METRES (MİSTRESS) by AMANDA QUICK | ÇEKİLİŞ

 
Herkese merhaba =)

Size daha önce yaptığım alışverişte, sınavlarım bitince bir çekiliş yapacağım demiştim. Benim planım finaller bittiğinde yapmaktı ama bütlere kaldım o ayrı -.- 

Neyse, çekiliş kitabımızı ben daha önce okumuştum ve oldukça sevmiştim. Bir historical-romance'tir ve bu türü sevenlere tavsiye ederim. Yazar, kızımız üzerinden bir gizemi çözerken bir yandan da bu gizemle gelen aşkı işliyor. 

Konudan bahsetmek istemediğim için bu kadar bilin. Ama yine de merak eden olursa buradan bakabilir...

Çekiliş şartlarına gelirsek:

Sadece Türkiye için geçerlidir.
Yurtdışından katılsanız bile gönderilmeyecektir!
Kazananın bana 48 saat içinde ulaşmaması halinde yeni bir kazanan belirlenecektir.

Çekiliş bu Ocak aynın 19'unda başlayacak ve Şubat ayının 7'sinde bitecektir.

Bu sefer, aldığım bilgiler doğrultusunda ve kolaylığı nedeniyle rafflecopter yapıyorum ;)

Not: Çekiliş kitabını okumadım ve açmadım bile. Merak edenler için.

Herkese başarılar ve katıldığınız için teşekkürler!

Yorum Gönder