FALLING KINGDOMS by MORGAN RHODES | ALINTILAR


DEX'ten şu an çeviride olan ve bu yıl okuyacağımız hem kitap videosu hem de kapağı ile göz doyuran, adıyla aynı ismi taşıyan bir serinin ilk kitabı: Falling Kingdoms...

Şimdi de sizi kitaptan birkaç alıntı, trailer ve daha fazlası ile başbaşa bırakıyorum:


Gözlerini açtığında, korku onu doldurdu. Bir düzine adım uzaktaki bir ağacın dalı üzerinde, bir altın şahin oturuyordu.
"Bizi izliyorlar" diye fısıldadı. "Bizim ne yaptığımızı biliyorlar" 

Sayfa 1-


"Sen sadece herhangi bir kız değilsin; sen prensessin. Şimdi benim tek görevim sizi korumak. Bu yüzden nereye kaçarsanız kaçın, çok önemli bir şeyden emin olabilirsiniz."
Yakışıklı genç muhafız onu izlerken yoğun bir nefes alıp bekledi. "Ve bu ne?"
Güldüğünde eşit derecede tehditkar ve cazip göründü. "Seni bulurum"

Sayfa 93-


Onu yüzeye çıkarabilmek için, bir el onunkini sıkıca kavradı ve çekti.
“Teşekkür ederim!”
“Bana teşekkür etmeyin, prenses. Sizi öldürmemem için yalvarın.”
Öldürülen çocuğun ağabeyinin yüzüne doğru bakarken gözleri kocaman açıldı.

Sayfa 75-



O, büyü ve kehanetlerin konuşmasını duymuştu. Ve hepsi tehlikeli geliyordu. Kral ve Sabina, Lucia hakkında ne sırrını biliyordu?

Sayfa 43-


Çığlık atmamak için ağzını eli ile kapattı. Bir başkası çığlık attı – Felicia, Cleo’nun kanını donduran korku dolu bir güçlü feryat.

Sayfa 22-


Alıntılarımızdan sonra şimdi de size trailerını sunarım :)



Trailerdan sonra ise son olarak kısa bir zaman önce duyurulan ikinci kitap kapağını takdim ediyorum!


Umarım en kısa zamanda kitaba kavuşuruz.
Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın! ;)

Daha fazla alıntı için Tuğçenin Kitaplığı'nı ziyaret etmeyi unutmayınız.  Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz...


Yorum Gönder