SABAH KARGOSU GELDİ!!!

Herkese merhabalar! 

Ben tut, artık sayısını hatırlamadığım okuyanacak kitapların arasına yeni kitaplar kat. Ama valla suç ben de değil ki, sevgili Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi'nde. Aşağıda göreceğiniz tek kitap için diğer kitapları aldım. Bana öyle bir anlattı öyle bir ballandırdı ki dayanamadım cidden. Haremi dağıttı kız daha ne olsun! Okumayayım da ne yapayım di mi???

Sabah kargosu dediğime de bakmayın. Aslında gayet geç bir saatti ama o sırada uyuyordum. Bu yüzden bana sabah kargosu oldu o :D

Neyse sözü fazla uzatmadan kitaplarımıza bakalım:

  1. Sherlock Holmes - Sır Perdesi Aralanıyor - Kızıl Dosya by Sir Arthur Conan Doyle | #1
  2. Atlantisin Yükselişi by Alyssa Day | Poseidon Savaşçıları #1
  3. Kaçık Kafe by Laurell K. Hamilton | Anita Blake #4
  4. Alice Ölüler Diyarında by Mainak Dhar | Alice in Deadlinand #1
  5. Sana Soyundum by Sylvia Day | Crossfire #1
  6. Kusursuz Oyun by Jaci Burton | Play by Play #1
  7. Sisli Dağların Ötesinde by Karen Marie Moning | Highlander #1

Evet, o tek kitap daha önce Ateş Serisi'nden de hatırladığımız güzel yazarımız Karen Marie Moning'in Sisli Dağların Ötesinde kitabıdır. Ve ne yazık ki okumam için daha var ama elimde olması da ayrı bir haz işte ;)

Siz neler yaptınız ve sizin yeni kitaplarınız neler?

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın :)
Cam Şato yorumu içinde takipte kalın!

Yorum Gönder