın mim postuna ulaşmak için buraya tıklamayı unutmayınız...


Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın!
Keyifli Mim'ler ;)

Yorum Gönder