TATLI HESAPLAŞMA (SWEET RECKONİNG) by WENDY HIGGINS | KİTAP ve YAZAR TANITIM

Herkese havanın biraz da olsa serinlediği bu mutlu günden merhabalar :)

Bugün sizlerle severek okuduğum ve takip ettiğim Sweet Trilogy Serisi 'nin çıkmasını ne zamandır sabırsızlıkla beklediğim üçüncü kitabını tanıtacağım ^^ Ama öncesinde, isterseniz, serimizin diğer kitapları hakkındaki tanıtım, ön okuma ve yorumlarıma göz atabilmeniz için linklerini sizler için paylacağım.




Hazırsanız başlıyoruz:

https://www.goodreads.com/book/show/16007855-sweet-reckoning
Tatlı Hesaplaşma by Wendy Higgins
Seri: The Sweet Trilogy #3
Tür: Genç-Yetişkin Romantik Paranormal
Çevirmen: Bige Turan
Yayınevi: Go Kitap!
Yayın Tarihi: Ağustos 2015
Satın Almak İçin: D&R | Okuoku | Kitapyurdu 
 
Konusu:
 
 İNANCINA SARIL

Vakit gelmiştir. Savaş artık kapıdadır. Kalbi duru bir Nefilin yeryüzünü iblislerden temizleyeceğine dair kehanetten haberdar olan Dükler, Anna’nın peşine düşmüştür.  Anna, hem kendi soyunun hem de tüm insanlığın kaderini belirleyecek olan hesaplaşma gününe kadar saflığını muhafaza etmek zorundadır. İblisleri cehenneme geri gönderecek olan Erdem Kılıcı’nı kullanabilmesi buna bağlıdır. Ama peşindeki iblisler ve yanı başındaki Kaidan Rowe ile işi hiç de kolay değildir. Anna ne pahasına olursa olsun, saflığını ve inancını koruyarak hayatta kalmalı ve iblislerle kozlarını paylaşacakları bu görkemli savaşa öncülük etmelidir.

Yazar Tanıtım:
George Mason Üniversitesi'nde yaratıcı yazarlık eğitimi alan Higgins, Radford Üniversitesi'nde Eğitim programları ve Öğretim alanında yüksek lisans yaptı.
Eşi ve iki çocuğuyla Kuzey Virginia'da yaşayan yazar hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyenler http://www.wendyhigginswrites.com/ adresini ziyaret edebilirler. 
 

*****

Kendinize ve kitaplarınıza iyi bakın ;) Umarım kitabımızı kısa süre içinde elimize alabiliriz *.* Zira ben okumak için sabırsızlanıyorum <3 Hem belki, bu sayede bu iğrenç #readingslump dönemimden de kurtulabilirim... 

Herkese serin haftalar... :*

Yorum Gönder